Mitä mieltä olette hyvin hoikista naisista?
Tyyliin Natalie Portman. Olen aina sanonut että en koskaan haluaisi olla niin hoikka ja että naisella pitää olla reittä ja takamusta, mutta nyt olen muuttanut mieltä. Mietin joka päivä miten olisi ihanaa olla taas niin hoikka. Tissithän siinä katoaisi, se olisi ainut haittapuoli.
Kommentit (41)
Bravo, bravissimo. Oma kulta on 165/48. Onhan sillä D-kupin rinnat. Ei hoikkuus ole sidoksissa kuppikokoon.
Vierailija kirjoitti:
Bravo, bravissimo. Oma kulta on 165/48. Onhan sillä D-kupin rinnat. Ei hoikkuus ole sidoksissa kuppikokoon.
Juu varmasti onkin ihan omat.
Öööh, minun mielestäni natalia portman ei ole todella hoikka. On oikein nätti, hoikka ja sopiva. Normaali, mikäli uusi normaali ei olisi läski. Black swan-elokuvassa se oli minusta todella hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Öööh, minun mielestäni natalia portman ei ole todella hoikka. On oikein nätti, hoikka ja sopiva. Normaali, mikäli uusi normaali ei olisi läski. Black swan-elokuvassa se oli minusta todella hoikka.
No voihan se kommentoija vaikka viitata Natalian Black swan aikaan.
Minä pidän laihasta. Espanjan kuningatar Letizia on upea kaunotar ja haluaisin itse näyttää samalta. Pelkään vaan, että jos laihdutan, niin naamani huononee. Letiziastakin sanotaan, että hän näyttäisi naamastaan paremmalta, jos hän hieman lihoisi.
Olen heille todella kateellinen. Olisinpa itsekin hoikka niin saisi käyttää millaisia vaatteita haluaisin. Nyt käytän vaan löysiä paitoja etteivät selkäläskini ja mahamakkarani näkyisi niin selvästi. Inhottavaa olla läski :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ja noin paljon yläpeukkuja? Kyllä meitä hoikkia ja suuripovisia on ihan oikeasti. minä olen 172cm ja painan 57kg ja kuppikoko on 65f.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kokoa 163cm/48kg ja kuppikoko F/G liiveistä riippuen. Ihan omat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ja noin paljon yläpeukkuja? Kyllä meitä hoikkia ja suuripovisia on ihan oikeasti. minä olen 172cm ja painan 57kg ja kuppikoko on 65f.
Olet normaalipainoinen, et hoikka.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne aika pitkälle on. Itse olen 168cm ja painoin nuorena 52kg. Rinnat oli tietenkin suht pienet, koska rasvaa ei niin hirveästi kehossa ollut ja rinnat nimenomaan on rasvaa. No nyt vuosien myötä on painoa kertynyt vähän yli 60kg(62kg) ja kyllä on rinnat kasvaneet. Toki muisten yhden työkaverin , joka oli hoikka, ja hänellä oli isot rinnat. Mutta kyllä ne harvemmassa oikein laihoilla on.
Vierailija kirjoitti:
Olen heille todella kateellinen. Olisinpa itsekin hoikka niin saisi käyttää millaisia vaatteita haluaisin. Nyt käytän vaan löysiä paitoja etteivät selkäläskini ja mahamakkarani näkyisi niin selvästi. Inhottavaa olla läski :(
Kukaan ei pysy lihavana, mikäli elämäntavat muuttuvat.
Eli pois suklaa, karkki, roskaruoka jne. Tilalle ravinnepitoisempaa ruokaa, joka tuppaa viemään makeanhimonkin mennessään. Liikuntaa riittävästi, esimerkiksi muutamien kilometrien kävelylenkkikin 5 kertaa viikossa auttaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne aika pitkälle on. Itse olen 168cm ja painoin nuorena 52kg. Rinnat oli tietenkin suht pienet, koska rasvaa ei niin hirveästi kehossa ollut ja rinnat nimenomaan on rasvaa. No nyt vuosien myötä on painoa kertynyt vähän yli 60kg(62kg) ja kyllä on rinnat kasvaneet. Toki muisten yhden työkaverin , joka oli hoikka, ja hänellä oli isot rinnat. Mutta kyllä ne harvemmassa oikein laihoilla on.
Niin ja kaikkihan ovat samanlaisia? Rinnasssa on myös rintarauhasta jos et tiennyt. Yhtälailla kun jollakin on iso perse on se iso myös suhteessa hänen laihdutettuaan.
Hoikat naiset ovat viehättäviä. En tosin pidä Portmania hyvin hoikkana, vaan ainoastaan hoikkana. Esim. missifinalisti Roosa Bäck on hyvin hoikka (ja kaunis).
Potrman on hoikka, ei hyvin hoikka. Ja hän on just hyvä, tykkään.
Ja mitä rinnoihin tulee, niin minä olen 163/47 ja mulla on D-kupit. Se 65D ei oikeasti ole mikään valtavan iso, vaan just sopusuhtainen koko. Joten tuon kokoiset on yleensä ihan omat.
Noo se riippuu vähän. Jos luut kovin törröttää ja posket on kuopalla mahd täytteistä huolimatta niin onko se nyt niin kaunista? Mutta jos taas on hoikka sopivassa suhteessa niin kyllähän sitä katselee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittän typerä kommentti. Itse olen 170cm ja painan 60kg. Kuppikoko on F. Rintani eivät ole eivätkä näytä isoilta, ihan tavallisilta minusta ja sitä ne onkin.
Pitäisi naisena sinun tietää, että kuppikoko ei suoraan kerro paljoakaan rintojen koosta.
Hoikalla naisella olisi "kasvuvaraa" niin hänen kanssa voisi hyvillä mielin herkutella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin 75F ja ei todellakaan ole mitkään hehtotissit. Noin yleisheittona voisin sanoa, että rinnat on kokoa C-kuppi, mutta näissä liiveissä koko F.
Olen hoikka.
Ei ole se itseäni viehättävin vartalotyyppi naisella, mutta toisaalta haluaisin itse näyttää siltä.