Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette varaa aikaa kampaamoon?

Vierailija
06.05.2017 |

Kukaan AV nainen ei varaa aikaa, kaikki tuleen marssii sinne tuosta vaan ja sitten sitä aikaa aletaan varaamaan ensi viikolle! Varatkaa aika etukäteen!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Jos marssin sisään ja alan varaamaan ensi viikolle aikaa, niin enkö silloin varaa aikaa?

Vierailija
2/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaamoissa. Miksi pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee usein ohikulkeissani mieleen, että ainiin käynpä varaamassa ajan ja piipahdan sisään. Eipä vakkarikampaaja ole tästä koskaan ollut moksiskaan, vaikka olis asiakaskin. Mä voin odottaa kyllä, jos on tiukka paikka.

Toisinaan varaan netissä tai puhelimessa. Käyn kolmen kuukauden välein, ettei sitä kannata varailla edellisellä käynnillä, kuten tein lyhyt hiuksisena.

Vierailija
4/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä bittua?

Vierailija
5/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kampaajalle pääsi aina jo seuraavalla viikolla. Mitä on tapahtunut kun nykyään on useiden viikkojen jonot? :o

Vierailija
7/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kampaajalle pääsi aina jo seuraavalla viikolla. Mitä on tapahtunut kun nykyään on useiden viikkojen jonot? :o

EU.

Vierailija
8/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelen suoraan sisään ja kysyn onko aikaa leikata nyt ja jos ei niin sitten seuraavaan liikkeeseen. Yleensä olen päässyt 10min sisään viimeistään kolmannessa liikkeessä johon kävelen sisään. Minulla ei ole mahdollisuuksia varata aikaa ties minne asti vaan sielä kampaamossa käydään sillon kun sinne ehtii. Luulisi kampaajan olevan iloinen että saa tyhjälle tai peruuntuneelle ajalle asiakkaan ja myös siltä ajalta rahaa.

Vierailija
9/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
10/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävelen suoraan sisään ja kysyn onko aikaa leikata nyt ja jos ei niin sitten seuraavaan liikkeeseen. Yleensä olen päässyt 10min sisään viimeistään kolmannessa liikkeessä johon kävelen sisään. Minulla ei ole mahdollisuuksia varata aikaa ties minne asti vaan sielä kampaamossa käydään sillon kun sinne ehtii. Luulisi kampaajan olevan iloinen että saa tyhjälle tai peruuntuneelle ajalle asiakkaan ja myös siltä ajalta rahaa.

Sama se kampaajalle on saako se sen rahan nyt vai vähän myöhemmin.

Vierailija
11/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koska jos sille tyhjälle ajalle ei ole ketään tuoliin niin siinä menettää rahaa. Ja myöhemmin en minä hänelle rahaa toisi kun en koskaan sitä aikaa varaa.

Vierailija
12/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koska jos sille tyhjälle ajalle ei ole ketään tuoliin niin siinä menettää rahaa. Ja myöhemmin en minä hänelle rahaa toisi kun en koskaan sitä aikaa varaa.

NIIN, mutta ei sen KAMPAAJAN kannalta ole väliä!!!!

Vierailija
13/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sillä on. Vai oletko niitä ihmisiä joilla ei ole mitään kykyä ajatella muita?

Vierailija
14/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän kampaaja voi sanoa että ei ole nyt aikaa kiitos ja hei.

Vierailija
15/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sillä on. Vai oletko niitä ihmisiä joilla ei ole mitään kykyä ajatella muita?

Ei ole kyse kenestäkään muusta, vaan KAMPAAJASTA.

Vierailija
16/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju kyllä kertoo taas paljon kampaajien älynlahjoista. Ei logiikan hiventä koko ketjussa. Yrittäjä nyt lähtökohtaisesti on kiitollinen kaikista rahaa tuovista asiakkaista: sekä niistä jotka tulevat varaamatta aikaa että niistä jotka ovat varanneet etukäteen. Pohjasakkaa ovat ne, jotka varaavat ajan, mutta eivät tule eivätkä peru aikaa. Sama WT-porukka jättää myös julkisilla varoilla kustannetut hammaslääkäriajat käyttämättä ja ulvoo sitten, kun peruuttamatta jäänyt aika pitäisi korvata.

Vierailija
17/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee usein ohikulkeissani mieleen, että ainiin käynpä varaamassa ajan ja piipahdan sisään. Eipä vakkarikampaaja ole tästä koskaan ollut moksiskaan, vaikka olis asiakaskin. Mä voin odottaa kyllä, jos on tiukka paikka.

Toisinaan varaan netissä tai puhelimessa. Käyn kolmen kuukauden välein, ettei sitä kannata varailla edellisellä käynnillä, kuten tein lyhyt hiuksisena.

Nykyään varaan etukäteen mutta aikaisemmin olin työssä jossa tuli muutoksia lyhyellä varoitusajalla ja jouduik perumaan kampaamoaikoja ylitöiden vuoksi. Ei sekään kovin mukavaa ole. Miksi kampaamot mainostavat leikkauksia ilman ajanvarauksia?

Vierailija
18/20 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo rahaa tai oikeammin, en ole koskaan saanut mielestäni vastinetta rahalle ja sitten se pakollinen lässynlässyn smooltolkkaaminen kampaajan kanssa ja tekohymyn päälle ja sitten vielä pitäisi kehua kampaajan aikaansaannosta tai sanoa "joo, ihan hyvä", vaikka tekisi mieli sanoa, että "sulla ei ole sitten mitään ammattitaitoa eikä näkemystä", ei kiinnosta, korkeintaan rasittaa ja ahdistaa

Vierailija
19/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan AV nainen ei varaa aikaa, kaikki tuleen marssii sinne tuosta vaan ja sitten sitä aikaa aletaan varaamaan ensi viikolle! Varatkaa aika etukäteen!

Kuule uuvatti, on ihan luvallista pistäytyä paikan päälle varaamaan  itselle sopiva aika. Toki itse hoidan sen mieluummin puhelimella, mutta on joskus tullut piipahdettua  kampaamossa jos on ollut lähistöllä. Kampaaja on asiakaspalvelija, muista se.

Väitteesi on muuten väärä, suurin osa varaa ajan netissä  tai soittamalla.

Vierailija
20/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo rahaa tai oikeammin, en ole koskaan saanut mielestäni vastinetta rahalle ja sitten se pakollinen lässynlässyn smooltolkkaaminen kampaajan kanssa ja tekohymyn päälle ja sitten vielä pitäisi kehua kampaajan aikaansaannosta tai sanoa "joo, ihan hyvä", vaikka tekisi mieli sanoa, että "sulla ei ole sitten mitään ammattitaitoa eikä näkemystä", ei kiinnosta, korkeintaan rasittaa ja ahdistaa

Vastinetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme