Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

160cm ja 60kg ~~kertokaa muut suunnilleen saman kokoiset miltä näytätte

Vierailija
08.05.2017 |

Itse olen kokenut melkoisen muutoksen viime vuosina. Painoin alimmillaan 50kg ja olin aivan kuin luuta ja nahkaa ja siitä olen lähtenyt kasvattamaan lihasta ja toki myös pehmeyttä on tullut. Olen itseeni nyt paljon tyytyväisempi kuin laihimmillani ja jaksan paremmin, eikä enää palele koko aikaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia.

Vierailija
2/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen urheilullinen, lihaksista paino varmaan tulee, eikä kukaan päälle päin arvaisi, kuinka paljon painan pieneen varteeni nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näytän. Kauniit sileät jalat, hyvä takapuoli, ei pyykkilautavatsaa muttei järjetöntä kaljamahaakaan. Isot tissit, käsivarret sais kyllä olla kiinteämmät. Tykkään itsestäni näin.

4/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/52 ja mielestäni lihavalta, vaikka en varsinaisesti ylipainoinen olekaan. Harrastan paljon liikuntaa ja syön terveellisesti sekä vähän, silti läskiä löytyy.

Vierailija
5/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen liian pyöreä, varsinkin mahanseudulta. Kuitenkin yleisesti painoni veikataan olevan n. 50 kg, osaan ehkä pukeutua niin etten korosta pyöreyttä. Tiedä sitten.

Moni samoilla mitoilla voi varmasti olla ihan eri näköinen, jos on esim. lihasmassaa.

Vierailija
6/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut veikkaavat painoa paljon alemmaksi ja sanovat hoikaksi tai normaaliksi.

Olen tiimalasivartaloinen joten massa kerääntyy aika otollisesti. En ole mistään kohtaa erityisen iso, mutta jonkin verran voisi kiinteytyä toki. En kyllä 52-kiloisena näyttänyt itse mielestäni ruipelolta, paitsi ehkä kyljistä.

Vierailija
7/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä näytän. Kauniit sileät jalat, hyvä takapuoli, ei pyykkilautavatsaa muttei järjetöntä kaljamahaakaan. Isot tissit, käsivarret sais kyllä olla kiinteämmät. Tykkään itsestäni näin.

Ai niin mitat, 162/62, 96-70-94.

Vierailija
8/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino 62kg

Mitat:

Rinnat 95cm

Rintojen alta 75cm

Vyötärö 72cm

Peppu 94cm

Reidet 50cm

Kuppikoko 70F

Olen urheilullinen ja timmi.

Vierailija
9/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko nyt väärä vastaamaan kun tällä hetkellä olen 52/166. Mutta, kun painoin noin 62-kiloa niin silloin tuntui lihavalta. Nyt jälkikäteen se ei tosiaankaan sitä ollut vaan vika oli korvien välissä. Oli hyvä ja energinen olo. Jaksoi paljon paremmin fyysisesti. Ei yhtään huono tuo siis.

Vierailija
10/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää samoissa mitoissa mutta kun olin 162/64 niin olin ruumiinmuodoltani ihan hylje. Läski kertyi tasaisesti naamaan ja vatsaan ja raajoihin, tissejä tai peppua ei nimeksikään. Istuessa tuli aina valtava maharulla jota piti peitellä ja farkkujen vyötärö upposi ties minne.

Nykyään painan 53kg ja kroppa on edelleen pötkylä mutta sirompi pötkylä, tämä paino taitaa sopia minulle paremmin ja jaksankin enemmän.

Vierailija
11/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää samoissa mitoissa mutta kun olin 162/64 niin olin ruumiinmuodoltani ihan hylje. Läski kertyi tasaisesti naamaan ja vatsaan ja raajoihin, tissejä tai peppua ei nimeksikään. Istuessa tuli aina valtava maharulla jota piti peitellä ja farkkujen vyötärö upposi ties minne.

