Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinäkin oppinut nyppimään kulmakarvasi niin että ne alkavat sieraimen ulkoreunasta?

Kulmakarvapoliisi
07.05.2017 |

Viime aikoina olen alkanut kiinnittämään huomioita facebookin meikkiryhmässä naisiin, joiden kulmakarvat tuntuvat alkavan hirmu kaukaa toisistaan. Jokaisella heistä kulmakarvat ovat alkaneet tasan sierainten ulkosyrjästä, ja muistinkin että aikoinaan kulmakarvat ohjeistettiin nyppimään alkamaan juuri tuosta sierainten ulkosyrjästä (ja apuna käytettiin kynää, joka asetettiin sieraimen viereen). Mutta, ohje toimii korkeintaan kapeanenäisillä (eikä heilläkään optimaalisesti) ja erityisesti leveänenäisillä tuo ei näytä parhaalta mahdolliselta. Toki jokainen saa naamalleen tehdä mitä haluaa, mutta jos tarkoituksena ei ole leventää nenää entisestään niin suosittelisin jättämään hetkeksi nyppimisen sikseen ja antaa kulmakarvojen kasvaa lähemmäksi toisiaan. (Suurin osa nyppijöistä kuitenkin halunnee kohentaa ulkonäköään, mutta tuossa asiassa mennään metsään.)

Tässä vielä havainnollistava video asiasta (jos ei jaksa katsoa koko videota, kannattaa aloittaa kohdasta 2.40)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä kulmakarvoja sieraimeen asti kasva, ne on tuossa otsalla....

Vierailija
2/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aboriginaalit ausseissa eivät voi noudattaa tota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoinen karvanenä saa olla jos kulmakarvoissa riittää nypittävää sieraimen reunalta lähtien

Vierailija
4/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa tuollaisesta, jolta kulmakarvat lähtee sieraimesta. Nyt alkoi kiinnostamaan.

Vierailija
5/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ainakaan sitä lähempänä kasva kuin omituisiin suuntiin sojottavia satunnaisia karvoja.

Vierailija
6/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieraimen ulkoreunalla on viikset. VIIKSET, ap. Ei kulmakarvat.

Vierailija
7/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehe ehe :) Eiköhän jokainen ymmärtänyt mihin otsikolla viitataan, tuo kynämallinnus oli kuitenkin tekstissäkin mainittu. 

Vierailija
8/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain Bulgarialaisella jugurttijuuren kasvattajalla voi alkaa kulmakarvat sieraimista.

Vierailija
9/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tässä meillä on ihminen, joka kyylää muiden sierain- ja kulmakarvoja. Hmm.

Vierailija
10/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKpoliisi kirjoitti:

No ehe ehe :) Eiköhän jokainen ymmärtänyt mihin otsikolla viitataan, tuo kynämallinnus oli kuitenkin tekstissäkin mainittu. 

Hehehe joo, en vaan millään malttanut.... ap ei ole kielellisesti kovinkaan lahjakas, mutta siksi onkin hyvä, että keskittyy kyttäämään muiden kulmakarvoja.

Vierailija
11/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo että tässä on pistetty vanhasta "unibrow":sta paremmaksi ja karvat kasvaa nenänvartta pitkin aina sieraimiin asti, olisiko se sitten "uni-T-brow"

Vierailija
12/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käytän kulmia nyppiessä tiettyjä linjoja. Kulmien sisäreuna juurikin kynällä mitaten siitä nenän kohdalta, kulmien korkein kohta linja sieraimen vierestä silmän läpi, ja kulmakarvan ulkoreuna linjalla siersimen vierestä ja silmän ulkokulmaa mukaillen. Ei ole liian isoa väliä kulmilla eikä ne ole liian pitkät toisesta päästä.

Vierailija
13/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuolla tavalla minut on opetettu nyppimään kulmat, minulle toitotettu teinistä asti, että kulman oikea alkamiskohta on silmänurkan kohdalta.  Yksi ohje kuului, että kulmien väliin tulisi jäädä silmän kokoinen paljas aukko.

Muutama vuosi sitten alkoi häiritä, kun kuvissa näytin yllättyneeltä ja kulmat oli liian lyhyen näköiset pötköt vaikka olin meikkikirjojen ja naistenlehtien ohjeiden ja sääntöjen mukaan nyppinyt. Totesin, että ei toimi mulla ja annoin kasvaa keskeltä lähemmäs toisiaan. Yleispätevää ohjetta ei edes voi antaa koska on paljon eroa,onko kapea / leveä nenä, onko silmät lähellä / kaukana toisistaan jne. mitkä vaikuttaa kulmakarvojen muotoiluun.

Vierailija
14/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ylipäätään kannata luoda eikä noudattaa mitään "1 rule for all" meikkaus-, kampaus- tai karvoituksenmuokkaussääntöjä. Kaikki riippuu yksilön omista piirteistä ja mittasuhteista, että mikä näyttää hyvältä ja mikä ei.

Vierailija
15/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikittelyt sikseen ap:n kirjoitustaidoista (vaikka mieli tekisikin :D). Mun mielestä paras tapa nyppiä kulmakarvat on mennä niiden ehdoilla. Ei kannata liikaa nyppiä jostain kohtii, jos niitä karvoja kasvaa siinä paljon. Sit joutuu jatkuvasti nyppimään karvakaupalla. Kunhan siistii reunat ja nyppäsee yksinäiset pois, niin on hyvä. Toi kulmakarvojen etäisyysohje on hyvä, muttei toimi monella ihmisellä. Mulla ainakin kulmakarvat alkaa kasvaa aika kaukana toisistaan. Eli ne alkaa tahtomatta samalta sagittaalilta sierainten ulkoreunan kanssa.

Vierailija
16/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin jo että tässä on pistetty vanhasta "unibrow":sta paremmaksi ja karvat kasvaa nenänvartta pitkin aina sieraimiin asti, olisiko se sitten "uni-T-brow"

Fronsideburns, etupulisongit. 

Vierailija
17/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollie Fron kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fronsideburns, etupulisongit. 

FronTsideburns. Rkleen näppäimet...

Vierailija
18/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotiluolassa nypitään niin tarkkaan, että "unibrow" korostuu kauniisti. Se antaa katseeseen voimaa ja alkukantaisuutta. Unisex-malli, sopii uroksille ja naaraille.

Vierailija
19/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonde söker fru-ohjelman morsianehdokkaan liian kaukana toisistaan olevat kulmakarvat häiritsivät minua koko ohjelmasarjan ajan:

https://gfx.aftonbladet-cdn.se/image-c/17964012/600/normal/1a770187096f…

http://x.cdn-expressen.se/images/ed/5e/ed5ec7c2e7e044d8a0b1ea8419e670c3/1x1/600.jpg

Vierailija
20/22 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kulmakarvojen juuret kasvavat sieraimista ja korvista ulos. Ei ole kiva tulla vanhaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi