Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mä ymmärrän sen miksi miehet vaihtavat naisesta toiseen

Vierailija
08.05.2017 |

Vaihtelun takia. Kyllä näin naisenakin haluaisi vaihtelua ja vaihtaa miehestä toiseen

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, että vaihtelun takia vaihdetaan. Mutta töissä kun juttelee miesten kanssa kyllä välillä ihmettelee mitä paskaa he kestävät. Toki kuulen vain tarinan toisen puolen. Mutta naiset hyvät, kyllä se teidän mieskin kaipaa hemmottelua ja huomiota välillä.

Vierailija
2/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi konditionaali? Naisellehan se on erittäin helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo selitä yhtään mitään? Edelleen jää kysymys, miksi nämä vaihtelunhaluiset eivät pysy sinkkuina vaan tarvitsevat parisuhteen. Eivätkö he pärjää ilman naista?

Vierailija
4/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä en ymmärrä. Kun ollaan päätetty sitoutua, niin silloin siinä suhteessa ollaan ja sen eteen tehdään töitä. Vaihtelua saa myös saman ihmisen kanssa.

Vierailija
5/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo selitä yhtään mitään? Edelleen jää kysymys, miksi nämä vaihtelunhaluiset eivät pysy sinkkuina vaan tarvitsevat parisuhteen. Eivätkö he pärjää ilman naista?

Suomessa aletaan tietyn ikäistä painostamaan perheen perustamiseen. Ei sitä ajattele että voisi pysyä sinkkuna.

Vierailija
6/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, että vaihtelun takia vaihdetaan. Mutta töissä kun juttelee miesten kanssa kyllä välillä ihmettelee mitä paskaa he kestävät. Toki kuulen vain tarinan toisen puolen. Mutta naiset hyvät, kyllä se teidän mieskin kaipaa hemmottelua ja huomiota välillä.

Minun ex-mieheni kertoili töissä surkutarinoita elämästään minun kanssa kun oli hirveää kun ei saanut huomiota vaikka on mies. Tämä mies vain jätti minut tekemään kaikki kotityöt, hoitamaan lapset yksin ja istui tietokoneella pelaamassa illat. Sitten valitti kun ei saa seksiä kin tulee yhdeltä yöltä nukkumaan kun minä olen uupuneena ollut jo sikeässä unessa. Minä otin eron ja joku hölmö nainen hänen työpaikaltaan kuuntelin kuinka mies julmasti jätettiin ja noukki luokseen. Hänkin huomasi erehtyneensä, että ottikin valehtelijan luokseen.

Vierailija
7/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oi, rakas! Veit jo toisen kerran roskat kymmenen vuotta jatkuneen avioliittomme aikana. Ihanaa!"

Vierailija
8/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä en ymmärrä. Kun ollaan päätetty sitoutua, niin silloin siinä suhteessa ollaan ja sen eteen tehdään töitä. Vaihtelua saa myös saman ihmisen kanssa.

Ei välttämättä saa. Esim. Oma mieheni ei koskaan halua tehdä mitään erilaista. Aina samalla lailla kaikki asiat vuodesta toiseen.

Vierailija
9/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään pärjää. Aina on joku nainen tehnyt kotityöt ja ruuan, niin kotiin tarvitaan apulainen ja sänkyseuraa silti muualtakin.

Vierailija
10/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-mieheni kertoili töissä surkutarinoita elämästään minun kanssa kun oli hirveää kun ei saanut huomiota vaikka on mies. Tämä mies vain jätti minut tekemään kaikki kotityöt, hoitamaan lapset yksin ja istui tietokoneella pelaamassa illat. Sitten valitti kun ei saa seksiä kin tulee yhdeltä yöltä nukkumaan kun minä olen uupuneena ollut jo sikeässä unessa. Minä otin eron ja joku hölmö nainen hänen työpaikaltaan kuuntelin kuinka mies julmasti jätettiin ja noukki luokseen. Hänkin huomasi erehtyneensä, että ottikin valehtelijan luokseen.

Kuten kirjoitin, kuulen vain toisen osapuolen. Varmasti jotku liiottelevat mutta usko tai älä on myös niitä jotka puhuvat totta ja suurin perisynti tuntuu olevan toisen pitäminen itsestäänselvyytenä.

Ei se vika joka parisuhteessa ole vain sen miehen. Kyllä meissä naisissakin on yhtälailla vikoja.

