Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä, miksi et hoitaisi tuttavaperheen lapsia?

Kindergarden
08.05.2017 |

Kertokaa syitä minkä vuoksi olette kieltäytyneet hoitoavusta. Palkka on yksi yleisin, mutta muita syitä? Itse olen kieltäytynyt, koska en luottanut äitiin ihmisenä, ja pidin äitiä epätasapainoisena. Mitkä nyt ainakin on siis ne perusvaatimukset hoitoon ottamiselle? Onko jokin aika? Etukäteen ilmoitus? Lapsimäärä? No entäpä ominaisuuksia hoitajassa, onko ikä merkittävä? Ihmettelen vielä lisänä niitä vanhempia, jotka facessa ottavat jonkun tuikituntemattoman hoitamaan lastaan pelkän fb kuvan perusteella, tai yhden puhelun.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoitaisin? Ei huvita muiden kersoja vahtia.

Vierailija
2/13 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kasvattanut omani, enkä jaksa lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennus, hoitoavusta eline henkilöt joita pyydetään hoitamaan jonkun lasta ja toisin päin vanhemmat":)

Vierailija
4/13 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hoitaisin? Ei huvita muiden kersoja vahtia.

Ok, et silti vastannut mitenkään tuohon aloitukseen. Joku äiti tai isä vaasti vaatii jotain ominaisuuksia, luotettavuuteen liittyviä asioita hoitajaltaan. ::

Vierailija
5/13 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan vain omiani ja lasteni lapsia. Miksi sitä pitäisi mitenkään perustella. Näin olen päättänyt.

Vierailija
6/13 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villit, rajattomat lapset ei kiinnosta. Sellaisten hoito on liiankin rankkaa. Eri asia jos lapset omaavat käytöstavat.

Vierailija
7/13 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsista. En hoida kenenkään lapsia, niin on parempi kaikille.

Vierailija
8/13 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hoida, koska kukaan ei hoitanut minunkaan lastani kun hän oli pieni.

Olin todella yksin lapseni kanssa.

Lapsen isä eli kuin sinkku ja matkusteli ja joi, minä olin lapseen sidottuna vuosikausia.

Vierailija
9/13 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa huonosti kasvatettuja tai muuten vain huonosti käyttäytyviä lapsia. Minulle on ihan sama onko riehumiselle tai tottelemattomuudelle syynä lapsen joku sairaus vai se että ei ole opetettu käytöstapoja, en vain jaksa katsella sellaista.

En silti muutenkaan hoida muiden lapsia, ei vain huvita, ei siihen mitään sen kummempaa syytä tarvita.

Vierailija
10/13 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole aikoihin kukaan pyytänyt minua hoitamaan lapsiaan. 

Sinkkuna kävin joskus hoitamassa tuttavien lapsia. En kuitenkaan aina kun pyydettiin, vaan sen mukaan, sopiko se lastenhoitokeikka aikatauluihini.

Vierailija
11/13 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kasvatettuja lapsia olen hoitanutkin ja ihan mielelläni. Minulla myös huonosti kasvatettu kummilapsi + sisarukset päälle, nuo kun kerran oli hoidossa ei sen jälkeen enää oo ollu meille asiaa ilman vanhempaansa. Ei minkäänlaisia tapoja eikä vieraskoreita, toki sama näkyy kotona, käsittämätöntä käytöstä. Onneksi saan valita ja nuo hyvin kasvatetut ovat aina tervetulleita ❤

lapseton

Vierailija
12/13 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt mutta syytä en sanonut.

Syy taas se että en vaan jaksa. Mulla kaksi teiniä ja kun tästä selviän niin ohi on ja en

koskaan tule hoitamaan yhtäkään lasta.

Tykkään kyllä lapsista kunhan ne ei ole mun vastuulla ja pääsen eroon niistä heti kun haluan.

Vierailija
13/13 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitit aloituksesi niin sekavasti, että ihmiset luulevat että kysyit miksi he kieltäytyvät hoitamasta muiden lapsia, etkä sitä miksi olet kieltäytynyt antamasta lapsesi muiden hoidettavaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi