Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huudan ääneen mut se pois ei mee. Tää on hyvä ;)
Ikävä, en ossaa unohtaa. Olis ihana taas nähdä sua.Ps. egészségedre :*
Kenelle tää on ja keltä?
Jiille
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuntuu joka solussa. Jopa niin, että voin välillä pahoin. Miten tällainen on mahdollista?
En ole varmasti se jota kaipaat, mutta joskus ikävä raastaa liian voimallisesti. Välillä tuntuu kuin se eräs kulkisi ja hengittäisi ihan vieressäni. Pahiten kouraisee rintakehässä kun ajattelee, ettei enää koskaan saisi häntä nähdä. Muutoin elämä kulkee sitä samaa rataa kaivaten häntä päivästä toiseen. Toisaalta olen onnellinen hänen olemassaolostaan, mutta joskus epäilen kaiken järjellisyyttä tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuntuu joka solussa. Jopa niin, että voin välillä pahoin. Miten tällainen on mahdollista?
En ole varmasti se jota kaipaat, mutta joskus ikävä raastaa liian voimallisesti. Välillä tuntuu kuin se eräs kulkisi ja hengittäisi ihan vieressäni. Pahiten kouraisee rintakehässä kun ajattelee, ettei enää koskaan saisi häntä nähdä. Muutoin elämä kulkee sitä samaa rataa kaivaten häntä päivästä toiseen. Toisaalta olen onnellinen hänen olemassaolostaan, mutta joskus epäilen kaiken järjellisyyttä tässä elämässä.
Minäkin ikään kuin "tunnen" hänet koko ajan, välillä voimakkaammin, toisinaan hillitymmin. Myöskin pelkään, että en enää näe häntä, että hän vaihtaa työpaikkaa, muuttaa kauas tai että hänelle sattuu jotain. Ei näille tunteille oikein ole edes mitään oikeaa nimitystä, mikään ei sovi, mikään ei riitä.
Tykkäätkö minusta vielä mies?
Taas on menny liikaa päivii.. 😘
Hymyilevä nainen
Näin sinusta unta, jossa kävelimme käsi kädessä.
Kun heräsin, niin hymyilin.
Mutta sitten tajusin, että se oli vain unta...
Mutta ehkä ensi yönä unessa taas kävellään.
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä nainen, minusta?
Ihan loputtoman paljon.
Mäkin olen nähnyt susta unia. 😘 Ehkä ensi yönä nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilevä nainen
Näin sinusta unta, jossa kävelimme käsi kädessä.
Kun heräsin, niin hymyilin.
Mutta sitten tajusin, että se oli vain unta...
Mutta ehkä ensi yönä unessa taas kävellään.
Rakastan sua tosi paljon, anteeksi etten sitä koskaan sanonut. Enkä tiedä tuleeko koskaan enää mahdollisuutta kertoa.
Kirottu googlekuvat, siellä sä taas tulit vastaan enkä voinut olla katsomatta :(
❤ tämä jäi sinulle. Sydämeni. Jos et sitä kelpuuta. Palauta se minulle. Rakastan. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Öööö... en taida. :D
Öö-öttelijä bongattu!
Vierailija kirjoitti:
A. Jospa peppusi taas pian ilostuttaa päivääni!
*kops* Kopsautetaan peput vastakkain. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A. Jospa peppusi taas pian ilostuttaa päivääni!
*kops* Kopsautetaan peput vastakkain. :D
Twerkkaillaan yhdessä! <3
Ootko huomannut, että oon kehitellyt sulle ainakin viis eri lempinimeä?
Meinasin kirjoittaa sinulle anonyymin viestin tähän. Päätin kuitenkin, että sanon sen sinulle kasvokkain ensikerralla kun nähdään. Olet sen arvoinen ja olisit niin paljon enemmänkin. Näihin muutamaan pieneen sanaan minulla on oikeus, muusta en tiedä.
Pitikö tällä olla jokin uutisarvo? Arvaapa mitä. Me kaipaamme täällä juuri niin paljon kuin lystäämme ja ihan ketä haluamme. Tätä täällä pulauttelua nyt tuskin voi kuitenkaan jahtaamiseksi kutsua, eli ei tarvitse kenenkään puntin tutista.