Tekee melkein mieli vetää itsensä kiikkuun tämän sään takia
Kommentit (17)
Toivottavasti ap sinulta löydetään kasvain oikein pian niin ei sitten tarvitse murehtia ilmoista.
Sulla mahtaa muuten luistaa tosi hyvin, onnee hei!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap sinulta löydetään kasvain oikein pian niin ei sitten tarvitse murehtia ilmoista.
Huh, huh... No, tietysti kasvainkin olisi parempi kuin olla kaltaisesi paskaläjä. ap
Jos saat oikeita ongelmia (kuten terveyden menetys) niin ymmärrät miten hölmö oletkaan ollut.
Tee meille palvelus ja vedä, niin loppuu nää ulina-aloitukset.
kun selaat palstaa tarpeeksi kauas, niin jossain vaiheessa tuskailtiin pahaa hellettä, joskus taas kovia pakkasia. Minusta säässä ei ole juuri nyt mitään vikaa. Aurinko paistaa, ja sisällä on lämmintä yli 20 astetta.
Matkusta vaikka Afrikkaan. On ainakin erilainen sää.
Säästä saa kyllä valittaa, mutt toi ylenpalttinen ulina ja masentuminen on todella raivostuttavaa.
Mä en kanssa jaksa. Mua vituttaa tosi paljon mä rakastan lämmintä ja mulle tällänen ei sovi yhtään. Jos joku sanoo mulle että tosi hyvä kun on talvi ja ei tuu kesää niin mä potkasen päähän
On tämä oikeasti aika rankkaa. Olen itse kroonisesti masentunut ihminen ja mieli reagoi todella voimakkaasti säähän. Mutta hei, eihän minulla mitään oikeaa ongelmaa ole. Mieli vaan on murskana, mitä pienistä.
Minäkin toivon että te säästä jatkuvsti valittavat sairastutte tai joudutte kolariin tai vastaavaa. Pistäkää oikeat vatteet päälle niin ei ole kylmä.
Aah sauhut naamaan ja kauhuleffa pyörimään.
Samat fiilikset. Odotan niin paljon että pääsisin pihalle tekemään pihatöitä ja odottelemaan kukkien tuloa mutta ei:( Uima-allaskin on avaamatta, yleensä tässävaiheessa olen uinut jo pari viikkoa.
Vituttaa, kaiken muun lisäksi vielä tämäkin. Nyt nämä lämmöstä vinkujat on ihan innoissaan kun kesä lyhenee entisestään. Enää 3-4 vuotta ja pääsen lopullisesti pois täältä!!
Nrolle 12: vaatteet ei auta jos on luita myöten jäässä. Lisäksi nämä kelit aiheuttaa mulle 3-hermosärkyä eli en voi juurikaan olla ulkona kuin pakollisen kaupassakäynnin ja sittenkin tulee kipuja. Siihenkään ei vaatteet auta.
Nrolle 9, muista tuo kun tulee se kesän ainoa lämmin päivä - älä sitten valita kun aina hikoilee ja on kuuma
Onhan tää aika pehvasta ku pitää varmaan vielä puita tilata lisää lämmitystäkin varten kun ei sähköpatterit riitä toukokuussa.. Lapsilla kahden vuodenajan vaatteet valmiudessa.. Tiedän kanssa että ei pitäisi valittaa mutta ei tästä nyt tarvi tykätäkkään.
Viime vuoden kesäkuun yhdeksäs päivä oli 3 astetta lämmintä. Minulla on tuosta mittarilukemasta valokuva, kuvanottopaikka sijaitsee rannikolla.
Viime vuonna näihin aikoihin minulla oli tuore tatska ja kärvistelin helteessä t-paidassa! Nyhän tuolla olisi oiva ilma peittää vaikka koko kroppa kuviin, ehtisivät varmaan parantua kahteenkin kertaan ennen ilmojen lämpenemistä...
No ei mee sullakaan hyvin, toi on varmaan turhin syy kaikista.