Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pilleri unohtui kolmannella viikolla, mutta en haluaisi taukoa pitää HELP!

Vierailija
08.05.2017 |

Eli olen ollut yhdynnässä viimeksi viikko sitten maanantaina, eilen huomasin että olin unohtanut ottaa lauantaina pillerin ja paniikissa kerralla otin eilen kaksi. Laatan viimeinen pilleri on torstaille eli kolmannella viikolla unohti. Syön cypretyl merkkisiä pillereitä joiden mukaan täytyisi nyt syödä kaksi laattaa putkeen kun eilen ne kaksi pilleriä otin. Onko tässä nyt mitään mahdollisuutta että ei tarvisi kahta laattaa syödä putkeen? yhdyntöjä ei todennäköisesti ole nyt tulossa tai lisäehkäisyä voin käyttää. Mutta onko edellisen yhdynnän myötä vielä mahdollisuutta raskauteen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöthän voivat elää melkein viikon mutta sitä en tiedä kuinka e pillerit tähän vaikuttavat..

Vierailija
2/4 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuja kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista mutta itse unohtelen jatkuvasti Yasmineja välistä ja otan 2 kerralla enkä oo ainakaan vielä (5 vuoteen) raskaaksi tullut. Tauot pidän aina normaalisti.

Cypretyl taitaa olla minipilleri? Varmaan sen kanssa tarkempaa.

Vierailija
4/4 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on mahdollista mutta itse unohtelen jatkuvasti Yasmineja välistä ja otan 2 kerralla enkä oo ainakaan vielä (5 vuoteen) raskaaksi tullut. Tauot pidän aina normaalisti.

Cypretyl taitaa olla minipilleri? Varmaan sen kanssa tarkempaa.

Eivät ole minipillereitä. Mietin nyt vain että onko järkevää pitää tauko normaalisti vai olisiko nyt tärkeää syödä se toinen laatta putkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä