Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee melkein mieli vetää itsensä kiikkuun tämän sään takia

Vierailija
08.05.2017 |

😞 On tämä niin kauheaa. En helvetti jaksa!!!!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mee sullakaan hyvin, toi on varmaan turhin syy kaikista.

Vierailija
2/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap sinulta löydetään kasvain oikein pian niin ei sitten tarvitse murehtia ilmoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mahtaa muuten luistaa tosi hyvin, onnee hei!

Vierailija
4/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap sinulta löydetään kasvain oikein pian niin ei sitten tarvitse murehtia ilmoista.

Huh, huh... No, tietysti kasvainkin olisi parempi kuin olla kaltaisesi paskaläjä. ap

Vierailija
5/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat oikeita ongelmia (kuten terveyden menetys) niin ymmärrät miten hölmö oletkaan ollut.

Vierailija
6/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee meille palvelus ja vedä, niin loppuu nää ulina-aloitukset.

Vierailija
7/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun selaat palstaa tarpeeksi kauas, niin jossain vaiheessa tuskailtiin pahaa hellettä, joskus taas kovia pakkasia. Minusta säässä ei ole juuri nyt mitään vikaa. Aurinko paistaa, ja sisällä on lämmintä yli 20 astetta.

Vierailija
8/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta vaikka Afrikkaan. On ainakin erilainen sää.

Vierailija
9/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä saa kyllä valittaa, mutt toi ylenpalttinen ulina ja masentuminen on todella raivostuttavaa.

Vierailija
10/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa jaksa. Mua vituttaa tosi paljon mä rakastan lämmintä ja mulle tällänen ei sovi yhtään. Jos joku sanoo mulle että tosi hyvä kun on talvi ja ei tuu kesää niin mä potkasen päähän

Vierailija
11/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä oikeasti aika rankkaa. Olen itse kroonisesti masentunut ihminen ja mieli reagoi todella voimakkaasti säähän. Mutta hei, eihän minulla mitään oikeaa ongelmaa ole. Mieli vaan on murskana, mitä pienistä.

Vierailija
12/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon että te säästä jatkuvsti valittavat sairastutte tai joudutte kolariin tai vastaavaa. Pistäkää oikeat vatteet päälle niin ei ole kylmä.

Vierailija
13/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah sauhut naamaan ja kauhuleffa pyörimään.

Vierailija
14/17 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset. Odotan niin paljon että pääsisin pihalle tekemään pihatöitä ja odottelemaan kukkien tuloa mutta ei:( Uima-allaskin on avaamatta, yleensä tässävaiheessa olen uinut jo pari viikkoa.

Vituttaa, kaiken muun lisäksi vielä tämäkin. Nyt nämä lämmöstä vinkujat on ihan innoissaan kun kesä lyhenee entisestään. Enää 3-4 vuotta ja pääsen lopullisesti pois täältä!!

Nrolle 12: vaatteet ei auta jos on luita myöten jäässä. Lisäksi nämä kelit aiheuttaa mulle 3-hermosärkyä eli en voi juurikaan olla ulkona kuin pakollisen kaupassakäynnin ja sittenkin tulee kipuja. Siihenkään ei vaatteet auta.

Nrolle 9, muista tuo kun tulee se kesän ainoa lämmin päivä - älä sitten valita kun aina hikoilee ja on kuuma

Vierailija
15/17 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää aika pehvasta ku pitää varmaan vielä puita tilata lisää lämmitystäkin varten kun ei sähköpatterit riitä toukokuussa.. Lapsilla kahden vuodenajan vaatteet valmiudessa.. Tiedän kanssa että ei pitäisi valittaa mutta ei tästä nyt tarvi tykätäkkään.

Vierailija
16/17 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden kesäkuun yhdeksäs päivä oli 3 astetta lämmintä. Minulla on tuosta mittarilukemasta valokuva, kuvanottopaikka sijaitsee rannikolla.

Vierailija
17/17 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna näihin aikoihin minulla oli tuore tatska ja kärvistelin helteessä t-paidassa! Nyhän tuolla olisi oiva ilma peittää vaikka koko kroppa kuviin, ehtisivät varmaan parantua kahteenkin kertaan ennen ilmojen lämpenemistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi