Vinkki nuorille perlimiehile. Uuden naisen kanssa liikkuessa tippaan aina ravintoloissa, takseissa, portsareille jne tosi anteliaasti. Saa naisen anteliaaksi :)
Ja tämä on totuus. En tiedä miksi mutta nainen erityisesti selvästi minua nuoremmat naiset todella on valmiimpia seksiin kun näkee että tippaa hyvin. M45
Kommentit (10)
Tästä avauksesta tulikin mieleen, missä mahtaa olla palstan "peli mies", joka ilahdutti daameja kirjoitus virheillään.
Vierailija kirjoitti:
Tästä avauksesta tulikin mieleen, missä mahtaa olla palstan "peli mies", joka ilahdutti daameja kirjoitus virheillään.
Ehkä matkalla luoksesi, antamaan sinulle osan pelimiestä?
Eli ravintolatyöntekijät, portsarit ja taksikuskit ovat maksullisia lompakkoloisia? Oho, kaikkea sitä kuulee.
Minä olen kuvauksesi kaltainen nuori nainen ja minua tuollainen ylitsevuotavainen tippaaminen lähinnä ärsyttäisi, koska se antaa sellaisen kuvan, ettei mies osaa huolehtia raha-asioistaan, koska laittaa niitä liikaa väärään paikkaan. Voisin hyvin kuvitella vastaavanlaisen miehen olevan myös sellainen ällöttävä joka-paikan-flirtti, joka tippaa tarjoilijatyttöä hyvin pelkästään tämän tissien takia. En siis kokisi itseäni kovinkaan erityiseksi tuollaiselle miehelle, joten ei todellakaan herätä haluja. Ihmettelen, miksi tuo muka iskisi joihinkin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuvauksesi kaltainen nuori nainen ja minua tuollainen ylitsevuotavainen tippaaminen lähinnä ärsyttäisi, koska se antaa sellaisen kuvan, ettei mies osaa huolehtia raha-asioistaan, koska laittaa niitä liikaa väärään paikkaan. Voisin hyvin kuvitella vastaavanlaisen miehen olevan myös sellainen ällöttävä joka-paikan-flirtti, joka tippaa tarjoilijatyttöä hyvin pelkästään tämän tissien takia. En siis kokisi itseäni kovinkaan erityiseksi tuollaiselle miehelle, joten ei todellakaan herätä haluja. Ihmettelen, miksi tuo muka iskisi joihinkin naisiin.
Piiloviesti: rahaa on ja valtaa, siitä naiset tykkää. Erityisesti nuoret naiset jotka perhettä perustamassa.
Itse tippaan pari silmätippaa neidon juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieltä! Ja että tällainen käytös olisi piiloviesti varakkuudesta niin höpöhöpö! Tyhjänpäiväistä, keskenkasvuista vouhotusta olipa varaa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Itse tippaan pari silmätippaa neidon juomaan.
Repesin. :D
Mutta itse vinkki oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikenlaisia iskutapoja on vastaan tullut. Tuo ei ole tyhmimmästä päästä.
Sen verran alapeukkuja, että pakko perustella. Kaikkinaiset heitot, mennäx meille vai teille ja valomerkin jälkeen lipevät lirputukset, itse kehut ja kähminnät ärsyttää enenmmän. Tuollainen vaivihkainen vaikutuksen yrittämisyritys miellyttää minua enemmän kuin suoraviivainen käsiuksi käyminen. Sitähän se iskeminen on. Yritetään tehdä toiseen vaikutus.
Joo kaikenlaisia iskutapoja on vastaan tullut. Tuo ei ole tyhmimmästä päästä.