Nykyään painan 53kg ja kroppa on edelleen pötkylä mutta sirompi pötkylä, tämä paino taitaa sopia minulle paremmin ja jaksankin enemmän.

Miten onnistuit laiduttamisessa? Mun pitäisi vähän saada pois noin 65 kilosta, mutta klassinen ongelma kun en haluaisi että lähtee tisseistä tai pepusta. Vyötäröstä sen sijaan vois ottaa... Teen HIIT-treeniä ja syön mahdollisimman vähähiilihydraattisesti mutta olen vasta alussa joten vaikea vielä sanoa onko vaikutusta.

Vierailija
12/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/57 about. Kaksi lasta tehtynä, olen kärsinyt kovista kivuista (lantiossa nivelrikkoa ym), eikä aikaa/voimia saleilulle tms. ole löytynyt.

Noin suurinpiirtein ok, vatsanseutu on aika pehmeä ja yli 16cm pystyarpi tekee siitä toispuoleisen. Vatsalihakset palautuu tuskin koskaan. Takapuoli lässähtänyt ja rinnat ottanu itseensä raskauksista.

Osaan pukea virheet piiloon ja naama on nätti, pelastaa paljon 😂👌👍

Toisaalta "viehättävyyteeni" vaikuttaa varmaan asenteeni, kun oikeastaan ei kiinnosta vaikka joku pitäisi epäviehättävänä. Ei ole minun ongelmani. Olen tarpeeksi itselleni. Kenellekään muulle ei tarvii kelvata :D

Vierailija
13/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

158/56. Pömppis on, josta tahtoisin eroon, olen ihan tyytyväinen itseeni muuten. Muutama vuosi sitten painoin pitkään 52 kg, silloin oli tyytyväisimmilläni painooni. 4 kg tahtoisin siis pudottaa.

Vierailija
14/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 163 cm / 65 kg. Tässä on kyllä vähintään se 5 kg liikaa, olen luustoltani hento ja en liiku paljoa, istumatyö jne. Näytän kuitenkin ns. normaalivartaloiselta, en lihavalta. Mutta tarkemmassa tarkastelussa huomaa, että vähän on ylimääräistä.

Vierailija
15/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 160cm, ja paino vaihdellut tässä aikuisiällä 57-63kg. Kun painoin 57kg, olin melko hoikka. 63 kiloisena taas tuntui jo vähän että nyt on liikaa ylimääräistä. Tuo 60kg on juuri sopiva :) Tuntuu että pienikin muutos painossa tuntuu/näkyy helposti, kun on näin lyhyt.

Mutta siis tällä hetkellä painan suunnilleen 61kg. Olen normaalivartaloinen/hoikka. Liikun melko paljon, joten lihaksiakin hieman. Mulla on myös ihan selkeesti kyllä ylimääräistä läskiä, se sijaitsee lähinnä reisissä, pepussa ja lantiolla. Olen sopusuhtainen, kädet ovat melko solakat, ja lihakset näkyvät. Näytän siis ulkopuolisen silmiin normaalivartaloidelta tai hoikalta. Mulle on monesti sanottu ja ihmetelty, että miten mä voin painaa noin paljon, et näytä yhtään siltä että painaisit noin paljon.

t.30v nainen

Vierailija
16/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten onnistuit laiduttamisessa? Mun pitäisi vähän saada pois noin 65 kilosta, mutta klassinen ongelma kun en haluaisi että lähtee tisseistä tai pepusta. Vyötäröstä sen sijaan vois ottaa... Teen HIIT-treeniä ja syön mahdollisimman vähähiilihydraattisesti mutta olen vasta alussa joten vaikea vielä sanoa onko vaikutusta.

Olin kamala pullahiiri enkä mitenkään päässyt sokerikoukusta, kun kokeilin täyskarppausta niin kilot karisi ja sokerinhimo katosi pysyvästi, nykyään syön vähähiilarisesti ja makea ei ole vuosiin maistunut. Tissiasian kanssa en osaa auttaa, itselläni kun ei alunperinkään ollut juuri rasvaa rinnoissa niin jäivät laihdutuksen jälkeen ennalleen (AA-kuppi). Jos nopeita tuloksia haluat painon kanssa niin voit kokeilla pitää hiilarit max 20g/vrk mutta kaikille se ei sovi ja hankaloittaa treenejä. Pilates on hyvä laji kaventamaan vyötäröä.

Vierailija
17/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin vielä 1,5 v sitten 45 kg ja olin todella tyytyväinen. Kaikki vaatteet sopi päälle eikä tarvinnut koko aikaa vetää mahaa sisään. Nyt painan 64 kg ja olen ihan helvetin LÄSKI! Farkut puristaa ja hirveä läskikimpale roikkuu farkun päällä :( käsivarret ovat läskit, reidet hankaavat yhteen, kaksoisleuka löytyy... ihan kamalaa.

Vierailija
18/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kamala pullahiiri enkä mitenkään päässyt sokerikoukusta, kun kokeilin täyskarppausta niin kilot karisi ja sokerinhimo katosi pysyvästi, nykyään syön vähähiilarisesti ja makea ei ole vuosiin maistunut. Tissiasian kanssa en osaa auttaa, itselläni kun ei alunperinkään ollut juuri rasvaa rinnoissa niin jäivät laihdutuksen jälkeen ennalleen (AA-kuppi). Jos nopeita tuloksia haluat painon kanssa niin voit kokeilla pitää hiilarit max 20g/vrk mutta kaikille se ei sovi ja hankaloittaa treenejä. Pilates on hyvä laji kaventamaan vyötäröä.

Ok kiitos, eli oikeastaan samoilla linjoilla. Totta että ihan noin matalilla hiilareilla ei taida juoksu yms. kulkea, mutta teenpä testejä itselläni. Mulla taas ne tissit on ulkonäön hyvä juttu ja siksi vyötärökään ei näytä vielä katastrofaaliselta, kun rinnat on edelleen 20 senttiä edempänä :D. Mutta lihominen on lopetettava nyt, ja mielummin tosiaan muutama kilo pois vyötärörasvasta, ihan jo terveydenkin kannalta.

Vierailija
19/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikunnallinen ja kivan  näköinen. Mittoja en tähän hätään jaksa laskea, mutta tiedän, että hartiat ovat keskimääräistä leveämmät ja lantio kapeampi. Olen myös raskasrakenteinen ja kohtuullisen isotissinen. 

Kuulostaa ehkä kauhealta, mutta olen kivan ja varsin timmin näköinen. :) Vanhemmiten olen hyväksynyt sen, että en ole siroluinen ja esim. 160/50 tarkoittaisi tällä rakenteella jo todella laihaa. Nuorena kärsin paljon "läskiydestäni" ennen kun tajusin luiden olevan asia, jonka kanssa on paras oppia elämään, minusta ei tule keijukaismaista koskaan eikä millään keinolla. Hassua, että joskus luulin sen olevan onnellisuuden tae. :D Liikunnasta saan hyvää mieltä, joka saa olon tuntumaan terveeltä ja voimakkaalta.

n45

Vierailija
20/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

157cm/57kg. Vartalomalliltani olen tasapaksu/omena, ja tässä painossa löysää on hieman vastan seutuvilla. Raajat ovat hoikat ja lihaksikkaat. Yleisilme on sporttinen ja pieni sekä tasapaksu: kurveja ei juuri ole. Näyttänen kokonaisuudessani kevyemmältä kuin olen. Nuorempana painoin kymmenisen kiloa vähemmän, mutta lihasmassaa ei ollut nimeksikään. Kokoeroa nuoruuden ja nykyhetken välillä ei ole juuri muuten ole, monet samat vaatteet mahtuvat edelleen, mutta vatsa on selvästi rasvaisempi kuin nuorempana.