Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

160cm ja 60kg ~~kertokaa muut suunnilleen saman kokoiset miltä näytätte

Vierailija
08.05.2017 |

Itse olen kokenut melkoisen muutoksen viime vuosina. Painoin alimmillaan 50kg ja olin aivan kuin luuta ja nahkaa ja siitä olen lähtenyt kasvattamaan lihasta ja toki myös pehmeyttä on tullut. Olen itseeni nyt paljon tyytyväisempi kuin laihimmillani ja jaksan paremmin, eikä enää palele koko aikaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika lailla tarkalleen tuon 160/60 ja olo on hyvä, tämä on se mun sopiva paino. Oon ollut hieman kevyempi laihduttaessani ja hieman painavampi asuessani ulkomailla (jossa elämäntavat muuttui vähän huonompaan suuntaan), mutta aina kun liikkuminen ja syöminen on palanneet normaaliksi, tuohon se paino on asettunut. Normaalia liikkumista itselleni on lähes jokapäiväinen reippailu ja muutaman kerran viikossa tehty hikiliikunta. Syömisen puolesta taas perusruokaa, paljon vihreää ja herkkuja kun huvittaa - ei kuitenkaan missään nimessä kerralla liikaa tai päivittäin.

Muille ihmisille olen aina se "pieni". Oon sopusuhtaisen mallinen ja pidän koostani. Aina löytyisi timmiytettävää ja senttejä poistettavaksi, mutta en aio stressata niistä. Jatkuva tarkkailu toisi niin paljon lisää stressiä ja ahdistusta, että ei terveyden puolesta todellakaan jäätäis plussan puolelle.

Vierailija
22/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös paino vaihdellut aikuisiällä 55-64 kilon välillä (olen 160cm). 64-kiloisena tunsin olevani lihava, ja kun katson sen aikaisia kuvia, en näytä ollenkaan kivalta. Myönnän, että tuo 55 kiloa olisi ihanne, mutta sinne pääseminen tuntuu olevan huomattavasti hankalampaa näin 38-vuotiaana kuin se oli 27-vuotiaana kun lahdutin suht helposti 64 kilosta 55 kiloon. Nykyään syön paljon kevyemmin ja terveellisemmin kuin tuolloin kun laihdutin, mutta kilot ovat tiukassa.

Painan nyt jotain 58 ja 60 kilon välillä, en tiedä tarkkaan kun meidän vaaka hajosi. :) Olen tosi siro käsistä, nilkoista jne., mutta vatsan seudulla ja reisissä on mielestäni ylimääräistä! Tuntuu, että vatsamakkarat näkyy jo löysempienkin paitojen läpi. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös paino vaihdellut aikuisiällä 55-64 kilon välillä (olen 160cm). 64-kiloisena tunsin olevani lihava, ja kun katson sen aikaisia kuvia, en näytä ollenkaan kivalta. Myönnän, että tuo 55 kiloa olisi ihanne, mutta sinne pääseminen tuntuu olevan huomattavasti hankalampaa näin 38-vuotiaana kuin se oli 27-vuotiaana kun lahdutin suht helposti 64 kilosta 55 kiloon. Nykyään syön paljon kevyemmin ja terveellisemmin kuin tuolloin kun laihdutin, mutta kilot ovat tiukassa.

Painan nyt jotain 58 ja 60 kilon välillä, en tiedä tarkkaan kun meidän vaaka hajosi. :) Olen tosi siro käsistä, nilkoista jne., mutta vatsan seudulla ja reisissä on mielestäni ylimääräistä! Tuntuu, että vatsamakkarat näkyy jo löysempienkin paitojen läpi. :/

Niin ja unohdin sanoa sen, että vartaloni on  muuten mallia tiimalasi, eli rinnat ovat kokoa 70G ja peppuakin löytyy.

Vierailija
24/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole enää samoissa mitoissa mutta kun olin 162/64 niin olin ruumiinmuodoltani ihan hylje. Läski kertyi tasaisesti naamaan ja vatsaan ja raajoihin, tissejä tai peppua ei nimeksikään. Istuessa tuli aina valtava maharulla jota piti peitellä ja farkkujen vyötärö upposi ties minne.

Nykyään painan 53kg ja kroppa on edelleen pötkylä mutta sirompi pötkylä, tämä paino taitaa sopia minulle paremmin ja jaksankin enemmän.

Miten onnistuit laiduttamisessa? Mun pitäisi vähän saada pois noin 65 kilosta, mutta klassinen ongelma kun en haluaisi että lähtee tisseistä tai pepusta. Vyötäröstä sen sijaan vois ottaa... Teen HIIT-treeniä ja syön mahdollisimman vähähiilihydraattisesti mutta olen vasta alussa joten vaikea vielä sanoa onko vaikutusta.

Moikka vielä. Tuo on hankala kun sitä ei ilman tietynlaista treeniä saa oikein pois sieltä mistä haluaa.

En laihduttnut vaan paino tippui diabeteksen (joka todettiin vasta kun nukahtelin 46-kiloisena töissä koneen ääreen) vuoksi. Minulta meni oudosti ruokahalu, joka ei ole palautunut vieläkään. Ennen niin hirveästi rakastamani asia, ruoasta nauttiminen, on nykyään laskelmoitua pakkopullaa. On vain ihan pakko syödä, jotta sokerit pysyisivät ookoona.

Ei varmaan liiaksi kannata hiilareita pelätä. Taitaa elimistö mennä säästöliekille. Niitä kun kuitenkin elimistö jonkun määrän tarvitsee.

Jos olet perusaktiivinen ihminen niin jo se lisää aika paljon energiankulutusta. Itse vielä vähän toivon melkein 20kg painon romahtamisesta. Mutta tärkeämpää kuin tietty kilomäärä on minusta hyvä ja jaksava olo itsensä kanssa. Toivottavasti sen saat. :)

Vierailija
25/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari senttiä lyhyempi ja paino jotain 59-60kg. Pitkähkö selkä, lyhyet jalat. Kapea vyötärö, kylkiluut näkyy, mutta peffa ja jalat sekä käsivarret ja alamaha on paksut. Rinnat kasvaneet lihomisen myötä, kuppikoko on nyt 65E. Aikuisiällä matalin paino ollut 47kg, silloin olin tyytyväisin ulkonäkööni. Nyt olen lihavampi kuin koskaan, leuan alle tulee pieni vekki kun nauran. Lihasta kuitenkin on jonkin verran, ylävatsassa näkyy kaksi vatsalihas"palkkia", pohkeet ovat todella selkeästi lihaksikkaat ja reidet ja takapuoli myös. Harmi vain että ne ovat niin isot. :( en pidä vartalostani tällä hetkellä yhtään.

Vierailija
26/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas ja jäntevä. Vaikutan pidemmältä kuin 158 cm. Painoa 55-60. Suuret rinnat, hyvä peppu. Reilun kokoiset kourat ja jalka 38. Melko paksu nahka, ei mikään läpinäkyvä. Muutoinkin sellainen " rouhea" nainen. Lihaksikkaat käsivarret. X- mallinen vartalo. Hieman vatsaa. Olen tosi tyytyväinen.

Voin syödä mitä vain, enkä liho. Touhuankin sitten kovasti.

Vierailija
27/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon chubby, mutta mulla ei ollutkaan mitään lihaksia.

Vierailija
28/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksikas ja jäntevä. Vaikutan pidemmältä kuin 158 cm. Painoa 55-60. Suuret rinnat, hyvä peppu. Reilun kokoiset kourat ja jalka 38. Melko paksu nahka, ei mikään läpinäkyvä. Muutoinkin sellainen " rouhea" nainen. Lihaksikkaat käsivarret. X- mallinen vartalo. Hieman vatsaa. Olen tosi tyytyväinen.

Voin syödä mitä vain, enkä liho. Touhuankin sitten kovasti.

Ja kesti muuten n 20 vuotta uskoa, että olen hyvä näin ja hyvä ja terve ihminen. Olen saman mallinen ollut 12-13 vuotiaasta, jolloin kouluterkkari ekoja kertoja sanoi että painoa pitää tarkkailla.. Olen aina ollut lihaksikas ja jäntevä ja painanut " aivan liikaa".

Joskus laihdutinkin 40 kiloon kun työterveyshoitaja vittuili aikansa.. Näytin muuten ihan ruumiilta enkä jaksanut tehdä mitään, kaikki lihakset hävisivät.

Et näin tuhotaan sellainen ihminen, joka ei sovikaan pituus-painotaulukoihin.

Vierailija
29/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nainen on väkisinkin liian jykevä noissa mitoissa. Valtaosa myös lihavia, koska läheskään kaikki ei omaa luonnostaan miehekästä vartaloa.  Miehelle nuo mitat olisivat ihan ok. 

Vierailija
30/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/57 ja sixpack näkyvissä. Olen lihaksikas ja rasva reisissä ja perseessä. Ulkonäköä kehutaan. Ei tästä paljoa pienemmäksi kannata laihduttaa. Hyvässä kunnossa olen ja syön terveellisesti.

Vierailija
31/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä taitaa olla 159/62. Synnytin pari kuukautta sitten, ja maha on vielä hieman löllö. Muuten rasvavarannot ovat lähinnä reisissä ja pepussa ja vyötärö erottuu kivasti. Tissit oli aiemminkin ihan ok, nyt tietty imetyksen takia kokoa tullut lisää. Saa nähdä mitä on jäljellä vuoden päästä...

Ihan sopusuhtainen ja naisellinen kroppa, en valita. Ennen raskautta painoin noin 57kg.

Vierailija
32/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/61 ja painoa on ihan liikaa. Vyötärön 70 senttiä tarkoittaa tanakkaa. Ihannepaino on 50-54.

Vierailija
33/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin meni monta vuotta tajuta, että 50kg ei tällä rakenteella ole hyvä paino. Tissit on b75 ja vartalo on aika tasapaksu, myös sillon kun painoin sen 50kg. Nyt kun katson niitä kuvia, niin tulee paha olo. Kuvissa on näivettyneen näköinen väsynyt tyttö 😕 nyt paljon terveemmän näköinen. ap

Vierailija
34/34 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160/61 ja painoa on ihan liikaa. Vyötärön 70 senttiä tarkoittaa tanakkaa. Ihannepaino on 50-54.

70cm ei ole tanakkaa nähnytkään. Täysin normaali ja kaikille ei ruumiinrakenteesta riippuen ole edes mahdollista päästä sen alle.