Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette hyvin hoikista naisista?

Vierailija
07.05.2017 |

Tyyliin Natalie Portman. Olen aina sanonut että en koskaan haluaisi olla niin hoikka ja että naisella pitää olla reittä ja takamusta, mutta nyt olen muuttanut mieltä. Mietin joka päivä miten olisi ihanaa olla taas niin hoikka. Tissithän siinä katoaisi, se olisi ainut haittapuoli.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bravo, bravissimo. Oma kulta on 165/48. Onhan sillä D-kupin rinnat. Ei hoikkuus ole sidoksissa kuppikokoon.

Juu varmasti onkin ihan omat.

Mitä ihmettä? Ja noin paljon yläpeukkuja? Kyllä meitä hoikkia ja suuripovisia on ihan oikeasti. minä olen 172cm ja painan 57kg ja kuppikoko on 65f.

Olet normaalipainoinen, et hoikka. 

tarkoittaako hoikka mielestäsi alipainoista? 19bmi on kyllä varmaan suurimmasta osasta hoikka.

Vierailija
22/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas meni ketju omien mittojen esittelyyn, ei kiinnosta!!

Itse tykkään hoikkuudesta ja siroudesta, kaikki vaatteetkin näyttävät hyviltä heillä. Tosin jotkut naiset osaavat kantaa kurvinsakin upeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka vartalo on ihana, mutta ei "keskikokoisessa" eli normaalipainon rajoissa olevassakaan mitään vikaa ole. Peppua pitää kuitenkin olla sopivasti, hoikka ja liian pienipyllyinen ei ole niin hyvä. Rintojen koolla ei ole merkitystä, kunhan ovat kiinteät ja kauniit, isommat "mammamaiset" rinnat ovat huonommat kuin pienet kiinteät ja kauniit pystyt rinnat. Mutta makuasioitahan nämä.

Vierailija
24/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana oli vaikea löytää tarpeeksi tiukkaa ympärystä rintsikoihin ja koko oli muutenkin näköjään 65B eli vastannee 75AA kuppikooltaan.

Sovitin noita juuri ja nyt 15kg painavampana pitäisi olla ehkä yhtä tai korkeintaan kahta kuppikokoa isompi ja ympäryskin olisi ehkä 70. Voinette kuvitella, millainen päärynäkroppa minulla nykyään on, kun hoikkanakin olin päärynämallia :D :D Ja mahakin kasvanut niin, että paha olla, ympärys nykyään 84 ja maha vastassa aina kun yrittää laittaa kenkiä ym.

Aloitin liikunnan pitkästä aikaa, toivottavasti lähtee ainoastaan mahasta ja lantiolta, mikä lienee turha toivo. Meitäkin siis on, joille nyt vain on tarkoitettu tuo hoikkuus :D Sain nimittäin syödä mitä halusin, kuljin vain paljon pyörällä tai jalan niin tuli huomaamatta hyötyliikuntaa.

Vierailija
25/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "ehkä" siis siksi kun en näe tämänhetkisten kokoa :D

Vierailija
26/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potrman on hoikka, ei hyvin hoikka. Ja hän on just hyvä, tykkään.

Ja mitä rinnoihin tulee, niin minä olen 163/47 ja mulla on D-kupit. Se 65D ei oikeasti ole mikään valtavan iso, vaan just sopusuhtainen koko. Joten tuon kokoiset on yleensä ihan omat.

Jep, edelleen monet luulevat, että D-kuppi on aina iso.

Vierailija
27/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta kunnossa. Ja kun se on kunnossa,on yleensä muutkin asiat. Menee meillä aina rekryssä lihavien ohi samantien, arvosanoista välittämättä. Ei tulevia sairasloma kierteitä yms.

Vierailija
28/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissithän on hyvä juttu, ne ei ole koskaan tiellä, eikä tarvitse välttämättä käyttää rintsikoita.

Terv. 70C, eli pienet, mutta havaittavat.

Vierailija
29/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi hoikka, 175cm ja paino 53kg, painoindeksi 17,3 eli menee vähän alipainon puolelle. Painoa on todella vaikea saada lisää, mutta olen tyytyväinen. Vanhemmiten kuitenkin aineenvaihdunta hidastuu ja painoa kertyy herkemmin. Joten parempi olla nyt hoikka kuin valmiiksi jo vaikka ylipainoinen. Ei ole miehet valittaneet, onneksi kaikenkokoisille löytyy joku joka tykkää :) 

Naiset ne on ennemmin niitä jotka tulee ruikuttamaan painostani, syötkö koskaan ym. Jotain käytöstapoja voisivat hankkia, en minäkään mene pullukoille sanomaan että syötkö nyt liian paljon.

Vierailija
30/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi tulla nälkä.

Vierailija
31/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bravo, bravissimo. Oma kulta on 165/48. Onhan sillä D-kupin rinnat. Ei hoikkuus ole sidoksissa kuppikokoon.

Mulla kokoa 163cm/48kg ja kuppikoko F/G liiveistä riippuen. Ihan omat on.

Ja mulla 165 cm on tissitkin 165 cm. Ihan omat on.

Vierailija
32/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh, minun mielestäni natalia portman ei ole todella hoikka. On oikein nätti, hoikka ja sopiva. Normaali, mikäli uusi normaali ei olisi läski. Black swan-elokuvassa se oli minusta todella hoikka.

Kannattaa ottaa huomioon se seikka, että Natalie on ruumiinrakenteeltaan hyvin siro ja hento. Tämä vain korostaa hoikkuutta. Suomalaiset naiset ovat keskimäärin vähän rotvakoita, heillä on usein paksut kädet ja jalat, sekä leveä lantio, rinkakehä ja hartiat. Natalien kaltaisissa naisissa kaikki on pientä ja siroa, aina ranteista ja nilkoista lähtien. 

Vierailija
33/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon ruumiinrakenteesta, näyttääkö hyvin hoikkana hyvältä. Ja yleisestikin ottaen hyvin hoikassa vartalossa on niin hyvät kuin huonotkin puolensa. Selkeä hartialinja ja ryhdikkäästi piirtyvät olkapäät ovat todella kauniit, samaten pieni vyötärö, erottuvat solisluut ja solakat sääret ovat upeita. Sen sijaan pattipolvet, töröttävä selkäranka ja paistava rintalasta eivät minusta ole kauniita, vaan iljettäviä. Eli hyvin hoikassa vartalossa on usein niin kauniita kuin karujakin piirteitä. Henkilökohtaisesti minulla naama usein ratkaisee, onko ihminen kaunis, jos vartalo on suht koht terveen rajoissa. Tukevassakin vartalossa on niin kauniita kuin minusta epäviehättäviäkin kohtia.

Vierailija
34/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena hyvin hoikat on ok. Keski-ikäisenä ovat kuivan kesän oravia.

Vierailija
35/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat naiset on epävakaita ja neuroottisia. En tunne yhtään täysipäistä laihaa naista.

Vierailija
36/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Ja noin paljon yläpeukkuja? Kyllä meitä hoikkia ja suuripovisia on ihan oikeasti. minä olen 172cm ja painan 57kg ja kuppikoko on 65f.

tarkoittaako hoikka mielestäsi alipainoista? 19bmi on kyllä varmaan suurimmasta osasta hoikka.

18.5 on vielä normaalipainoinen. Kyse ei ole mielipideasiasta.

Vierailija
37/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18.5 on vielä normaalipainoinen. Kyse ei ole mielipideasiasta.

Nimenomaan. Ja normaalipainon alapäässä ollaan hoikkia, sen alla laihoja.

Vierailija
38/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bmi on ihan pikkuisen alle normaalipainon ja sanotaanko näin että vaatteet päällä näytän kivalta ja vartaloani kehutaan naistenkin toimesta usein, mutta alastomana paljastuu kaikki ne törröttävät luut mikä ei ole kaunista :( Olen ihan terve ihminen mutta mulla on ulkonevat luut ja rasvakerroksen puute saa näyttämään sairaalta, ei kauniilta. Vaatteiden kanssa taas näytän terveeltä ja timmiltä... Onneksi miestäni ei haittaa :)

Vierailija
39/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun bmi on ihan pikkuisen alle normaalipainon ja sanotaanko näin että vaatteet päällä näytän kivalta ja vartaloani kehutaan naistenkin toimesta usein, mutta alastomana paljastuu kaikki ne törröttävät luut mikä ei ole kaunista :( Olen ihan terve ihminen mutta mulla on ulkonevat luut ja rasvakerroksen puute saa näyttämään sairaalta, ei kauniilta. Vaatteiden kanssa taas näytän terveeltä ja timmiltä... Onneksi miestäni ei haittaa :)

Kun olin hoikka, niin rumat ja pönäkät naiset kateuksissaan aina sanoivat että "syö nyt jotain" ja "olet liian laiha". Nyt kun olen tällainen satakiloinen tantta, niin naiset myhäilevät tyytyväisinä minua katsellessaan. Aion laihduttaa itseni todella hoikaksi ihan vittuillakseni, inhoan suurinta osaa naisista juuri siksi että he ovat niin pahansuopia ja kateellisia. Harvoin tapaa hyvän itsetunnon omaavaa naista, joka on tasapainossa itsensä kanssa. En pidä naisvaltaisista yhteisöistä, miesten kanssa on suurimmaksi osaksi helpompaa. He ovat rehellisempiä ja suoraviivaisempia kaikissa asioissa.

Vierailija
40/41 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana näky, kun dikki on yhtä pitkä kuin peppu on leveä. Sinne se vaan katoaa piiloon vaikkei uskois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi