Mitä sellaista teet puolisosi kanssa, jota et usko kovin monen muun parin tekevän?
Me käydään miehen kanssa joka päivä yhdessä suihkussa. Ei siis useinkaan siellä edes mitään seksuaalista tapahdu vaan ihan vain käydään pesulla, sillä aikaa kun toinen levittää shampoota niin toinen huuhtoo ym ja voi samalla jutella niitä näitä. Tuntuis oudolta, että toinen menee yksin suihkuun ja toinen jäisi yksin odottelemaan omaa vuoroaan. Ehkäpä joskus sit jos lapsia saadaan niin on pakkokin käydä erikseen ja sitä omaa suihkuvuoroa alkaa jopa arvostamaan, mutta nyt tämä on kaikista luontevin tapa meille :)
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Välillä käydään myös vessassa yhdessä, lähti varmaan siitä kun raskaana ollessa saattoi pissahätä iskeä kesken hyvän jutun niin mies tuli vessaan mukaan kuuntelemaan loppuun. Nykyään saattaa töistä tullessaan vain avata vessan oven ja kertoa kuulumiset vaikka olisi isompikin tarve kyseessä.
Meillä mies toivoo aina saunaan mennessään, että tulisin sinne kylpyhuoneeseen istumaan ja höpöttämään, jos en tahdo saunoa. Kerran se höpötteli kakalla istuessaan ja pyysi minut oven taakse kuuntelemaan sitä juttuaan, mihin närkästyneenä sanoin, että "nyt ei mitään paskapuhetta, mun pitää lähteä postiin!" Siitä asti ollaan sanottu paskapuheeksi sitä jos toinen höpisee vessassa.
Tätä ketjua kun lukee, niin tulee mieleen että tehdäänkö me yhtään mitään yhdessä enää...perheenä tehdään toki asioita yhdessä, ja ylipäätään ollaan molemmat introvertteja kotihiiriä, mutta kahdestaan lähinnä katsellaan joskus leffoja. No, omat omituisuutemme on meilläkin, mutta kaipaan niin alkuaikojen kahdenkeskisiä juttuja. Ehkä jotkut jutu pitää taas herätellä henkiin, kuten lautapelien pelaaminen ja viinin litkiminen siinä samalla. Suihkussa mekin sentään käydään aika usein yhdessä ja koko perheen kanssa :D
Mitä alapeukutettavaa näissä on?
Vierailija kirjoitti:
Mitä alapeukutettavaa näissä on?
Just näin, miten voi alapeukuttaa toisten tapaa pitää kivaa yhdessä? Olen se viiskymppinen "tavallisen teeskentelijä", meillä on takana yhteiseloa jotai 34 v (en nyt muista tarkkaan, kuka niitä laskee) ja jutun juuri on aina ollut huumori, juttelu ja tunne, että saa olla itsensä. Onhan se vähän hullua viettää kalsarikännejä koko viikonloppu tässä iässä, mutta helvetin rentouttavaa ja hauskaa se on.
Ja opettavaista, sillä tosiaan tulee katsottua usein ihan hyväkin dokkari!
Minun mies auttaa mua tukanvärjäyksessä, siis tyvivärjäys, takaa kun on yksin vähän vaikeeta pelkällä käsikopelolla. Autossa ollaan yhdessä aika paljon ,siellä on omat rituaalit kumpi ajaa, se määrää reitin vaikka olis pähkähullu reitti perille aina tultu. Matkalla teitenkin lauletaan myös ne nolobiisit. Ammeessa kylvetään yhdessä, vaikka olis lapsilla kaveri kylässä. Lapset nyt jo aikuisia, meistä tuli taas sitten lapsia. Mä opettelen tverkkaamaan A ntti Tuiskun laulaessa: Elämä on julmaa, mun täytyy tverkkaa e ttä saisin fyrkkaa. Lapsenlapsi sitten videoi kaiken ja lisää siihen taputtavia Pokemoneja. Sitten nauretaan itsemme kipeäksi. Toivotaan ettei ne laita sitä YouTubeen.
En ole ikinä lukenut mitään näin ihanaa kuin tämä ketju. Ihania olette!
Käymme merellä kesäisin ja syksyisin pilkillä, satoi tai paistoi. Alastonuinti kuuluu myös merelle ja matkatrivialin pelaaminen.
Leivomme, täytämme ristikoita ja kyselemme mm Iltiksen kysymyksiä, mieheni harjaa aina hiukseni suihkun/uinnin jälkeen.
Nämä hassuttelevat pariskunnat on usein lapsettomia vai sainko väärän kuvan vastaajista?
Meillä on molemmilla omat makuuhuoneet,nukutaan eri huoneissa ja eletään molemmat selibaatissa.
Meillä tavaranpiilotusleikin esineenä toimii ikivanha vaaleanpunainen post it -lappu, jossa lukee: Pusu!
Piilotellaan sitä aina vuorotellen ja kun toinen on sen löytänyt, pitää käydä ilmoittamassa toiselle merkitsevällä äänellä että löysi pusun ja pussata toista.
Lapun liimapintaa on uusittu teipillä aina tarpeen vaatiessa.
Tää on kiva ketju, onnea AP:lle aloituksen aiheesta. Tämän ketjun perusteella suomalaiset naiset ja miehet ovat tosi kivoja ja tervehenkisiä tyyppejä! Se jää Somessa usein huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen terveisin sinkku
samoin, vaikka lukemisesta tuleekin hyvä mieli t. huonossa parisuhteessa
Juodaan viiniä ja pelataan kaikkia mahdollisia sohvamoninpelejä xboxilla ja pleikkarilla.
Välillä kiroillaan, kun ei pitkään aikaan ole tullut hyviä sohvapelejä, kun kaikki kuulemma pelaa netissä.
Välillä kaivetaan kaapista vanha pleikkari kakkonen esille, että saadaan pelata baldurs gatea kahdestaan.
Meillä on muodostunut tapa, että vain perjantaisin laitetaan aamupalapöydässä Radio Helsinki soimaan. Saatetaan tanssia muutaman kerran musiikin tahdissa samalla aamupalaa syöden ja lähdetään kiireellä töihin. Tätä ei tapahdu kuin perjantaisin.
Tykätään pelata usein kauhupelejä yhdessä. Tai siis mieheni pelaa ja minä kääriydyn peiton kanssa hänen viereensä ja kurkin välillä peiton alta. Miehenikin säikähtää välillä kunnolla ja lopetamme pelit silloin vähäksi aikaa ja menemme peiton alle rauhoittumaan ja laskemaan sykkeitä.
Usein, jos olen tehnyt jotain mistä mieheni pitää, hän päästää semmoisia voimakkaita rytmikkäitä pussaamisen/imuttelun ääniä. Esim. jos minulla on uusi mekko päällä, tulen sänkyyn pelkillä pikkareilla, olen siivonnut vessan, suostun katsomaan jonkun hänen valitseman leffan jne.
Meillä on kissahahmoiset "alteregot", vaikkei edes oikein pidetä kissoista :D Homma lähti käyntiin kun tyttöystävä kutsui itseään hauskalla kissoihin liittyvällä nimellä todella nasevasti tilannekomiikkana ja viikko siitä keksittiin myös mulle sopiva nimi. Kummallakin on laaja hahmo persoonineen ja historioineen ja puhumme niillä lähes aina englanniksi ja vähän s- ja r-vikaisesti. Esim. toinen hahmo halajaa rikkauksia, on äärimmäisen ylimielinen ja pelkää poliisia ja toinen haikailee sankariutta ja urotöitä, vaikka onkin lapsellinen ja niuhottaa asiasta kuin asiasta. Tätä tapahtuu julkisillakin paikoilla, kun ei vaan malta antaa jonkun hyvän läpän mennä ohitse. :D
Lisäksi painitaan sängyssä monta kertaa viikossa niin, että ihan hiki nousee pintaan ja söpöstellään ihan urakalla joka päivä. Lisäksi syön aina hänen lautasensa puhtaaksi, sillä jostain käsittämättömästä syystä hänen on aina pakko jättää joku pieni ruoan ripe syömättä (leivästä joku pikkupala, pari hernettä, omenanpala tms). :D
Mekin käytiin ennen kaksin suihkussa, sitten tuli lapsi niin ei voinut enää
-Pelataan yhdessä/toisiamme vastaan omista työhuoneistamme käsin.
-Harrastetaan seksiä aina pitkän kaavan kautta (olen siis ymmärtänyt, että _yleensä_ ihmisillä ei mene siihen niin kauaa kuin meillä, tämä on todellakin vain oletus. Täällä ainakin pidetään 20min suuseksiäkin jo pitkänä ja en ole aivan varmasti koskaan antanut miehelleni niin pikaista)
-Luetaan kirjoja yhdessä, siis niin, että toinen lukee ääneen
-Photoshopataan/piirretään pöhköjä kuvia toisillemme
Ikää on ehkä enemmän kuin ylläoleva antaa ymmärtää...
Me aika usein suunnitellaan ihan arki iltojenkin lasten nukkumaanmenon jälkeinen aika, kuin olisi treffit tulossa. Mitä leffaa/sarjaa katsottaisiin, mitä iltapalaa tehtäisiin, lämmitetäänkö sauna, otetaanko lasilliset jne. Joskus kiireisenä aikana huomataan et ilta kuluu omilla ruuduilla omissa nurkissa ja jää huono fiilis. Varsinaisille treffeille päästään aika harvoin, niin on sitten tarve arvostaa sitä jokailtaista yhteistä hetkeä.
Viikonloppuisin lasten nukkumaanmenon jälkeinen treffi ilta yhteisellä kokkailulla, viinillä, lautapeleillä, saunalla ja seksillä voittaa mennen tullen kaikki muut menot, joihin vain toinen vuorollaan pääsisi osallistumaan.
Harrastan twerkkausta ja käyn kerran viikossa tunnilla. Opetan miehelleni aina kotona tätä ja monesti yhdessä twerkkaillaan musiikin tahtiin, vaikka kumpikaan ei todellakaan ole hirveän hyvä :D.
Mieheni antoi minulle suhteen alussa ison pehmolelun. Hoidetaan sitä edelleen ja puhutaan siitä kuin se olisi elossa.
Nypin myös miehen kulmakarvat :)