Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Morso

Vierailija
07.05.2017 |

Mitä mieltä olette lastenohjelmasta Aasi, Morso ja Mouru? Antaisitteko oman lapsenne katsoa sitä? Tuli Pikku Kakkosella 1999.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morso on aika pelottava nukkehahmo, joka oli yksi päähenkilöistä siinä pikku kakkosen ohjelmassa. Sillä morso-nukella on kurttuinen naama ja siitä ei voi oikein sanoa mikä eläin se on, vai onko eläin ollenkaan, ja siksi se on niin pelottava. Mitä mieltä olette? Entä onko joku itse pelännyt tuota morsoa?

Vierailija
2/7 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli aika kammottava, ja lastenohjelmaksi outo muutenkin. Toisaalta eipä siitä mitään traumoja jäänyt ja tänä päivänä naureskellaan sille sisarusten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minäkin naureskelen sille mieheni kanssa nykyään :) olin lapsi kun morso tuli telkkarista ja ihmettelin silloin mikä se on. Minusta morso näyttää siltä kuin siltä olisi nyljetty kasvot... toisaalta nykyään tajuan että ohjelmassa oli hyvä opetus eli erilaista ei pidä pelätä, erilainen voi yllättää positiivisella tavalla.

Vierailija
4/7 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsosta en tiedä,

mutta Mouru taitaa olla nahkahomppeli.

https://areena.yle.fi/1-4215282

Vierailija
5/7 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morso on ihana!

Vierailija
6/7 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään Morso on itselleni se ihanin hahmo niistä. Lapsena se oli kauhea ja en edes uskaltanut katsoa sitä ohjelmaa Morson takia.

Jos sitä näytettiin 1999 niin mähän olin tuolloin kuusi vuotias. Jestas, kun siitäkin on aikaa ja tässähän alkaa itse tuntea itsensä vanhaksi.

Youtubesta löytyy joitakin jaksoja siitä sarjasta.

Vierailija
7/7 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena Morso oli kammottava, mutta nykyään koen hahmon muistuttavan sympaattisella tavalla Dudley Suttonia, kun hän näytteli Lovejoyssa Tinkeria.