Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-vuotias nainen ja 27-vuotias mies - minäpä kerron ikäiselleni miehelle, miksi EI herätä närää

Vierailija
07.05.2017 |

En kulje ympäri nettiä kehumassa, miten perässäni juoksevat toinen toistaan nuoremmat ja timmimmät miehet. Koska, kuten setämies sisimmässään tietää, parikymppiset preferoivat toisiaan. Tapasin oman miesystäväni harrastuksen parissa ja elämäntapamme osuvat yksiin, mikä selittää asiaa. Nämäkin asiat huomioiden olemme poikkeus.

Hyväksyn ikäni ja mietin pitkään, onko parisuhteessa edes järkeä näin eri-ikäisillä. Mies oli sinnikäs ja tuossa tuo on edelleen. Se ei muuta tosiasioita: en ole haluttu kumppani muuhun kuin seksiin noin paljon nuorempien keskuudessa noin ylipäätään.

Se, mikä setämiehessä eniten puhututtaa on hänen tarpeensa tunkea pyytämättä itseään huomattavasti nuorempien seuraan kuvitellen, että "ei" on teeskentelyä. Ei tulisi mieleenikään lähteä baarissa tai deittisivuilla lähentelemään yli 10 vuotta nuorempia. Ja kas - en herätä närää kenessäkään. Ota oppia, ikäiseni mies. :)

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla nyt menee ap:n aloituksessa ohi vähän se asian ydin minkä takia hän tämän tekstinsä on kirjoittanut 2/3 tuosta löpinästä on selittelyä miksi hän on nyt mennyt huolimaan nuoremman pojun ja se viimeinen osuus onkin sitten joku täysin keskeneräiseksi jäänyt ehkä hyvä ajatus.

Jos sinä ap olet nyt tyytyväinen elämääsi, niin hyvä juttu, kaikki lienee silloin hyvin? Olen sinua muutaman vuoden vanhempi nainen ja en jaksa nyt oikein kiihdyttää itseäni vastaamaan enempää. Täällä palstalla on 95% turhia aloituksia ja tämä menee siihen mukaan ehdottomasti. Yritä pärjätä ap kultsi, älä ajattele liikaa, se ei sovi sinulle.

Etkö nyt ymmärrä. Ap:n oli ihan pakko tuoda tavalla tai toisella esiin, että hänellä on nuorikko kumppaninaan ja hän on suurinpiirtein täysavuton "uhri" asiassa sillä tuo mies niin kovin sinnikkäästi häntä piiritti ja lähes väkisin suhteeseen ap:n ohjaili. ;))

...... 

Itse taidan kuulua jostain syystä (minua on sanottu kauniiksi usein, mutta entisenä koulukiusattuna ja sairauksien kanssa kamppailevana en oikein näe itseäni samoin eli en tiedä voisinko oikeasti olla niiiin kaunis, että se perustelee asian) niihin naisiin keitä nuoret miehet piirittävät oman ikäisten lisäksi.

Yhtä suostuin tapailemaan ja yritin kovin olla moralisoimatta itseäni, mutta en onnistunut tarpeeksi hyvin, koska päädyin jättämään miehen.

En vaan oikein uskonut, että hän voisi niin kovin minua haluta, että olisi ollut valmis luopumaan ajatuksesta saada välttämättä koskaan omaa, yhteistä lasta, koska en siltä istumalta osannut sanoa halauaisinko ja pystyisinkö vielä saada lapsen ja kun itselläni on jo monta. Koin jotenkin vastuuta siitä, että mitäs jos tuo mies olisikin 10 vuoden kuluttua halunnut lapsia ja minä olisin este tai sairauteni toisi arkeemme rajoitteita joita nuorempi ja terve nainen ei toisi?

Tiedän, että nuo kysymykset olisivat voineet olla ilmassa aivan saman ikäisenkin miehen kanssa (olen 36 ja ulkopuoliset arvioi minut 27-29-vuotiaaksi) ja huono itsetuntoni estänyt suhteen silti.

Hän olisi halunnut muuttaa yhteen ja kaikinpuolin oli tosissaan, oli valmis huolehtimaan taloudellisestikin minusta ja lapsista, koska olisin menettänyt asumistukea jne. yhteen muuton myötä eikä minulla olisi sairauteni puolesta ollut mahdollisuutta tasata tilannetta menemällä itse töihin. Ainakaan vähään aikaa.

Sairauteni ei näy minusta ulospäin, mutta arjessa näkyy.

Koin jotenkin, että minä omalla elämänkokemuksellani tein miehen puolesta päätöksen mistä hän voisi olla joskus kiitollinenkin jopa. Koin vanhempana ihmisenä näkeväni paremmin hänen etunsa kun hän itse. Ehkä tein väärin, mutta en voi sille mitään, että se tuntui paremmalta niin, vaikka tulimmekin aivan hirveän hyvin toimeen........

Harmi vaan, että aina minua lähestyy ne nuoremmat ja miettinytkin, että missä on vika.

En pukeudu mitenkään antavasti ja liian nuorekkaasti vaan mielestäni hyvinkin asiallisesti, mutta en tätimäisesti.

Ootpas jotenkin tosi ikävän oloinen ihminen. Ikävä tyyli silmäniskujen kanssa päästä piikittelemään ap:tä ja heti perään omalta näppikseltä hirveät jargonit, kuinka "MINÄ NYT VAAN TAIDAN OLLA silmittömän kaunis, jaa-a, tiedä häntä, koska olenhan myös äärettömän vaatimaton, mutta ne nuoret miehet nyt vaan harmi kyllä mua ihan 247 piirittää"... Kyllä se sairautesi taitaa sinusta näkyä, ainakin tuollaisena katkeruutena ja ilkeytenä.

Vierailija
62/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiphei kirjoitti:

Lukematta ketjusta kuin aloittajan tekstin, en ehdi käymään tarkemmin läpi, mutta tulen tähän vain kertomaan että AINOA paikka jossa olen nähnyt mitään ihmettelyä miehen ja naisen ikäerosta niin päin että nainen on vanhempi on tämä vauvapalsta, jos en olisi käynyt täällä jonkun linkin perässä lukemassa TIS-ketjua en olisi tiennyt että maailmassa sillä on noin paljon merkitystä. Live-elämässä ei onneksi näy eikä kuulu millään lailla mitään negatiivistä. 

terveisin N39 ja M27

Tämä palsta sensijaan on sitä monen 'live'-elämää,eikä täällä yleensäkään  näy eikä kuulu mitään muuta, kuin negatiivista -kaikesta ja kaikista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä av-ltä löytyy juuri  se porukka,jonka tärkein tehtävä elämässä on valvoa tarkkaan muiden seurustelua ja parisuhteita (...jotka heiltä itseltään ilmeisesti puuttuvat kokonaan)

Vierailija
64/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen karvan päälle neljäkymppinen äijä (ja kun kirjoitan karvan päälle, niin myös tarkoitan sitä) ja taannoin about 63 vee rouva oli kiinnostunut.

Ei siinä mitään, mutta oli jotenkin traagista, kun hänestä ihan selvästi näki miten luokkaantunut hän oli, kun minä en ollenkaan lämmennyt. Muuten ihan asialinjalla mentiin, ei siinä mitään.

Mutta olematta mitenkään ilkeä ketään kohtaan, millaisessa fantasiassa tälläinen nainen elää ? Siis saattaisin hyvinkin olla kiinnostunut itseäni esim. 10 vuotta vanhemmasta naisesta, mutta siinä vaiheessä kun rouva on potras eläkeläinen, ja itse 40+ vee, niin...

Itseään voi pettää monella tavalla, mutta miten on mahdollista, että ihminen on jotenkin noinkin sokea omalle tilanteelleen. Ja tosiaan kaiken kruuna vielä se, että vaikka itselläkin alkavat hiukset lähteä yms., niin näytän aidosti kyllä ikäistäni hiukan nuoremmalta. Että jos esim. väitän olevani vaikka 37-vuotias, niin kaikki uskovat.

Vierailija
65/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

--äijä-- kirjoitti:

Itse olen karvan päälle neljäkymppinen äijä (ja kun kirjoitan karvan päälle, niin myös tarkoitan sitä) ja taannoin about 63 vee rouva oli kiinnostunut.

Ei siinä mitään, mutta oli jotenkin traagista, kun hänestä ihan selvästi näki miten luokkaantunut hän oli, kun minä en ollenkaan lämmennyt. Muuten ihan asialinjalla mentiin, ei siinä mitään.

Mutta olematta mitenkään ilkeä ketään kohtaan, millaisessa fantasiassa tälläinen nainen elää ? Siis saattaisin hyvinkin olla kiinnostunut itseäni esim. 10 vuotta vanhemmasta naisesta, mutta siinä vaiheessä kun rouva on potras eläkeläinen, ja itse 40+ vee, niin...

Itseään voi pettää monella tavalla, mutta miten on mahdollista, että ihminen on jotenkin noinkin sokea omalle tilanteelleen. Ja tosiaan kaiken kruuna vielä se, että vaikka itselläkin alkavat hiukset lähteä yms., niin näytän aidosti kyllä ikäistäni hiukan nuoremmalta. Että jos esim. väitän olevani vaikka 37-vuotias, niin kaikki uskovat.

No samanlaisessa fantasiamaailmassahan ne setämiehet elävät haaveillessaan 20 vuotta nuoremmista naisista, ja vetävät sitten herneen nenään, kun ei vastapuolta kiinnosta. 

Mun puolesta jokainen saa ihan vapaasti etsiä selliaista seuraa, kun haluaa, mutta vanhempien miesten pitäisi muistaa se, ettei suurinta osaa nuorista naisista kiinnosta. Jos esim. naisen deitti-ilmoituksessa on toiveena 22-32 vuotiaat miehet, niin älä 45-vuotiaana laita viestiä, ja hoe kuinka nuorekas olet ja että ikä on vain numero. Kun ei se ole. 

Oma mieheni on mua 6 vuotta vanhempi, yhtään vanhempaa en ottaisi. 

Vierailija
66/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--äijä-- kirjoitti:

No samanlaisessa fantasiamaailmassahan ne setämiehet elävät haaveillessaan 20 vuotta nuoremmista naisista, ja vetävät sitten herneen nenään, kun ei vastapuolta kiinnosta. 

Mun puolesta jokainen saa ihan vapaasti etsiä selliaista seuraa, kun haluaa, mutta vanhempien miesten pitäisi muistaa se, ettei suurinta osaa nuorista naisista kiinnosta. Jos esim. naisen deitti-ilmoituksessa on toiveena 22-32 vuotiaat miehet, niin älä 45-vuotiaana laita viestiä, ja hoe kuinka nuorekas olet ja että ikä on vain numero. Kun ei se ole. 

Oma mieheni on mua 6 vuotta vanhempi, yhtään vanhempaa en ottaisi. 

No ethän kai ole ottanutkaan? Eiköhän se yksi puoliso pitäisi täällä Suomessa ,nyt ainakin vielä toistaiseksi , riittää ....

Vierailija
67/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo puolisoiden välinen ikäerokysymys Suomessa ole lainkaan niin hälyyttävän  silmiinpistävä, kuin esim.  eräissä,tärkeiden  kamelikaravaanireittien varrelle sijoittuvissa maissa ja niiden eksoottisissa  levähdyspisteissä ja teehuoneissa....

Vierailija
68/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen seksiinkin nuorempien kanssa on mahdollisuuksia lähinnä naisilla, mutta harvaa kiinnostaa. Luulen, että tämä fakta menee vähän ihon alle miehillä, joiden elämän keskipiste on parikymppisten vokottelu. Siitä paniikista sitten kumpuaa tämä kirjoittelu.

Jep. Ikävä totuus on että sukupuolten välinen kysyntä ja tarjonta toimii myös tässä asiassa, ja naisilla on siksi seksuaalinen ylivalta. Se on joillekin miehille ihan sietämätöntä, että se seksuaalinen valta on modernissa yhteiskunnassa nimenomaan naisella. Siitä kumpuaa tämä hervoton tarve vähätellä ja lytätä. 

Totuus vaan on että hyvin tavallisen näköinenkin 40v Marjaana saa aina halutessaan seksiseuraa ja yleensä myös suht pienellä vaivalla parisuhteen. Tavallisen näköinen 40v Antero ei. Ja sekös Anteroa vituttaa. 

Vierailija
69/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen seksiinkin nuorempien kanssa on mahdollisuuksia lähinnä naisilla, mutta harvaa kiinnostaa. Luulen, että tämä fakta menee vähän ihon alle miehillä, joiden elämän keskipiste on parikymppisten vokottelu. Siitä paniikista sitten kumpuaa tämä kirjoittelu.

Jep. Ikävä totuus on että sukupuolten välinen kysyntä ja tarjonta toimii myös tässä asiassa, ja naisilla on siksi seksuaalinen ylivalta. Se on joillekin miehille ihan sietämätöntä, että se seksuaalinen valta on modernissa yhteiskunnassa nimenomaan naisella. Siitä kumpuaa tämä hervoton tarve vähätellä ja lytätä. 

Totuus vaan on että hyvin tavallisen näköinenkin 40v Marjaana saa aina halutessaan seksiseuraa ja yleensä myös suht pienellä vaivalla parisuhteen. Tavallisen näköinen 40v Antero ei. Ja sekös Anteroa vituttaa. 

Voisivathan he ehkä tykätä toisistaankin,jos jossain tapaisivat... ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi