Mitä teet kotona silloin kun on oikein tylsää?
Kommentit (26)
Minullakaan ei ole koskaan tylsää. Silloin kun on omaa aikaa riittämiin ja on rento olo, syön Aino-jäätelöä (jota minulla on melkein aina pakastimessa) ja katselen Youtubesta mielenkiintoisia dokkareita, teologisia debatteja tai 80-luvun Twilight Zone -jaksoja (tai muita 70-80 -luvun kauhu- ja mysteerielokuvia tai -sarjoja).
Ei minulla yleensä ole tylsää, mutta joskus eksyn tälle palstalle, ja silloin on kyllä todella tylsää.
Nyt pitää lähteä sukkelaan pois, ettei tämä tylsyys käy ylivoimaiseksi.
Siivota pitäis, mutta ei ole vielä ollut niin tylsää...
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin maailmassa on kirjoja, ei ole tylsää.
Näin on. Voisin asuakin melkeinpä missä tahansa, kunhan saisin kirjani mukaan !
Laitan soimaan kasarirokkia, laulan kovaa mukana.. pyykkään, tiskaan, kuuraan lattioita tanssien mopin kanssa
Olen vasta jäänyt eläkkeelle. Ei ole koskaan oikeastaan tylsää. On aivan hirveästi arjessa tekemistä. Pitäis varmaan keksiä itselle "työajat" ja oikein ruokatunti. jos on joskus tyhjä hetki niin haluaisin soittaa musiikkia ja tanssia. Käydä läpi vanhoja lehtiä. Sisustaa ja siivota kaappeja. Järjestää valokuvia. Puhua puhelimessa nyt ehdin kyllä facebookiin. Vietän kyllä paljon aikaa pienten lastelasten kanssa . Käyn kirpputoreilla ja kaupnugilla , lenkillä. Joskus voisi olla vaikka yksin. En ole koskaan asunut yksin mutta en vakitusesti kuitenkaan halua. Meillä on useampi huusholli siis kakkosasunto ym. Ehkä minä vain ole tällainen touhukas. Kun nuo pienet kasvavat niin pärjäävät ilman minua varmaan. Oman aikansa vie tietysti parisuhdekin olen onnellisesti naimisissa.