Fiksu Suomi-Tshekki -keskustelu
Kommentit (50)
Tosiaan, kerrankin näin!
Täällä Prahassa asuvana on mulla tunteita Tshekkiäkin kohtaan mutta aina parempi jos Suomi voittaa. Pubin tunnelma vaan vähän kärsii... :)
Tsekillä on kyllä varmaan vielä jopa Suomeakin huonompi joukkue tänä vuonna...
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, kerrankin näin!
Täällä Prahassa asuvana on mulla tunteita Tshekkiäkin kohtaan mutta aina parempi jos Suomi voittaa. Pubin tunnelma vaan vähän kärsii... :)
Tsekin selostajat muuten lausuvat suomalaiset nimet lähes täydellisesti! Mikään Puljujärvi edes ei tuota minkäänlaisia ongelmia.
Ketä oikeasti jaksaa kiinnostaa jonkun marginaalilajin Škoda Cup, jossa ymmärtääkseni pelaa B-luokan joukkueet?
Voi juku mikä eka erä! Go Leijonat! :D
Vierailija kirjoitti:
Ketä oikeasti jaksaa kiinnostaa jonkun marginaalilajin Škoda Cup, jossa ymmärtääkseni pelaa B-luokan joukkueet?
Wää wää wää. Jos ei osaa nauttia kivasta illasta ja hyvästä ruoasta niin se on sitten voi voi!
Takki kääntyy taas Suomi faneilla kun Stokkan ovet hulluilla päivillä :)
Vierailija kirjoitti:
Voi juku mikä eka erä! Go Leijonat! :D
Myönnän että oon yllättynyt!!
Ainakin tsekki naiset on parempia ja niin kauniita. Tuli ikävä prahaan, onneksi uusi matka tilattu.. Hyvää ja halpaa olutta ja naista. Suosittelen kiekkofaneille.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tsekki naiset on parempia ja niin kauniita. Tuli ikävä prahaan, onneksi uusi matka tilattu.. Hyvää ja halpaa olutta ja naista. Suosittelen kiekkofaneille.
Nooooh... ei ne naiset nyt niiiin ihmeellisiä ole. Muutama huippumalli ja loput taviksia niin kuin muuallakin.
Mutta maa on ihana ja olut todella on halpaa. Kyllä täällä asua kelpaa.
No mutta, pojat o heränny koomasta, ihan jees erä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin tummia ja tulisia Tsekittäriä, kyllä voittaa Suomivalaan NAM
Tuurilla mennyt kiekot sisään. Eiköhän tsekki tämän vielä voita.
Lupaava alku!