Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies ihastunut toiseen?

Vierailija
09.05.2017 |

Facebookissa tykkää ja kommentoi ainoastaan yhden ja saman naisen kuvista. Ei minun, ei sukulaistensa vaan ainoastaan tämän yhden naisen. Kun mies oli taas jälleen kerran kirjoittanut "kaunis" tän naisen kuvaan niin kysyin puolihuolimattomasti että oletko sä ihastunu siihen. Mies sai raivarin ja laittoi ruokapöydän palasiksi. Syytti että miksi kyylään niin tarkkaan. Sanoin että ne hyppää mun uutisvirtaan ihan itsestään.

Mitä luulette, onko mies ihastunut tuohon toiseen naiseen?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies siis ehdottanut sinulle seksiin samanlaista asua kuin mikä sillä naisella oli jossain kuvassa? Ymmäsinkö oikein?

Vierailija
42/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies siis ehdottanut sinulle seksiin samanlaista asua kuin mikä sillä naisella oli jossain kuvassa? Ymmäsinkö oikein?

Kyllä on toivonut että käyttäisin eräänlaista asustetta. Kummasti samanlainen kun tällä naisella. Näyttäisi kuulema kiihottavalta ja voitaisiin leikkiä 😩 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on toivonut että käyttäisin eräänlaista asustetta. Kummasti samanlainen kun tällä naisella. Näyttäisi kuulema kiihottavalta ja voitaisiin leikkiä 😩 Ap

Voi pieni

Vierailija
44/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on loukkaantunut minulle ja meni viime yönä sohvalle nukkumaan tablettinsa kanssa. Kun kysyin miksi mies on tykännyt niin kovasti tuon naisen kuvista niin sanoi että jos oot noin hullu niin voit painua vi..uun täältä. Ei kai siinä kun muuttolaatikoita ostamaan niin saa mies mitä tilasi. Turha sitten itkeä jälkeenpäin. Alan saada tarpeekseni koko miehestä.

Ylitöissä on ollut monena päivänä. Sitä ei saa kysyä milloin tulee kotiin tai hän saa raivarin ja olen kyylä. Tuttu on samassa paikassa töissä niin voisin kyllä helposti tarkistaa onko päivät olleet oikeasti niin pitkiä. Ap

Vierailija
45/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen poistuu miehen kaverilistalta Facebookista asap, muuta vaihtoehtoa ei ole. Ei tuollainen ole normaalia. Miehen reaktio ei ikävä kyllä muusta kerro kuin, että ihastunut on. 

Poiston jälkeen ap ja mies elää onnellisena elämänsä loppuun asti? 

Seuraavaksi AP päättää siitä ketä miehensä saa katsoa ja mistä tv-ohjelmista hän saa pitää.

Vierailija
46/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi suhde on kyllä aika taputeltu. Harvoin on ero niin selvä, vaikeampi olisi lähteä, jos menisi muuten hyvin, mutta tuntuisi, että ns jokin puuttuu. Mutta tuohan on ihan naurettavan surkea suhde jo miehen käytöksen takia.

Vierailija
47/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
48/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin miehelle, että joko hän poistaa tänään naisen kavereistaan ja osoittas ettei ole esim puhelimen välityksellä ollut häneen yhteydessä tai sitten sinä poistat miehen elämästäsi. Kumppaniin on voitava luottaa ja tommonen raivokohtaus osoittaa vain, että häntä harmittaa kun on jäänyt kiinnieikä osaa käsitellä sitä kuin aikuinen. Lisäksi hänen on tänään hankittava uusi pöytä.

Nimenomaan, kumppaniin pitää luottaa. Tuollainen sairaalloinen vahtaaminen ja kyylääminen saa kenet tahansa raivoihinsa. Jos facebook-tykkäys on pettämistä tai varma merkki sellaisesta, ei taida montaa uskollista naista tästä maasta löytyä.

Pitää varmaan minunkin heittää erokortti illalla ilmoille, vaimo kun tykkää parinkin miespuolisen tuttunsa kuvista ja päivityksistä jatkuvasti. Taitaa pettää minua oikein kimppapanoilla!

Vierailija
49/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomuijan kuvat taas vieneet yhden miehen??

Vierailija
50/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko köyhien arki pelkkää ihmissuhde-skeidaa ja somea?

Vierailija
51/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luoja... mun avokki tykkää naispuolisten ystäviensä kuvista ja minua se ärsyttää. Selvästi näkyy että kuvat on otettu huulet törössä  kännykän kauneusasetuksilla ja yläviistosta niin  että tissivako erottuu. 

Naureskelin miehelle yhtä ankkanaama-kuvaa niin mies meni ihan vaikeaksi... Kuva oli kuulemma ihan luonnollinen  :)

Ihan samanlaiset on tämänkin naisen kuvat. Ap

Harmittaako, että et jo heti alussa keksinyt kuvata kuvia näin. :D

Harmittaa ihan pirusti että en ole tyrkky, pukeudu opettajaksi ja kissaksi ja mitä niitä nyt oli. Siitähän se mies varmasti saikin päähänsä kerran ehdottaa samanlaista asua. Eilen sen vasta tajusinkin. Itse vaihdan profiilikuvan kerran vuodessa. Silloin mies suuttuu että miksi niitä pitää vaihdella ja kerjätä huomiota. Omat kuvani on kuitenkin normaaleja kasvokuvia. Tää toinen nainen vaihtaa kuvaansa oikeasti päivittäin. Mies on ollut muutenkin outo ja ajoittuu aika sopivasti siihen ajankohtaan kun aloitti näiden kuvien kommentoinnin ja tykkäilyn. Ap

Kontrollifriikki? Mustasukkainen?

Olis varmaan aihetta keskustellA ja lopettaa tommoset kiukkuilut?

Vierailija
52/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas nyt miten otan asian tänään esille? Mies on jo valmiiksi ärtynyt ja tämähän johtaa siihen että hänelle ei saa mitään sanoa tai saa kohtauksen ja ottaa sen loukkauksena. Koska häntä on nyt syvästi loukattu ja minä olen se hullu. Ap

Vierailija
53/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton mitä meininkiä. Tsemppiä sulle ap. Miehesi vaikuttaa todella keskenkasvuiselta kakaralta. Minkä ikäisiä te olette? Varmaankin aika nuoria vielä? Sinun kannattaisi varmaan arvostaa itseäsi niin paljon, että vaadit kunnioittavaa kohtelua puolisoltasi. Itse ajattelen, että paljon parempi yksin kuin epäterveessä suhteessa. Miehesi käytös ei mahdu ihan normaalin rajoihin ainakaan minun mielestäni. Olen itsekin nuorena, n.20 vuotta sitten seurustellut yhtä fiksun tyypin kanssa, jonka onneksi lopulta tajusin ulkoistaa kokonaan elämästäni. Hetkeäkään en ole päätöstä katunut vaikka koville otti. Olen saanut miehen, joka kohtelee minua hyvin ja on tasapainoinen aikuinen. Toki meilläkin on ollut omat vaikeutemme, mutta paljon kertoo ihmisestä se miten hän kykenee ongelmia käsittelemään ja keskustelemaan niistä toista kunnioittaen. Kyllä parempia miehiä on saatavilla, usko siihen nainen.

Vierailija
54/59 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle kolmekymppisiä ollaan ja 12 vuotta oltu yhdessä. Ei aio poistaa tätä naista kavereistaan. Sanoi että se on sama kun löisi nyrkillä naamaan. En ymmärrä mitä miehen päässä liikkuu. Sanoin että sinä olet sitten valintasi tehnyt. Joko poistat hänet tai minut elämästäsi. Valitsi poistavansa minut koska tuon toisen naisen tunteet on liian tärkeät!!!! Ap

Vierailija
55/59 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lähtisin. Hirveää äijä jos toisen naisen tunteet tärkeämmät ku oman vaimon. Mitä sitte mitä se muikkeli siitä ajattelee.tuski edes huomaisi ettei ole miehesi kaveri enään.. Ei vaikuta hyvältä.. sinuna oikeasti ottasin asumuseron aluksi. Sain äijä miettiä sitte mitä haluaa.

Toikin vähän harmittaa että miehesi on ollut ihastunut naiseen joskus. Se on jäänyt varmasti sellaiseksi saavuttomattomaksi unelmaksi...ainakin käytöksen perusteella

Vierailija
56/59 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lähtisin. Hirveää äijä jos toisen naisen tunteet tärkeämmät ku oman vaimon. Mitä sitte mitä se muikkeli siitä ajattelee.tuski edes huomaisi ettei ole miehesi kaveri enään.. Ei vaikuta hyvältä.. sinuna oikeasti ottasin asumuseron aluksi. Sain äijä miettiä sitte mitä haluaa.

Toikin vähän harmittaa että miehesi on ollut ihastunut naiseen joskus. Se on jäänyt varmasti sellaiseksi saavuttomattomaksi unelmaksi...ainakin käytöksen perusteella

Vierailija
57/59 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla molemmat aika epätasapainoisia. Toinen kyylää sairaalloisesti miehensä FB-päivityksiä ja vetää tulkintoja muutamasta yläpeukusta. Toinen ei selvästikään hallitse raivoaan, kun pitää alkaa paikkoja laittaa säpäleiksi.

Vierailija
58/59 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säleiksi kirjoitti:

Itsellä kokemusta samasta tilanteesta, ja sen setvimiseen meni lähes vuosi.

Parisuhdeterapiaa, jonne oli muutenkin hyvä mennä. Terapeutti pisti miehen lujille ja lopulta kuukausien jankkaamisten jälkeen mies suostui kertomaan syitä ja tuntojaan.

Hän ei ollut pelkästään ollut ihastunut, vaan rakastunut.

Siitä on useita vuosia, mutta luottamus meni ja etenkin omalta puoleltani kunnioitus, kun toinen ei pystynyt olemaan rehellinen.

Ei ollut pettänyt fyysisesti, mutta koin sen vielä suurempana asiana kuin seksin.

Itse sanoisin että asia pitää puhua ja käsitellä, maton alle lakaistuna se vaivaa sinua aina.

Minulla mies panosti pariterapian ajan enemmän uuden ihastuksensa lämmittelyyn kuin avioliittoon. Maton alle jäi paljon, kun mies valehteli terapiassa eikä suostunut puhumaan. Erosin.

Vierailija
59/59 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säleiksi kirjoitti:

Itsellä kokemusta samasta tilanteesta, ja sen setvimiseen meni lähes vuosi.

Parisuhdeterapiaa, jonne oli muutenkin hyvä mennä. Terapeutti pisti miehen lujille ja lopulta kuukausien jankkaamisten jälkeen mies suostui kertomaan syitä ja tuntojaan.

Hän ei ollut pelkästään ollut ihastunut, vaan rakastunut.

Siitä on useita vuosia, mutta luottamus meni ja etenkin omalta puoleltani kunnioitus, kun toinen ei pystynyt olemaan rehellinen.

Ei ollut pettänyt fyysisesti, mutta koin sen vielä suurempana asiana kuin seksin.

Itse sanoisin että asia pitää puhua ja käsitellä, maton alle lakaistuna se vaivaa sinua aina.

Minulla mies panosti pariterapian ajan enemmän uuden ihastuksensa lämmittelyyn kuin avioliittoon. Maton alle jäi paljon, kun mies valehteli terapiassa eikä suostunut puhumaan. Erosin.

Miten tuollaisesta selviää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä