Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Kiehtoo vähän kaikki ja ihastunut jotain 1,5 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Sama😊
Vierailija kirjoitti:
Aaah! Huomenia Hamsuliini! ;)
Kihis, jos ihminen on mukava, niin voi saada juttuseuraa muiltakin kuin itseltään. Jos taas ei, niin täytyy tyytyä juttelemaan sivupersooniensa kanssa. ;)
"Minua ei kiinnosta, mitä teet elääksesi. Haluan tietää, mitä kaipaat ja uskallatko unelmoida täyttäväsi sydämesi kaipuun.
Haluan tietää, uskallatko tehdä itsestäsi naurettavan rakkauden, unelmiesi ja elämän seikkailun tähden.
Minua ei kiinnosta, mitkä planeetat ovat neliössä kuuhusi tai edes horoskooppimerkkisi.
Haluan tietää, oletko koskettanut surusi sisintä, oletko avautunut elämän pettymysten takia vai odotatko vielä avaajaa, vai oletko käpristynyt ja sulkeutunut ankaramman kivun pelosta.
Haluan tietää, voitko kärsiä tuskaa, omaasi tai minun, menemättä piiloon, katoamatta tai yrittämättä lievittää sitä.
Haluan tietää, osaatko iloita, itsesi tai minun puolestani, osaatko tanssia villisti antaen hurmion täyttää itsesi sormenpäihin ja varpaisiin saakka, kehottamatta meitä olemaan varovaisia ja järkeviä ja muistamaan ihmisen rajat.
Minua ei kiinnosta, onko minulle kertomasi tarina totta.
Haluan tietää, voitko aiheuttaa toiselle pettymyksen ollaksesi uskollinen itsellesi; voitko kestää petturuuden syytöksen pettämättä sieluasi, voitko olla ilman uskoa ja siksi luotettava.
Haluan tietää, voitko nähdä kauneutta silloinkin, kun se ei ole kaunista, joka päivä, ja voitko ammentaa sen läsnäolosta elämääsi.
Haluan tietää, kestätkö epäonnistumisen, omasi tai minun, ja voit silti seisoa järven rannalla ja huutaa hopeiselle täysikuulle: Kyllä !
Minua ei kiinnosta tietää, missä asut tai kuinka paljon rahaa sinulla on.
Haluan tietää, voitko nousta ylös surun ja epätoivon yön jälkeen uupuneena ja mustelmilla ja tehdä, mitä sinun on tehtävä ruokkiaksesi lapset.
Minua ei kiinnosta, kenet tunnet tai miten tulit tänne. Haluan tietää, seisotko liekkien keskellä kanssani vetäytymättä pois.
Minua ei kiinnosta, missä, mitä tai kenen kanssa olet opiskellut. Haluan tietää, mikä kannattaa sinua sisältäpäin, kun kaikki muu sortuu.
Haluan tietää, voitko olla yksin itsesi kanssa ja pidätkö todella seurasta, joka sinulla on tyhjinä hetkinäsi."
Terveisiä sinulle, ajattelen kyllä sinua toisinaan. Viikonloppuna haaveilin taas tiedät-kyllä-mistä... vaikka siitä onkin aikaa. Keskitytään kumpikin nyt perheisiimme.
Keskityn uuteen rakkauteen 😉😘
Heidi, haaveilen sinusta edelleen ja kaikesta mitä tekisin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet odottanut tämän 1,5 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet odottanut tämän 1,5 vuotta?
En mitään, ku ei täs oo mitään ooteltavaa.
Yksipuolinen rakkaustarina siis.
Rakkautta rakkautta vaan sitäkö se on. . ;)
Vierailija kirjoitti:
Heidi, haaveilen sinusta edelleen ja kaikesta mitä tekisin sinulle.
Sä oot jaksanut jo aika kauan jo huhuilla sitä Heidiä, vaikka se ei koskaan vastaa. Kannattaiskohan sun ehkä vihjata sille irl että kirjoittelet sille täällä?
Olen kyllä vastannut...hän ei vaan ole kertonut kuka on...t.Heidi
1.4 vuotta. En tiedä itsekään miksi. Ehkä moniulotteisuus on avain.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, nyt ette ehkä ikinä saa toisianne ja vuosituhannen rakkaustarina jää toteutumatta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, nyt ette ehkä ikinä saa toisianne ja vuosituhannen rakkaustarina jää toteutumatta...
Niinpä...nyt kun olen vielä sinkku kaiken lisäksi 😁
Tänään ikävöin sinua nainen aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri tänään?
Jokapäiväinen vierashan se, ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri tänään?
Tänään ikävä on tuntunut erinäisistä syistä konkreettiselta.
Silmä sen sanoo ja sydän rakastaa ♡♡