Onko mies ihastunut toiseen?
Facebookissa tykkää ja kommentoi ainoastaan yhden ja saman naisen kuvista. Ei minun, ei sukulaistensa vaan ainoastaan tämän yhden naisen. Kun mies oli taas jälleen kerran kirjoittanut "kaunis" tän naisen kuvaan niin kysyin puolihuolimattomasti että oletko sä ihastunu siihen. Mies sai raivarin ja laittoi ruokapöydän palasiksi. Syytti että miksi kyylään niin tarkkaan. Sanoin että ne hyppää mun uutisvirtaan ihan itsestään.
Mitä luulette, onko mies ihastunut tuohon toiseen naiseen?
Kommentit (59)
Sanoisin miehelle, että joko hän poistaa tänään naisen kavereistaan ja osoittas ettei ole esim puhelimen välityksellä ollut häneen yhteydessä tai sitten sinä poistat miehen elämästäsi. Kumppaniin on voitava luottaa ja tommonen raivokohtaus osoittaa vain, että häntä harmittaa kun on jäänyt kiinnieikä osaa käsitellä sitä kuin aikuinen. Lisäksi hänen on tänään hankittava uusi pöytä.
Miksi tuhlaat ainoan elämäsi tuollaiseen sontaläjään? Ei arvosta sua tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin miehelle, että joko hän poistaa tänään naisen kavereistaan ja osoittas ettei ole esim puhelimen välityksellä ollut häneen yhteydessä tai sitten sinä poistat miehen elämästäsi. Kumppaniin on voitava luottaa ja tommonen raivokohtaus osoittaa vain, että häntä harmittaa kun on jäänyt kiinnieikä osaa käsitellä sitä kuin aikuinen. Lisäksi hänen on tänään hankittava uusi pöytä.
Mies uhkasi poistua facebookista kokonaan. Vain siksi että ei uskalla poistaa pelkästään tuota yhtä naista kavereistaan. Ilmeisesti on tärkeämpää ettei tuolle toiselle naiselle tule paha mieli, musta viis.
Mies sanoi "korjaavansa" pöydän, mikä oli muuten minun ostama. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies uhkasi poistua facebookista kokonaan. Vain siksi että ei uskalla poistaa pelkästään tuota yhtä naista kavereistaan. Ilmeisesti on tärkeämpää ettei tuolle toiselle naiselle tule paha mieli, musta viis.
No, hui...
Värikynät on oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistekin käyttöön. :D
Itsellä kokemusta samasta tilanteesta, ja sen setvimiseen meni lähes vuosi.
Parisuhdeterapiaa, jonne oli muutenkin hyvä mennä. Terapeutti pisti miehen lujille ja lopulta kuukausien jankkaamisten jälkeen mies suostui kertomaan syitä ja tuntojaan.
Hän ei ollut pelkästään ollut ihastunut, vaan rakastunut.
Siitä on useita vuosia, mutta luottamus meni ja etenkin omalta puoleltani kunnioitus, kun toinen ei pystynyt olemaan rehellinen.
Ei ollut pettänyt fyysisesti, mutta koin sen vielä suurempana asiana kuin seksin.
Itse sanoisin että asia pitää puhua ja käsitellä, maton alle lakaistuna se vaivaa sinua aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi "korjaavansa" pöydän, mikä oli muuten minun ostama. ApNo, hui...
Värikynät on oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistekin käyttöön. :D
Vähän lisää sikamaisuutta viesti kerrallaan. Ei liene amerikantiedettä mistä on kyse.
Säleiksi kirjoitti:
Itsellä kokemusta samasta tilanteesta, ja sen setvimiseen meni lähes vuosi.
Parisuhdeterapiaa, jonne oli muutenkin hyvä mennä. Terapeutti pisti miehen lujille ja lopulta kuukausien jankkaamisten jälkeen mies suostui kertomaan syitä ja tuntojaan.
Hän ei ollut pelkästään ollut ihastunut, vaan rakastunut.
Siitä on useita vuosia, mutta luottamus meni ja etenkin omalta puoleltani kunnioitus, kun toinen ei pystynyt olemaan rehellinen.
Ei ollut pettänyt fyysisesti, mutta koin sen vielä suurempana asiana kuin seksin.Itse sanoisin että asia pitää puhua ja käsitellä, maton alle lakaistuna se vaivaa sinua aina.
Mitenpä sitä käsitellä kun mies huutaa kyyläksi ja vainoharhaiseksi hulluksi jos otan asian esille. Kuitenkin sanojensa mukaan töissä jaksaa tästä asiasta keskustella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot ensinnäkin, että kyllä hän saa poistua kokonaan facesta jos niin haluaa. Eihän se ole mikään uhkaus sinulle. Ja toisekseen, miten hän ajatteli saada tämän näyttämään samalta kuin ennen? Ja mites se puhelin? Onko ollut sillä naiseen yhteydessä? Kamala sotku teillä.. ja oikeen mies pistää hanttiin ja kitisee vaikka on kommentoinut naisen kuvia vaikka kaikki tietää hänen olevan sinun kanssasi.