Vierailija
11/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oi, rakas! Veit jo toisen kerran roskat kymmenen vuotta jatkuneen avioliittomme aikana. Ihanaa!"

On se kumma kuinka pitäisi hemmotella ihmistä joka ei ikinä huomio tai hemmottele sitä toista. Aina vaan vaatimassa ja sitten jotkut naiset yllyttävät tälläiseen miestenpalvontaan vaikka mies ei ole ikinä tehnyt mitään erityistä. Kai jotkut ovat vain niin kiitollisia että ovat edes saaneet miehen itselleen ja pelkäävät menettävänsä tämän. Sitten kun menettävät niin huomaavat tuhlanneensa oman elämänsä, jotkut jopa 60-vuotta niinkuin mummini.

Vierailija
12/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, ei jaksaisi. Kun on talo ja lapset ja autot ja työmaa niin ei tässä aikaa ja voimia riittäisi kovin usein vaihdella. Tietysti jos ei muutenkaan elä normaalisti niin mikäs siinä.

Vierailija
13/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kuinka pitäisi hemmotella ihmistä joka ei ikinä huomio tai hemmottele sitä toista. Aina vaan vaatimassa ja sitten jotkut naiset yllyttävät tälläiseen miestenpalvontaan vaikka mies ei ole ikinä tehnyt mitään erityistä. Kai jotkut ovat vain niin kiitollisia että ovat edes saaneet miehen itselleen ja pelkäävät menettävänsä tämän. Sitten kun menettävät niin huomaavat tuhlanneensa oman elämänsä, jotkut jopa 60-vuotta niinkuin mummini.

Siis tuhlannut 60 vuotta elämästään. Autocorrect temppuili.

Vierailija
14/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkevätkö nämä tällaisten miesten puolisot itsensä ihan puhtaasti tilanteeseensa syyttöminä uhreina, vai kykenevätkö he ottamaan vastuuta myös omasta toiminnastaan? Kukaanhan tuskin on määrännyt heille ko. miestä, vaan he ovat ihan itse sen valinneet.

Vierailija
15/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#6 kertomuksesta tuli mieleeni että miksi niitä miehiä niin säälitään ja surkutellaan? Seuraavan kerran kysykää siltä parisuhdettaan valittavalta mieheltä että onko hän ottanut vastuuta siinä parisuhteessa. Onko hän aikuinen joka tekee oman osuutensa?

Vai onko sekin naisen vika jos mies pelaa koneella vapaa-aikansa, kun nainen töiden jälkeen hoitaa koko huushollin ja perheen hommat? Ja miksi työpaikalla täytyy valittaa siitä kuinka huono oma kumppani on? Ai niin, siksi kun parisuhde uuvuttaa miestä, kun joutuu turruttamaan mieltään peliä pelaamalla ja valvomalla myöhään. Sitten ei työtkään onnistu väsyneenä.

Vierailija
16/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä mä ymmärrän sen miksi miehet vaihtavat naisesta toiseen"

No eikös tää päde toisinkin päin?  Matemaattinen mahdottomuus että ei olisi liki yhtäpaljon. 

Vierailija
17/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa aletaan tietyn ikäistä painostamaan perheen perustamiseen. Ei sitä ajattele että voisi pysyä sinkkuna.

Aha. No vaikka olisi noinkin, ei sen perheen perustamisen jälkeen kukaan pakota perustamaan uutta perhettä. En minäkään ole kumppania vaihtanut, vaikka kerran olen jo perheen perustanut ja eronnut. Kukaan ei ole tullut painostamaan, että pitäisi hankkia uusi puoliso.

Vierailija
18/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sitten saanut elämäänsä säästöön? Teidän suku taitaa sit olla aika miesvihainen, kun syytetään toista omista valinnoista.

Vierailija
19/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

"Kyllä mä ymmärrän sen miksi miehet vaihtavat naisesta toiseen"

No eikös tää päde toisinkin päin?  Matemaattinen mahdottomuus että ei olisi liki yhtäpaljon. 

Eihän ole matemaattinen mahdottomuus. Ihan hyvin voi olla niin, että miehet vaihtavat lennossa olematta koskaan sinkkuja ja naiset ovat välillä pitkäänkin ilman kumppania.

Vierailija
20/24 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä miesvihaketju taas! Ai että miehet yleensä tahtoo vaihtaa muka? Vaihda sinä mitä haluat mutta älä väitä että joku muu olisi yhtä sitoutumis kammoinen!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän