Rehellisesti: ottaisitteko nuoren tummaihoisen tytön lastenne lastenhoitajaksi?
Olen siis nuorena (3v) suomeen adoptoitu, joten puhun suomea ihan äidinkielenä ja oon kristitty, lukiota käyvä ja ns kunnollinen nuori (17v) mutta tuntuu vaan siltä, että muhun ei luoteta ihan tän mun ihonvärin takia vaan odotetaan aina sitä pahinta stereotypioiden takia.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko sinä vaalean miehen mieheksesi ?
En tiedä mitä tekemistä sillä on tän keskustelun kanssa, mutta seurustelen tälläkin hetkellä valkoisen pojan kanssa :D
ap
Klinkenlink kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tekemistä sillä on tän keskustelun kanssa, mutta seurustelen tälläkin hetkellä valkoisen pojan kanssa :D
ap
Sen verran sillä on tekemistä, että niissä kulttuureissa, missä ei voida tehdä valkoista lasta, niin ei sitä voi kyllä hoitaakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Klinkenlink kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sen verran sillä on tekemistä, että niissä kulttuureissa, missä ei voida tehdä valkoista lasta, niin ei sitä voi kyllä hoitaakkaan.
Ja asian kysyminen on syrjintää.
Jaa siinä oli kuvapyyntö, muuten olisin saattanut palkata sinut tietämättä ihonväriä. Tietysti on syytä upottaa tekstiin että olet suomalainen, ettei tule ikäviä väärinkäsityksiä. Mutta voisin palkata minkä maalaisen ja värisen vain jos hän tulee lasteni kanssa toimeen haluamallani tavalla. No, ehkä vihreä avaruusolio voisi vähän mietityttää lastenhoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Jaa siinä oli kuvapyyntö, muuten olisin saattanut palkata sinut tietämättä ihonväriä. Tietysti on syytä upottaa tekstiin että olet suomalainen, ettei tule ikäviä väärinkäsityksiä. Mutta voisin palkata minkä maalaisen ja värisen vain jos hän tulee lasteni kanssa toimeen haluamallani tavalla. No, ehkä vihreä avaruusolio voisi vähän mietityttää lastenhoitajana.
Miten ajattelit varmistaa tuon haluamasi tavan?
Toimii aina!