Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku Macronin vastustaja kertoa ASIALLISESTI mikä hänessä nyt on niin kauheaa?

Vierailija
09.05.2017 |

Jos aiot ivata hänen vaimoaan, älä edes kirjoita. Maininnat vaimosta osoittava vain sen ettei oikeita argumentteja ole.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian liberaalit arvot.

Vierailija
2/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian liberaalit arvot.

Kiitän asiallisesta vastauksesta!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo haukkuisivat varmaan ketä vain, kuka olisi voittanut Le Penin. Tai en tiedä, jos Le Pen ja Halla-aho olisivat olleet vastakkain.

Vierailija
4/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiedä ketä olisin äänestänyt ranskan vaaleissa.

Macron on aika järkyttävä tapaus, globalisti pankkiiri, työnantajana rothschildit (sun kannattaa lukea mitä rothschildit on tehneet ranskassa viime vuosina, jos et tiedä miksi niitä vastustetaan mm. mediaan liittyvät ostot), miten macron oli vetänyt läpi ajamiaan asioita välittämättä laista ja oikeasta prosessista jne.

Tuossa joitakin syitä miksi ainakin mulle olisi ollut vaikeaa äänestää sitä.

Vierailija
5/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Macron on aika järkyttävä tapaus, globalisti pankkiiri, työnantajana rothschildit (sun kannattaa lukea mitä rothschildit on tehneet ranskassa viime vuosina, jos et tiedä miksi niitä vastustetaan mm. mediaan liittyvät ostot), miten macron oli vetänyt läpi ajamiaan asioita välittämättä laista ja oikeasta prosessista jne.

Tämä oli ihan hyvä vastaus. Itse en oikeasti tiedä hepusta juuri muuta kuin että Putinin palkkatrollit on maailmanlaajuisesti ivanneet häntä, joten on käynyt mielessä että Macron saattaa olla ihan tolkullinen heppu. Mutta tiedä hänestä, pitänee ehkä vaivautua vähän googlailemaan.

ap

Vierailija
6/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ihan hyvä vastaus. Itse en oikeasti tiedä hepusta juuri muuta kuin että Putinin palkkatrollit on maailmanlaajuisesti ivanneet häntä, joten on käynyt mielessä että Macron saattaa olla ihan tolkullinen heppu. Mutta tiedä hänestä, pitänee ehkä vaivautua vähän googlailemaan.

ap

Le pen ja macron oli molemmat tosi huonoja vaihtoehtoja.

Vierailija
7/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen asiallinen ketju Macronista. Kiitos AP:lle.

Minua hänessä ei vaivaa mikään: en tunne edes vielä. Aika näyttää millainen pressa on.

Vierailija
8/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on se sairas mummofetissi.

+ liian eroava arvomaailma

Vierailija
9/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia luetunymmärtämisessä?

Vierailija
10/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli talousasioiden lisäksi iso syy miksi le pen hävisi sen viimeisen väittelyn.

Se alkoi haukkumaan macronin vaimoa, samalla macron yritti käydä asiallista keskustelua. Tuo taivutti ison osan macronin puolelle.

11/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa veronsa Cayman saarille

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
12/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli talousasioiden lisäksi iso syy miksi le pen hävisi sen viimeisen väittelyn.

Se alkoi haukkumaan macronin vaimoa, samalla macron yritti käydä asiallista keskustelua. Tuo taivutti ison osan macronin puolelle.

Mitä se Le Pen sanoi Macronin vaimosta?

Vierailija
13/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Le Pen sanoi Macronin vaimosta?

Vierailija
14/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tosiaan kuulin tosta. Ei vakuuta Le Pen: käyttää yli kymmenen vuotta siihen että alkaisi vaikuttaa asialliselta ja vakavasti otettavalta, sitten alkaa käyttäytyä kuin joku seiskaluokkalainen koulukiusaaja suorassa lähetyksessä. Nolo. Juuri tuollaisellä touhulla varmistaa vastapuolen voiton.

Vierailija
15/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Le Pen meni riehumaan? Missasinko jotain tärkeää?

Vierailija
16/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tosiaan kuulin tosta. Ei vakuuta Le Pen: käyttää yli kymmenen vuotta siihen että alkaisi vaikuttaa asialliselta ja vakavasti otettavalta, sitten alkaa käyttäytyä kuin joku seiskaluokkalainen koulukiusaaja suorassa lähetyksessä. Nolo. Juuri tuollaisellä touhulla varmistaa vastapuolen voiton.

Se oli kyllä tosi noloa, luulen ettei le pen ole mikään älykkö...

Samoin se nolasi itsensä siinä, kun ei tiennyt mitään taloudesta, samalla, kun macron pankkiirina osasi selittää omaa näkemystään tosi asiantuntevasti.

Vierailija
17/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marcon on nykyisen menon jatkumo, mieshän oli ministerinäkin. Minä ja moni muukin olisi halunnut EU:n muuttuvan, esimerkiksi turvapaikkapolitiikassa ja talouspolitiikassa. Muutos olisi toteutunut jos Le Pen olisi voittanut vaalit. Erittäin EU-myönteisenä Marcon vain tiivistää taloudellista liittoa, mikä tarkoittaa lisää maksuvastuuta Suomen kaltaisille himoverottajilla ja pienille mallioppilaille. Myöskään Välimeren yli tulevaan maahantunkeutujavirtaan ei ole luvassa stoppia.

Muutenkaan ei tiedä mitä tapahtuu kohta talouden kanssa.

Esim. ranskasta on hävinnyt viime vuonna 12000 miljonääriä, edellisenä vuonna 10000.

Nuo on valtavia häviöitä verotuloissa, varsinkin ranskan prosenteilla.

Vierailija
19/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene kymyään niiltä miljoonilta mielenosoittajilta Ranskassa?

Vierailija
20/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene kymyään niiltä miljoonilta mielenosoittajilta Ranskassa?

On töitä, lapsista tarttisi huolehtia ja ennen kaikkea sen takia että asioita voi selvitellä helpomminkin kuin menemällä paikan päälle ihan kaikissa itseä vähääkään kiinnostavissa asioissa.

Olipa pöljä kysymys...