Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: ottaisitteko nuoren tummaihoisen tytön lastenne lastenhoitajaksi?

08.05.2017 |

Olen siis nuorena (3v) suomeen adoptoitu, joten puhun suomea ihan äidinkielenä ja oon kristitty, lukiota käyvä ja ns kunnollinen nuori (17v) mutta tuntuu vaan siltä, että muhun ei luoteta ihan tän mun ihonvärin takia vaan odotetaan aina sitä pahinta stereotypioiden takia.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna, en luultavimmin ottaisi. 

Olen pahoillani, olet varmasti kunnollinen ja mukava, mutta ikävä kyllä niin monesta muusta on päinvastaisia kokemuksia että ennakkoluulo voittaisi kun kyse omista lapsista. 

Tämän ap:n itsensä kirjoittaman kommentin jälkeen voi vapaasti kirjoittaa ennakkoluuloja tukevia kommentteja ja rakentaa pohjaa näiden ennakkoluulojen hyväksynnälle. : D

Toimii aina!

Vierailija
42/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko sinä vaalean miehen mieheksesi ?

En tiedä mitä tekemistä sillä on tän keskustelun kanssa, mutta seurustelen tälläkin hetkellä valkoisen pojan kanssa :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klinkenlink kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tekemistä sillä on tän keskustelun kanssa, mutta seurustelen tälläkin hetkellä valkoisen pojan kanssa :D

ap

Sen verran sillä on tekemistä, että niissä kulttuureissa, missä ei voida tehdä valkoista lasta, niin ei sitä voi kyllä hoitaakkaan. 

Vierailija
44/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klinkenlink kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sen verran sillä on tekemistä, että niissä kulttuureissa, missä ei voida tehdä valkoista lasta, niin ei sitä voi kyllä hoitaakkaan. 

Ja asian kysyminen on syrjintää.

Vierailija
45/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa siinä oli kuvapyyntö, muuten olisin saattanut palkata sinut tietämättä ihonväriä. Tietysti on syytä upottaa tekstiin että olet suomalainen, ettei tule ikäviä väärinkäsityksiä. Mutta voisin palkata minkä maalaisen ja värisen vain jos hän tulee lasteni kanssa toimeen haluamallani tavalla. No, ehkä vihreä avaruusolio voisi vähän mietityttää lastenhoitajana.

Vierailija
46/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa siinä oli kuvapyyntö, muuten olisin saattanut palkata sinut tietämättä ihonväriä. Tietysti on syytä upottaa tekstiin että olet suomalainen, ettei tule ikäviä väärinkäsityksiä. Mutta voisin palkata minkä maalaisen ja värisen vain jos hän tulee lasteni kanssa toimeen haluamallani tavalla. No, ehkä vihreä avaruusolio voisi vähän mietityttää lastenhoitajana.

Miten ajattelit varmistaa tuon haluamasi tavan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän