Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista tiedät kaveristasi jota tämä kuvittelee salanneensa sinulta jo pitkään

Vierailija
08.05.2017 |

Sinä näyttelet tietämätöntä. Kaveri salaa hänen mielestään arkaa asiaa jota ei voi ikinä sinulle kertoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni petti entistä poikaystäväänsä yhteisen kaverimme kanssa. Luulee, etten tiedä.

Vierailija
2/4 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi, välimme ovat viilentyneet, mutta perhesuhteiden vuoksi on pakko tulla toimeen. Nyt kun tiedän tuon, minun on helpompi pärjätä hänen kanssaan, kun ymmärrän miten hän toimii. Yritän olla hänen kanssan tekemisissä niin vähän kuin mahdolllista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävä peittelee miehen lääkkeiden väärinkäyttöä ja se tuomia häslinkejä heidän perheelleen. Ei asia mulle kuulukaan, mutta harmittaa toisen puolesta kun joutuu selittelemään ja keksimään tarinoita. Ja lisäksi harmittaa kun ns pilaa oman elämänsä roikottamalla narkkia jaloissaan. Itse on tosi nuhteeton ja erittäin hyvä äiti.

Vierailija
4/4 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erica on vuosia puhunut pahaa keksittyjä juorujaan selkäni takana minusta (kuten muistakin). Luulee etten tiedä. Kun kuulin totuuden, oli todella kuvottavaa olla alkuun edes hänen lähellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme