Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on oikeus täydelliseen vaimoon, sillä haluan täydellisiä lapsia

Vierailija
08.05.2017 |

Ei ole tullut sellaista naista vastaan, joten nautin sinkkuudestani, enkä alenna itseäni laskemalla vaatimustasoani, sillä minulla on oikeus elää elämääni kuten itse haluan.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäytt kirjoitti:

Sinulla voi olla oikeus täydelliseen vaimoon, MUTTA sillä ei ole mitään väliä, koska oma naamasi on niin RUMA, että se periytyy lapsiin. Lapsenne perisivät ruman naamasi piirteitä. YÖK!!!!! Häpeä ajatusmaailmaasi!

Havaitsen, että sinulla on mielikuvitusystäviä, jotka sekoitat todellisiin henkilöihin ja heidän nettiviesteihinsä.

Sinä et siis ole se täydellinen vaimo.

Vierailija
22/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet vammaiselle lapsellesi täydellisen naisesi kanssa?

Osaatteko täydelliset täydelllisen parin hakijat vastata?

Valmistusvirheelliset tietenkin karsiutuvat täydellisellä vaimolla jo alkuvaiheessa ja lähes huomaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin kun rakkaudenhuntu hälveni, paskat geenit valitsin!

Vierailija
24/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinenkin vaimo voi saada synnytyksen aikana komplikaation ja täydellinen lapsi esim. hapenpuutteesta kehitysvamman tms. Mitäs sitten? Elämä on arvaamatonta. Voit itsekin sairastua vakavasti. Kaikki sairaudet eivät ole itseaiheutettuja.

Vierailija
25/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nainen olisi täydellinen, niin lapsistanne ei välttämättä tule täydellisiä, koska kantavathan he myös sinun geenejä.

Täydellisen vaimon geenit dominoivat mahdollisia resessiivsiä epäedullisia omia geenejäni, jolloin syntyy täydellisiä lapsia.

Näin suurta tyhmyyttä ei pelasta täydellisinkään vaimo.

Jäät vaan sinkuksi, seksittä ja lapsitta.

Kyllä minulla on oikeus etsiä sitä täydellistä vaimoa ja kun on oikeus etsiä, niin silloin minulla on myös oikeus sellaiseen.

Lapsillani varsinkin on oikeus täydelliseen äitiin.

Vierailija
26/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä ihmistä ei ole eikä tule. 

Kaikille parasta kun vietät koko ikäsi sitä omaa täydellistä elämääsi, ettei toisten tarvitse kärsiä SINUN  henkisen kasvamattomuutesi tuottamista vammoista.

Vierailija
27/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinenkin vaimo voi saada synnytyksen aikana komplikaation ja täydellinen lapsi esim. hapenpuutteesta kehitysvamman tms. Mitäs sitten? Elämä on arvaamatonta. Voit itsekin sairastua vakavasti. Kaikki sairaudet eivät ole itseaiheutettuja.

Minulla on silti kiistämätön oikeus pyrkiä täydellisyyteen.

Vierailija
28/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet täydellisen vaimon? puhut geeneistä, oletko testannut oman geneettisen perimän ja aiotko testata myös mahdollisesti tulevan vaimosi? Muistathan, että myös mielestäsi ulkoisesti vastenmielisellä vaimo ehdokkaalle saattaa olla ne ns täydelliset geenit jotka syrjäyttäisivät sitten ne sinun epäedullisemmat. Mitä jos ne sinun epäedulliset geenit ovatkin dominoivia eikä resessiivisiä, meinaatko silloin jäädä täysin ilman vaimoa ja lapsia?

Vierailija
29/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta käsitä nyt hyvä mies että kun täydellinen nainen haluaa varmasti täydellisen miehen. Eli ukkeli joka kuvittelee itsestään liikoja mammojen keskustelu palstoilla, ei varmaan kelpaa kauhean monelle naiselle, puhumattakaan sitten sille täydelliselle.....

Vierailija
30/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"täydellisiin" kyllästynyt kirjoitti:

Kaikille parasta kun vietät koko ikäsi sitä omaa täydellistä elämääsi, ettei toisten tarvitse kärsiä SINUN  henkisen kasvamattomuutesi tuottamista vammoista.

Yritätkö sinä estää lapsiani saamasta täydellisen äidin?

