Kenen Muumilaaksonhahmon kanssa voisit aloittaa seurustelun?
Ja miksi? Nuuskamuikkunen olis ihana, mutta erakkoluonne ja ei ehkä ole sitoutumiskykyinen. Pappa olis luotettava ja turvallinen. Hemuli on kiinnostunut liikaa harrastuksistaan ja Nipsu pelkuri ja rahanahne, joten ei.
Kommentit (39)
Piisamirotta. Köllötteltäs yhdessä riippumatossa ja luettaisiin filosofiaa.
Nuuskamuikkunen olisi kiva fuckbuddy.
Muumimamma. Tehokas ja sympaattinen nainen. Ei koskaan kilahtele ja huolehtii kodista, perheestä ja tekee hyvää ruokaa.
M30
Pienenä olin aivan rakastunut Nuuskamuikkuseen. Siinä mies minun makuuni; reissaa paljon niin voisin reissata mukana. Tai vaikka molemmat erikseen. :D
Mymmeliä olis kiva päästä koittaan.... ;)
Niiskun (siis sen Niiskuneidin veljen). Vähän samanlainen älyllinen insinöörityyppi kuin aviomieheni :)
Pikku-Myy oli Naantalin muumimaassa aika hottis.
Sisäinen sadistini sanoo Jäärouva, mutta ehkä oman hyvinvointini kannalta ottaisin mielummin Alisan. Tosin pelkään hänen mummoaan kuollakseni.
Taikurin, olis sellainen mystinen ja vähän pelottavakin mies.
Poliisi. Virkapuku tekee kuumaksi.
Se merenneito, jota kaikki laakson miehet kuolasivat lammen reunalla oli aika kuumis.
Nuuskanmuikkusen,olen itsekin erakko joten annettaisiin toisillemme sopivasti omaa tilaa.
Nuuskamuikkusen mukaan lähtisin oman telttani kanssa. On älykäs, rauhallinen, musikaalinen, seikkailunhaluinen, uskollinen ja avarakatseinen tyyppi ja mekkonsa alta paljastuu varmaan aika hyväkuntoinen kroppa, kun patikoi niin paljon. Mitä muuta mieheltä voi toivoa?
Nuuskamuikkunen on musta äkkiseltään vetoavin Muumilaakson asukas, mutta hänellä on niin suuri oman tilan tarve, ettei siitä pidemmän päälle mitään tulisi.
Valintani kohdistuu Muumipappaan tai Poliisimestariin. Molemmat omalla tavallaan kaunosieluisia ja vaaroja kaihtamattomia, mutta myös arjessa viihtyviä ja kumppaniaan syvästi rakastavia miehiä.
Minulla on miehenä nuuskamuikkunen, ei tosin erakkoluonteinen, vauhtia ja vaarallisia tilanteita on riittänyt.
Taikurin. Mystinen. Jännittävä. Kissamies.
Joku mainitsi vedenneidon. Muistattekos sitä, kun Poliisimestarikin kävi siellä kuolaamassa, ja Mymmeli (tyttöystävänsä) tähän totesi, että hyvä vaan, on ehtinyt siivota. :D
Nuori muumipappa