Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain naiset fanittavat naisten halventajia kuten Cheek, Elastinen, Axl Smith jne.

Vierailija
08.05.2017 |

En tiedä yhtään miestä joka noita limanuljaskoja fanittaisi. Huokuu kaikesta läpi, että pitävät naisia vähämielisinä. Miksi nimenomaan naiset näitä jumaloivat? Jotain alitajuista itsevihaa vai ettekö oikeasti arvosta itseänne yhtään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat on poikia. Miehet on sitten toista maata

Vierailija
2/6 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat julkkiksia joten saavat kohdella naisia miten haluavat ilman että naisia häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi heidän törkymusiikkinsa ei ole laissa kiellettyä

N

Vierailija
4/6 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tiedän lähinnä miehiä, jotka noita ihailee.

Vierailija
5/6 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

??? Missä porukoissa oikein liikut? Itselläni laaja tuttavapiiri enkä tiedä yhtään miestä ketä noita fanittaisi. Ei ainakaan kehtaisi kertoa jos niin tekisi. :D Jos jotain Cheekin yleisöäkin keikoilla katsoo, niin ei siellä aikuisia miehiä näy. Teinipoikia ja pari pakotettua isää. Loput on kyllä naisia laajalla ikähaarukalla.

Vierailija
6/6 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??? Missä porukoissa oikein liikut? Itselläni laaja tuttavapiiri enkä tiedä yhtään miestä ketä noita fanittaisi. Ei ainakaan kehtaisi kertoa jos niin tekisi. :D Jos jotain Cheekin yleisöäkin keikoilla katsoo, niin ei siellä aikuisia miehiä näy. Teinipoikia ja pari pakotettua isää. Loput on kyllä naisia laajalla ikähaarukalla.

En liiku. Sivusta olen keskuteluissa kuullut, kun olosuhteiden pakosta oon ollut näiden ihmisten lähettyvillä. Ne jotka näitä fanittaa on itekin usein sellasen jännämiehen oloisia.