Jättäisin miehen ihan oikeasti, jos hän ei tuon enempää sinua kunnioita. Miten hän kehtaa haukkua sinua kyyläksi ja hajoittaa tavaroitasi tilanteessa jossa hänen kuuluisi olla pahoillaan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi "korjaavansa" pöydän, mikä oli muuten minun ostama. ApSanot ensinnäkin, että kyllä hän saa poistua kokonaan facesta jos niin haluaa. Eihän se ole mikään uhkaus sinulle. Ja toisekseen, miten hän ajatteli saada tämän näyttämään samalta kuin ennen? Ja mites se puhelin? Onko ollut sillä naiseen yhteydessä? Kamala sotku teillä.. ja oikeen mies pistää hanttiin ja kitisee vaikka on kommentoinut naisen kuvia vaikka kaikki tietää hänen olevan sinun kanssasi.
Mulla oli kavereissa mies joka kommentoi naisten kuvia vaikka hänellä oli oma vaimo ja lapsetkin (meillä ei ole lapsia). Poistin kavereista kun iljetti katsoa sitä touhua. Sanoin miehellenikin että miltähän sen miehen vaimosta mahtaa tuntua kun mies avoimesti kuolaa toisten naisten kuville. No enpä arvannut että oma mies muuttuisi samanlaiseksi.
Sanoin miehelle että ethän sä tykkää sun sukulaistenkaan kuvista, saati kommentoi niitä. Mies sanoi että vasta hän tykkäsi jostain auton kuvasta. Ja sanoi että ei siellä ole mitään tykättävää, johon sanoin että onhan siellä ne naisen kuvat kuitenkin. Mies puolusteli itseään että kun ne kuvat on aina esillä. Eikä mies sen naisenkaan kuvista tykkää jos se nainen on siinä miehensä kanssa tai lastensa kanssa. Ainoastaan niistä kuvista mitä tuo nainen ottaa itsestään päivittäin tissit tyrkyllä ja huulet töröllä. En tiedä mitä hänen mies tykkää minun miehen kommenteista ja tykkäyksistä hänen vaimon kuvissaan. Ap
Miehesi on jo ollut yhdynnässä tämän naisen kanssa...
Ihastuksia tulee ja menee, mutta mikä ihmeen raivohullu eläin sinulla on puolisona? Ja vielä uhkailee sinun nolaamisellasi! Otapa järki käteen ja mieti, voisitko ikinä itse käyttäytyä samalla tavalla? Normaalit aikuiset ihmiset eivät käyttäydy tuolla tavalla.
Oletteko olleet kauan yhdessä? Ihmettelen kovasti miten olet naimisiin päätynyt tällaisen kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi "korjaavansa" pöydän, mikä oli muuten minun ostama. ApSanot ensinnäkin, että kyllä hän saa poistua kokonaan facesta jos niin haluaa. Eihän se ole mikään uhkaus sinulle. Ja toisekseen, miten hän ajatteli saada tämän näyttämään samalta kuin ennen? Ja mites se puhelin? Onko ollut sillä naiseen yhteydessä? Kamala sotku teillä.. ja oikeen mies pistää hanttiin ja kitisee vaikka on kommentoinut naisen kuvia vaikka kaikki tietää hänen olevan sinun kanssasi.
Mulla oli kavereissa mies joka kommentoi naisten kuvia vaikka hänellä oli oma vaimo ja lapsetkin (meillä ei ole lapsia). Poistin kavereista kun iljetti katsoa sitä touhua. Sanoin miehellenikin että miltähän sen miehen vaimosta mahtaa tuntua kun mies avoimesti kuolaa toisten naisten kuville. No enpä arvannut että oma mies muuttuisi samanlaiseksi.
Sanoin miehelle että ethän sä tykkää sun sukulaistenkaan kuvista, saati kommentoi niitä. Mies sanoi että vasta hän tykkäsi jostain auton kuvasta. Ja sanoi että ei siellä ole mitään tykättävää, johon sanoin että onhan siellä ne naisen kuvat kuitenkin. Mies puolusteli itseään että kun ne kuvat on aina esillä. Eikä mies sen naisenkaan kuvista tykkää jos se nainen on siinä miehensä kanssa tai lastensa kanssa. Ainoastaan niistä kuvista mitä tuo nainen ottaa itsestään päivittäin tissit tyrkyllä ja huulet töröllä. En tiedä mitä hänen mies tykkää minun miehen kommenteista ja tykkäyksistä hänen vaimon kuvissaan. Ap
Selvää on, että miehesi hyppää tuon naisen sänkyyn heti kun saa mahdollisuuden. Todennäköisesti nainen ei kuitenkaan ole kiinnostunut miehestäsi. Mutta siis tämä raivoaminen ja haukkuminen? Se, jos ja kun miehesi pettää sinua on aika pieni murhe verrattuna tuohon henkiseen väkivaltaan ja oletettavasti myöhemmin fyysiseen väkivaltaan..
luoja... mun avokki tykkää naispuolisten ystäviensä kuvista ja minua se ärsyttää. Selvästi näkyy että kuvat on otettu huulet törössä kännykän kauneusasetuksilla ja yläviistosta niin että tissivako erottuu.
Naureskelin miehelle yhtä ankkanaama-kuvaa niin mies meni ihan vaikeaksi... Kuva oli kuulemma ihan luonnollinen :)
Vierailija kirjoitti:
luoja... mun avokki tykkää naispuolisten ystäviensä kuvista ja minua se ärsyttää. Selvästi näkyy että kuvat on otettu huulet törössä kännykän kauneusasetuksilla ja yläviistosta niin että tissivako erottuu.
Naureskelin miehelle yhtä ankkanaama-kuvaa niin mies meni ihan vaikeaksi... Kuva oli kuulemma ihan luonnollinen :)
Ihan samanlaiset on tämänkin naisen kuvat. Ap
Mies on tietenkin ihastunut siihen naiseen. Mutta ihastuksia tulee ja menee eikä se haittaa, jos ei tee mitään ja on rehellinen puolisolle kysyttäessä.
Mutta.
Miehesi on sinua kohtaan väkivaltainen henkisesti. Hän vslehtelee ja raivosi ja huusi. Lisäksi rikkoi pöytäsi, mikä on symbolista väkivaltaa. Hän ei kunnioota sinua ja on antanut itselleen jo luvan pettää halutessaan ja häntä suututtaa vain se, että sinä yrität edtää häntä tai ylipäänsä vetää häntä tilivelvolliseksi teoistaan. Hänellä on omat säännöt itselleen ja sinulle eikä hän arvosta sinua yhtään.
En tiedä onko suhteenne pelastettavissa tai haluatkp ditä edes, mutta yksi on varma. Jos jatkat asumista miehen kanssa, hän ei koskaan tule kunnioittamaan sinua eikä suhde korjaannu. Ainoa keino on todeta, että sinä et katsele tuollaista käytöstä, koska arvostat itseäsi enemmän. Ja sitten muuttaa pois tai asunto on oma, käskeä miehen muuttaa. Sitten ajan kuluessa nuo miehet tulevat katumapäälle n 99% tapauksista ja anelevat takaisin, vaikka heillä olisk ihan okkea kakkossuhdekin ollut meneillään. Huomaavat, mitä ovat menettäneet. Silloin voit harkita, otatko hänet takaisin. Jos otat, niin mies toivottavasti näkee sinut arvokkaampana ja käyttäytyy paremmin.
Olen muuten itse toteuttanut osan tästä, eli neuvo on kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Jos jäät nykytilaan lapaseksi, mies menettää kaiken kunnipituksen ja myös mielenkiinnon sinua kohtaan, eihän kukaan muutenkaan halua puolisoa, jota halveksuu eikä näe arvokkaana ja tavoiteltavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako, että et jo heti alussa keksinyt kuvata kuvia näin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako, että et jo heti alussa keksinyt kuvata kuvia näin. :D
Harmittaa ihan pirusti että en ole tyrkky, pukeudu opettajaksi ja kissaksi ja mitä niitä nyt oli. Siitähän se mies varmasti saikin päähänsä kerran ehdottaa samanlaista asua. Eilen sen vasta tajusinkin. Itse vaihdan profiilikuvan kerran vuodessa. Silloin mies suuttuu että miksi niitä pitää vaihdella ja kerjätä huomiota. Omat kuvani on kuitenkin normaaleja kasvokuvia. Tää toinen nainen vaihtaa kuvaansa oikeasti päivittäin. Mies on ollut muutenkin outo ja ajoittuu aika sopivasti siihen ajankohtaan kun aloitti näiden kuvien kommentoinnin ja tykkäilyn. Ap
Oman naisen vähättely ja mollaaminen ja toisen naisen kauniiksi ja ihanaksi kehuminen ovat vaarallinen yhdistelmä.Ja mies ei näe tai halua nähdä käytöksessään mitään outoa.Anna miehen lukea tämä ketju.
Tarkoitin että ei olisi yhtään ylimitoitettua ottaa ero kun miettii miehen muitakin piirteitä kun kuvien tykkäilyjä ja kehuja. Ap