Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi, haaveilen sinusta edelleen ja kaikesta mitä tekisin sinulle.
Sä oot jaksanut jo aika kauan jo huhuilla sitä Heidiä, vaikka se ei koskaan vastaa. Kannattaiskohan sun ehkä vihjata sille irl että kirjoittelet sille täällä?
Olen kyllä, mutta on pakko nyt sanoa, että täällä on joku toinenkin tai ehkä useampikin jotka sitä Heidiä kaipaa. :) Välillä ihan hävettää, kun niitä Heidi-viestejä satelee. Kaikki ei todellakaan ole minulta! Vaikka toisaalta niiden viestit voisivat olla minultakin, kun ajatus on sama.
Kaipaan häntä, vaikka en häntä näe varmaan enää koskaan. Ja kerran kyllä oli vahva tunne, että hän jopa vastasi huhuiluuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään ikävöin sinua nainen aivan liikaa.
Miksi juuri tänään?
Tänään ikävä on tuntunut erinäisistä syistä konkreettiselta.
Mistä syistä?
En ole toi alkuperäinen, mutta ikävä voi tuntua ihan voimakkaina fyysisinä oireina. Kokemusta on.
Mikä estää ottamasta yhteyttä irl Heidiisi? t. Will the real Heidi please stand up?
Oon miettinyt tekstaria, mutta pelottaa aivan järkysti. Mitä jos oonkin vaan kuvitellut tämän kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt tekstaria, mutta pelottaa aivan järkysti. Mitä jos oonkin vaan kuvitellut tämän kaiken?
Minkä tyyppinen tämä henkilö on jolle sitä tekstaria suunnittelet? Mikä siinä olisi pahinta jos olisitkin vain kuvitellut? Onko yhteisiä tuttuja ja joudutko näkemään henkilöä sen jälkeenkin jos olisikin vain yksipuolista? Vai mikä pelottaa?
T. Utelias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyyppinen tämä henkilö on jolle sitä tekstaria suunnittelet? Mikä siinä olisi pahinta jos olisitkin vain kuvitellut? Onko yhteisiä tuttuja ja joudutko näkemään henkilöä sen jälkeenkin jos olisikin vain yksipuolista? Vai mikä pelottaa?
T. Utelias
Utelo :)
Sen verran ihmeellisiä sattumuksia ollut, että vähemmästäkin alkaa kyseenalaistaa asioita ja omaa järjenjuoksuaankin. Ehkä en halua pettyä, kun on niin paljon tunteita. Tyyppiä joudun näkemään jatkossakin, mutta se ei ole ongelma (erittäin korrekti tyyppi).
En usko että enää edes muistat mua.
Vierailija kirjoitti:
En usko että enää edes muistat mua.
Muistan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi, haaveilen sinusta edelleen ja kaikesta mitä tekisin sinulle.
Sä oot jaksanut jo aika kauan jo huhuilla sitä Heidiä, vaikka se ei koskaan vastaa. Kannattaiskohan sun ehkä vihjata sille irl että kirjoittelet sille täällä?
Olen kyllä, mutta on pakko nyt sanoa, että täällä on joku toinenkin tai ehkä useampikin jotka sitä Heidiä kaipaa. :) Välillä ihan hävettää, kun niitä Heidi-viestejä satelee. Kaikki ei todellakaan ole minulta! Vaikka toisaalta niiden viestit voisivat olla minultakin, kun ajatus on sama.
Kaipaan häntä, vaikka en häntä näe varmaan enää koskaan. Ja kerran kyllä oli vahva tunne, että hän jopa vastasi huhuiluuni.
On täällä useampi Heidikin...
Miten on loma mennyt mies <3 oletko saanut "ladattuja akkuja" rauhassa?
Kohta täällä on se Slim Shadykin :)
Vierailija kirjoitti:
Miten on loma mennyt mies <3 oletko saanut "ladattuja akkuja" rauhassa?
No enköhän ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä vastannut...hän ei vaan ole kertonut kuka on...t.Heidi
Voi harmi, nyt ette ehkä ikinä saa toisianne ja vuosituhannen rakkaustarina jää toteutumatta...
Niinpä...nyt kun olen vielä sinkku kaiken lisäksi 😁
Voisitko kertoa itsestäsi joitain tuntomerkkejä?
Olisin tahtonut halata sinua nainen, kun viimeksi nähtiin. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Olet ollut päivittäin ajatuksissani, vaikka ei nyt olla nähtykään vähään aikaan. Kauniita unia. :)
Niin minäkin olisin halunnut, halata siis. Nähtiin ala-aulassa. Öitä.
Antti. Anna anteeksi se miten kohtelin sinua... Et ansainnut sitä. Vuosien jälkeenkin kaduttaa.
Mistä syistä?