Vähänkön noloa: luin paperista kirjaa ja huomasin yhtäkkiä yrittäväni vierittää sivua alaspäin peukalolla...
Kommentit (23)
Illan piristysruiske :) :) Varmaan oli viisas olo :) :)
Mun isä 70-luvulla yritti saada meitä penskoja takapenkillä hiljaiseksi vääntämällä autoradion nappuloita.
Että on sitä ennenkn osattu....
Joskus olen jotain lehden kuvaa katsoessani melkein näpännyt sitä sormella saadakseni sen isommaksi.
Minä jaoin postia kerrostaloihin ja monet kerrat yritin avata rappujen ovet autonavaimen kaukosäätimellä..
Mä myös toisinaan yritän "zoomata" lehden tekstiä tai kuvaa... :D
Vierailija kirjoitti:
Sama
Mä oon monesti jos esim. eyeliner on mennyt huonosti ajatellut mielessäni että no ei se mitään, Ctrl+Z! :D Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Tätä tulee tehtyä ärsyttävän usein..
Eilen kumppani pesi vieressäni kaapin ikkunoita ja minä täällä av:ssä, yritin hiirellä näyttää mihin kohti oli tahra jäänyt. Pakko oli ihan lauseeksi pukea mistä kohti vielä on pitää pestä.
Minä yritin katsoa kelloa kirjan oikeasta alanurkasta.
Kirjoitin lapulle käsin ja huomasin kirjoitusvirheen. Automaattisesti hapuilin oikealla kädellä paperin yläpuolelta deleteä.
Mä avsin pitkästä aikaa läppärin ja tökin ruutua aikani. Huusin sitten miehen katsomaan, mikä koneessa on vikana, kun se ei toimi 🙄
Kaadoin vahingossa nestemäisen pyykinpesuaineputelin, ja se lainehti lattialla. Ajattelin mielessäni "kumoa" tai "peruuta"-klikkaustoimintoa ihan vakavissani ihan nanosekunnin ajan :D
Kuka enää nykyaikoina lukee jotain kirjoja? Luulin, että ne ovat menneet lopullisesti pois muodista joskus 1980-luvulla.
Teemu Virtanen kirjoitti:
Kuka enää nykyaikoina lukee jotain kirjoja? Luulin, että ne ovat menneet lopullisesti pois muodista joskus 1980-luvulla.
Yliopiston kirjaston perusteella ylioppilaat.
Minä menin yhtenä iltana sänkyyn lukemaan ihan oikeaa kirjaa. Sammutin valot ja hetken hämmentyneenä siinä, että öh, eihän tästä kirjasta näe mitään pimeässä.
Lainasin eräälle varusmiespalvelustaan suorittavalle pojalle kirjan.
Ei saanut sitä luettua kun tuvassa muiden nähden oli niin noloa lukea kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä jaoin postia kerrostaloihin ja monet kerrat yritin avata rappujen ovet autonavaimen kaukosäätimellä..
Minä olen yrittänyt avata kotioven näyttämällä bussilippua lukolle :D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon monesti jos esim. eyeliner on mennyt huonosti ajatellut mielessäni että no ei se mitään, Ctrl+Z! :D Eiku...
Tämä lohdutti ;D Nimittäin sukkaa neuloessani tein mokan ja huomasin, että ekana oli sama meininki. Ctrl+Z!
:D