Listataan ärsyttäviä asioita/tapoja, joita kumppaneillamme/eksillämme on?
Tämmöinen oli joskus mutta on kai poistettu.
Eksä 1: Joi aina kaljaa. Vaikka olimme menossa kävelylle metsään, oli mukana oltava kaljaa
*Nimitteli suuttuessaan minua huo**ksi vaikka olin hänen ensimmäinen seksikumppaninsa, hänellä taas oli ollut jo muita tyttöjä
Eksä 2: Ei mitään omaa tahtoa. Ei osannut päättää itse edes mitä söi aamiaiseksi. Keskustelu oli luokkaan "Heikki, mennäänkö tänään vaikka elokuviin"
"Ihan sama"
No käviskö tämä elokuva?"
"mmm, päätä sä"
"Heikki, sopiiko sulle jos tehdään pizzaa ennenkuin ne sun serkut tulee"
"ihan sama, päätä sä"
Kommentit (10)
Hajotti tahallaan vessan lukon ja tunki aina sisään kun olin kakkoshädällä, voi helv*tti kuinka ärsyttävää! Päästeli siinä sellaisia tekopieruja, hihitteli ja pärisytteli suullaan. yli 40v mies kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Nimitteli suuttuessaan minua huo**ksi vaikka olin hänen ensimmäinen seksikumppaninsa, hänellä taas oli ollut jo muita tyttöjä
Niin olit vai et?
Oli väkivaltainen seksuaalirikollinen.
Enough said?
Poikaystäväni kävelee hitaasti, tilanteessa kuin tilanteessa. Ehkä tämä ei ärsyttäisi ellen itse olisi nopea kävelijä. Eniten se ärsyttää tilanteissa joissa on kiire; esimerkiksi kun istun autossa ja odotan että ukkeli kävelee ulko-oveltaan autolle. Jos tietää että ollaan jo valmiiksi myöhässä niin voisi edes näön vuoksi hiukan reipastaa askellustaan!
Aika pienet murheet kyllä mulla.
Eksä tylsistyessään alkoi räplätä muniaan ja pärisyttää huulillaan samalla silleen, että sylkeä lensi... ja siis ihan missä tahansa, mm. sukujuhlissa. Ja aina kun näki hyvännäköisen naisen, teki "rumpusoolon" käsillään, eli hakkasi esim. reisiään, pöytää tai auton rattia :D Joskus myös päästi samassa tilanteessa sellaisen suht hiljaisen "susihuudon": AU-AU-AUUUUUUUU.
Ihme kyllä, kumpikaan noista ei ole pääsyy sille, että on eksä :D
Vierailija kirjoitti:
Hajotti tahallaan vessan lukon ja tunki aina sisään kun olin kakkoshädällä, voi helv*tti kuinka ärsyttävää! Päästeli siinä sellaisia tekopieruja, hihitteli ja pärisytteli suullaan. yli 40v mies kyseessä.
No nyt! :D
Valitettavaa mutta totta, riidan aikana väänsi minut selälleen,piti toisella kädellä ranteistani kiinni ja sylkäisi kurkkuuni. Oli tuon jälkeen samans tien eksä.
Vierailija kirjoitti:
Eksä 2: Ei mitään omaa tahtoa. Ei osannut päättää itse edes mitä söi aamiaiseksi. Keskustelu oli luokkaan "Heikki, mennäänkö tänään vaikka elokuviin"
"Ihan sama"
No käviskö tämä elokuva?"
"mmm, päätä sä"
"Heikki, sopiiko sulle jos tehdään pizzaa ennenkuin ne sun serkut tulee"
"ihan sama, päätä sä"
Suurinpiirtein kaikki suomalaiset naiset joiden kanssa olen ollut ovat olleet juuri tuollaisia. Ja sitten ihmetelleet miksi olen pitänyt heitä tylsinä.
Kaiken tekemisen aikatauluttaminen... sama aika vapaapäivinä heräämiselle, liikunnalle, seksille, syömiselle yms.
Poikkeus aikatauluun aiheuttaa mökötyksen