Kenen Muumilaaksonhahmon kanssa voisit aloittaa seurustelun?
Ja miksi? Nuuskamuikkunen olis ihana, mutta erakkoluonne ja ei ehkä ole sitoutumiskykyinen. Pappa olis luotettava ja turvallinen. Hemuli on kiinnostunut liikaa harrastuksistaan ja Nipsu pelkuri ja rahanahne, joten ei.
Kommentit (39)
Muurahaisleijonan kanssa voitaisiin kivasti asua kuopassa ja pelotella rannalla olijoita. Tai sitten kummitus voisi tuoda sopivasti jännitystä elämään ;)
Hemuli. Tykkään tuollaisista Esko Valtaojan tyyppisistä miehistä.
Haisulin kanssa taisin jo seurustella, ei enää siis sitä. Ääni muumipeikolle
Nipsulta sais, jos vaan antas kultakolikoita. :)
Vierailija kirjoitti:
Haisulin kanssa taisin jo seurustella, ei enää siis sitä. Ääni muumipeikolle
Eka muumipeikkovastaus. Yllätyin ettei ennemmin tullu. :)
Ap
En kaipaa seurustelua tällä hetkellä, joten valitsen hattivatin.
Nuuskamuikkunen ehdottomasti. Jos kyllästyisin etäsuhteeseen ja en voisi matkustaa mukana, harkitsisin seuraavaksi ehkä Niiskua, vaikka hän onkin aika tylsän kuivakka nörtti, eikä se vartalotyyppikään vetoa.
Näkymätön Ninni. Olis varmaan aivan mieletön kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkunen olisi kiva fuckbuddy.
Kaikki muumit katsoneena uskallan väittää muikkusella ja mammalla olevan tämmösiä hommia. Pappa on monesti tuonut esiin se miten mamma ja naiset pilaa ja tylsistyttää/kahleuttaa elämän.
Mamma taas löytyy usein muikkusen kanssa milloin mistäkin ja reissu kirsikoitakin hakemaan sujuu heiltä kuin tanssi.
Papan ja mamman reissu oli alusta loppuun sitä että pappa piti mammaa riippakivenä ja lopulta mamma luovutti ja lähti kotiin vähin äänin, kun ei jaksanut sitä.
Niiskuneiti olis kiva ellei hän ole umpihetero.
Mä kirjoitti:
Näkymätön Ninni. Olis varmaan aivan mieletön kokemus.
Mun nimi on Ninni ja välillä tuntuu, että olenko näkymätön? 😁 Joo, itse ottaisin Nuuskamuikkuisen tai Niiskun. Molemmat ovat rauhallisia ja kiinnostuneet samoista asioista kuin minä.
Muumipeikko. Tekee kaikkensa rakkaansa, Niiskuneidin, eteen 😍.
Poliisimestarin veljenpoika Launo. Täysi virkaintoinen sekopää, joka kanssa avioliitto ei taatusti olisi tylsää.
Hemuli. Itsekkin pidän kasvitieteilystä. Ja hänellä on ihana puutarha.
Kyllä se Nuuskamuikkunen olis. Hän reissaa paljon ja siten ei pyöris koko ajan jaloissa. Saisin mäkin toteuttaa omaa erakkouttani ja samalla nauttia parisuhteesta. Muikkunen on myös äärimmäisen lojaali, että ei edes reissuillansa pettäs, aina tulee takaisin rakkaansa luo. Eikä pieni pössyttelykään häiritsis, kunhan ei dokaa. Hänellä on hyvä pää harteilla ja saataisiin antoisia keskusteluita.
En kenenkään, koska Muumit ovat satua.
Teemu Virtanen kirjoitti:
En kenenkään, koska Muumit ovat satua.
Moni hahmo kuitenkin perustuu oikeisiin henkilöihin. :)
Aliisa tietenkin. <3
https://3.bp.blogspot.com/-5g0zgrahLdM/UIRbPQOXDnI/AAAAAAAAB8E/TgY8dCoB…