Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Michael Jacksonin tytär Paris on ihan valkoinen

Vierailija
08.05.2017 |

Väittää olevansa "musta", vaikka iho on valkoinen ja hiukset on kuulemma vaan värjätty blondiksi, jotta näyttää "Suomessa syntyneeltä" (omin sanoin). Selittäkää mulle pliis, mun genetiikan taju ei riitä käsittämään, että musta mies saa valkoisen lapsen vaikka olisikin kemiallisesti vaalentanut oman ihonsa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen myös minä..

Vierailija
2/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sattunut "anal bleaching" vähän leviämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etnisesti musta.

Vierailija
4/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa syntyneeltä? Näinköhän on sanonut?

Vierailija
5/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittää olevansa "musta", vaikka iho on valkoinen ja hiukset on kuulemma vaan värjätty blondiksi, jotta näyttää "Suomessa syntyneeltä" (omin sanoin). Selittäkää mulle pliis, mun genetiikan taju ei riitä käsittämään, että musta mies saa valkoisen lapsen vaikka olisikin kemiallisesti vaalentanut oman ihonsa.

Eihän tuo tietenkään geneettisesti olekaan Michael Jacksonin lapsi.

Vierailija
6/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt tuota myös, ja että itsekin olen tummempi vaikkei mustaa verta minussa olekaan.

Mutta toisaalta, geenien periytyminen on ihmeellistä...

Vierailija
7/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa syntyneeltä? Näinköhän on sanonut?

Juuri näin: "Most people that don't know me call me white," Paris concedes. "I've got light skin and, especially since I've had my hair blond, I look like I was born in Finland or something."

http://www.rollingstone.com/music/features/paris-jackson-michael-jackso…

Vierailija
8/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi Paris tai kukaan muukaan kolmesta lapsesta yhtään Michaelin näköisiä, jos ei huomioida edes ihonväriä? ;) Varmaa näiden lapsukaisten alkuperästä taitaa olla ainoastaan nainen, joka heidät synnytti. Onhan tästä huhuttu jo vuosia, että Michael ei geneettinen isä olisi kenellekään vaan olisi ollut luovuttaja käytössä.

Vierailija
9/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kans silleen miten itte haluaa. Samoin se, onko mies vai nainen tai mahdollisesti kulkukoira. A.D. 2017.

Vierailija
10/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se olisi selvittää, ovatko lapset biologisia tai ei,  mutta eipä se kannata jos vaihtoehtoisesti voi olla Michaelin perijöitä kun omaisuus ei ole mikään ihan pieni ja nimellä saa mainetta tekemättä mitään.

Vierailija
11/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kyllä ihan mahdollista että näyttää valkoiselta kun äiti valkoinen ja varmaankin Michaelinkin suvussa valkoisia. Esimerkiksi Pete Parkkosen veljen  Ville Eetvartin afro-piirteet ovat hyvin vähäisiä, vaikka isoisä molemmilla mustaihoinen.

http://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2012/id78662-previewImage-78652-3.jpg

Vierailija
12/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiinsä tullut tämä tyttö.

Vierailija
13/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa kyllä ihan mahdollista että näyttää valkoiselta kun äiti valkoinen ja varmaankin Michaelinkin suvussa valkoisia. Esimerkiksi Pete Parkkosen veljen  Ville Eetvartin afro-piirteet ovat hyvin vähäisiä, vaikka isoisä molemmilla mustaihoinen.

http://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2012/id78662-previewImage-78652-3.jpg

Isoisähän voi olla vaikka minkävärinen mutta isän väri voi olla tuntemäton. Äidin väri toki yleensä  on tiedossa.

Vierailija
14/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jackson ei vaalentanut ihoaan, hänellä on ihosairaus. On muitakin lapsia, jotka eivät näytä erityisen tummilta, vaikka toinen vanhempi on mustaihoinen.

Vierailija
15/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole biologisesti Michaelin lapsi.

Vierailija
16/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bigi näyttää isältään. Vanhemmat lapset eivät lainkaan. Voi olla ettei ole biologisesti kummankaan vanhempansa lapsia.

Vierailija
17/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuu valkoisia voi satunnaisesti tulla, mutta ei suoranenäisiä

Vierailija
18/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bigi näyttää isältään. Vanhemmat lapset eivät lainkaan. Voi olla ettei ole biologisesti kummankaan vanhempansa lapsia.

TYttö kyllä näyttää äidiltään.

Vierailija
19/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että Michael ei ollut täysin musta. Hänessä oli myös valkoista ja intiaaniverta. Michaelin isällä esimerkiksi on vihreät silmät.

Vierailija
20/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jackson ei vaalentanut ihoaan, hänellä on ihosairaus. On muitakin lapsia, jotka eivät näytä erityisen tummilta, vaikka toinen vanhempi on mustaihoinen.

Tuo on virallinen totuus, mutta yleensä tuo sairaus aiheuttaa vaaleita laajenevia laikkuja, eikä täysvaaleus ole lainkaan tyypillistä. Tuosta syystä väitän, että todennäköisintä on Jacsonin kohdalla se, että kyseessä on keinotekoinen vaaleus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän