Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
❤ tämä jäi sinulle. Sydämeni. Jos et sitä kelpuuta. Palauta se minulle. Rakastan. Ikävä.
En palauta sydäntäsi koska siitä puuttuu palautusohjeet. Tarkoitettu pidettäväksi minun omana
Vierailija kirjoitti:
Ootko huomannut, että oon kehitellyt sulle ainakin viis eri lempinimeä?
Mitkä?
Vierailija kirjoitti:
Hm.. täytyy laskea! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
❤ tämä jäi sinulle. Sydämeni. Jos et sitä kelpuuta. Palauta se minulle. Rakastan. Ikävä.
En palauta sydäntäsi koska siitä puuttuu palautusohjeet. Tarkoitettu pidettäväksi minun omana <3
Mutta et voi pitää kahta❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hm.. täytyy laskea! :)
Muistin yhden lisää. Kuusi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla on jo toinen...
Rakastan silti <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En palauta sydäntäsi koska siitä puuttuu palautusohjeet. Tarkoitettu pidettäväksi minun omana <3
Kauniisti sanottu. <3
M <3 Tylsä aamu kun olit töissä :`(
Vierailija kirjoitti:
Heidi, ottaisit yhteyttä. Olisi ihana halata sua taas.
Sinua on ihana halata!😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti sanottu. <3
Kiitos
Mukava syysaamu ja mieli on hyvän tuulinen. ; )
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kirjoittaa sinulle anonyymin viestin tähän. Päätin kuitenkin, että sanon sen sinulle kasvokkain ensikerralla kun nähdään. Olet sen arvoinen ja olisit niin paljon enemmänkin. Näihin muutamaan pieneen sanaan minulla on oikeus, muusta en tiedä.
Paras kommentti täällä koskaan!
Ajattelin, että jos jollain miehellä sattuisi joskus olemaan minulle jotain asiaa, niin toivoisin että hän jättäisi ne kirjoittamatta tänne nettiin ja kertoisi suoraan joskus kun ja jos kohdataan. Arvostaisin sitä todella paljon.
Jeesus, kaipaan sua kiinteäksi osaksi elämääni. Sellaisena rakastavana ja anteeksi antavana kuin olet evankeliumeissa. Ilman ihmisten luomia paineita, tuomitsemista, kontrollia. Haluan kyllä yrittää parhaani, tunnet minut, älä lähde pois, pysy sydämessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä?
S, B, V, D, S ja K 😊
Rakastan❤ ikävä. Toivoisin sinunkin näyttävän tunteesi minua kohtaan.
Anneli, vanha kirjekaveri lapsuudesta. Mitä kuuluu?
Kirjoita vaan tähän. En malttais odottaa. Mihin se liittyy?