Kyllä minulla on oikeus etsiä ja löytää sellainen.

Ryhtykää täydellisemmiksi, niin etsiminen helpottuu.

Miksi ette ryhdy?

Vierailija
31/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta käsitä nyt hyvä mies että kun täydellinen nainen haluaa varmasti täydellisen miehen. Eli ukkeli joka kuvittelee itsestään liikoja mammojen keskustelu palstoilla, ei varmaan kelpaa kauhean monelle naiselle, puhumattakaan sitten sille täydelliselle.....

No mutta silloinhan se nainen ei ole täydellinen, jos ei heti huomaa että olen itse täydellinen ja kun ei huomaa, niin en kiinnitä häneen edes huomiota.

Vierailija
32/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet täydellisen vaimon? puhut geeneistä, oletko testannut oman geneettisen perimän ja aiotko testata myös mahdollisesti tulevan vaimosi? Muistathan, että myös mielestäsi ulkoisesti vastenmielisellä vaimo ehdokkaalle saattaa olla ne ns täydelliset geenit jotka syrjäyttäisivät sitten ne sinun epäedullisemmat. Mitä jos ne sinun epäedulliset geenit ovatkin dominoivia eikä resessiivisiä, meinaatko silloin jäädä täysin ilman vaimoa ja lapsia?

Geneettinen taustani on erinomainen, sillä koko sukuni on tervettä, menestyvää ja pitkäikäistä.

Minulla on siis oikeus täydelliseen kumppaniin ja lapsillani täydelliseen äitiin.

Vierailija
33/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistusvirheelliset tietenkin karsiutuvat täydellisellä vaimolla jo alkuvaiheessa ja lähes huomaamatta.

Se vastaus?

Vierailija
34/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä ja toki sinulla on oikeus näin päättää, mutta kai tiedät, ettei loppupeleissä kukaan ole täydellinen? Lapsetkin joitain pettymyksiä tuottavat väistämättä.

Vierailija
35/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta silloinhan se nainen ei ole täydellinen, jos ei heti huomaa että olen itse täydellinen ja kun ei huomaa, niin en kiinnitä häneen edes huomiota.

Sinun täydellisyytesi taitaa olla nyt sen verran piilossa, että taitaa jäädä huomaamatta aivan kaikilta:D

Vierailija
36/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei ole mikään oikeus. Valinnanvapaus sinulla toki on.

Lapsillani on oikeus täydelliseen äitiin ja koska on niin, niin minulla on samalla oikeus täydelliseen vaimoon.

Yritätkö kiistää lasteni oikeudet?

Vaimosi ja lastesi äiti ei välttämättä ole sama henkilö :)

Eikä lapsillasi ole yhtään sen enempää oikeutta toiseen ihmiseen kuin sinullakaan. Sinulla on valinnanvapaus, lapsillasi ei välttis ole kuin paska tsäkä.

Lasten oikeudet edellä näitä juttuja kuitenkin kuuluu tehdä, joten minulla on oikeus täydelliseen vaimoon, joka on täydellinen äiti niille täydellisille lapsille.

Kunhan itse olet täydellinen isä ja mies.

Vierailija
37/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan sinullakin on täydelliset geenit.

Vierailija
38/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei pidä tyytyä. Sinä elät just sellasta elämää kun itse haluat.

Sitten jos joskus löydät sen unelmien naisen, niin pitdä hyvää huolta.

Vierailija
39/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"täydellisiin" kyllästynyt kirjoitti:

Yritätkö sinä estää lapsiani saamasta täydellisen äidin?

Kyllä minulla on oikeus etsiä ja löytää sellainen.

Ryhtykää täydellisemmiksi, niin etsiminen helpottuu.

Miksi ette ryhdy?

Olen jo. Miksi emme ole kohdanneet ja tehneet täydellisiä lapsia? Oletko sinä täydellinen?

Vierailija
40/66 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se lisääntyminen ei ole noin yksinkertaista. Kaksi rumaa voi saada kauniita lapsia. Kaksi hyvännäköistä voi saada rumia... Tai yhden ruman ja yhden kauniin.

Onko Demi More mielestäsi kaunis? Googletapa sen lapset. Sori ilkeys... mut ymmärrät pointin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi