Antaisitko anteeksi jos kävisi näin?
Riidan päätteeksi mies juoksi exänsä luokse "juttelemaan". Seuraavana päivänä tuli anomaan takaisin ja sanoi ettei halua erota. Väitti ettei mitään seksihommia.
Kommentit (14)
Kerran kun lähtee niin se on sit siinä.
Teet samoin seuraava riitä niin juokset exäsi luo
Mika kirjoitti:
Teet samoin seuraava riitä niin juokset exäsi luo
Ei minua exät kiinnosta. Been there done that got the tshirt.
Vierailija kirjoitti:
En antaisi. Mutta riippuu toki tilanteesta, mikäli ovat kavereita muutenkin niin en osaa sanoa.
Ainakin tuttuja jos eivät kavereita. Olivat yhdessä vuoden pari.
Olen mies. Hyvän ystäväni suhteen kriiseillessä kävi hän eksänsä kanssa juttelemassa. Ihan viattomasti mies kyseli näkemyksiä itsensä analysoinnissa.
Oma eksäni on kysynyt minulta neuvoa nykyisen kumppaninsa edesottamuksien tuökitsemisessa. Viatonta, mutta koin sen kyllä oudoksi.
Aika paljon riippuu riidasta ja miehesi suhteesta eksään. Jos meinaat että juoksi eksää panemaan, ei teidän suhde voi kovin hyvin voida. Meinaatko, että se eksä on koko ajan passissa ja omasta puolestaan valmis? Outo tyyppi jos on.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Hyvän ystäväni suhteen kriiseillessä kävi hän eksänsä kanssa juttelemassa. Ihan viattomasti mies kyseli näkemyksiä itsensä analysoinnissa.
Oma eksäni on kysynyt minulta neuvoa nykyisen kumppaninsa edesottamuksien tuökitsemisessa. Viatonta, mutta koin sen kyllä oudoksi.Aika paljon riippuu riidasta ja miehesi suhteesta eksään. Jos meinaat että juoksi eksää panemaan, ei teidän suhde voi kovin hyvin voida. Meinaatko, että se eksä on koko ajan passissa ja omasta puolestaan valmis? Outo tyyppi jos on.
Se ex on sellainen joka ei ole kovin nuuka vaan harrastaa epämääräisiä suhteita.
En ymmärrä miksi muuten sinne menisi. On hänellä ystäviä kenelle puhua.
Mies sanoo että pitäisi luottaa häneen?!
Vierailija kirjoitti:
Riidan päätteeksi mies juoksi exänsä luokse "juttelemaan". Seuraavana päivänä tuli anomaan takaisin ja sanoi ettei halua erota. Väitti ettei mitään seksihommia.
Anteeksi antaminen ja yrittää parisuhteessa jatkamista ei ole mitään erikoista vaativaa. Puhutaan nyt siis itsestä, ei toisesta.
Tässä ketjussa näkyy miten helposti nykyään suhde ollaan valmiita lopettamaan.
Sun mies tahtoo olla kanssasi. Eli kyse on sinusta. Mitä sinä haluat? Haluatko olla tuon ihmisen kanssa?
Sekin pitää olla tärkeä selvittää miksi riitelitte ja miten tuo meneminen eksän luo liittyy tilanteeseen. Koska kyllä tuossa voi olla takana täysin aiheelliset syyt tavata. Se että sinä kuvittelet panoa on joko oikea pelko tai rankasti kuviteltu tilanne. Luotatko häneen vai kehitätkö päässäsi jotain? Ehkä se voi myös loukata kumppania? Tässä kannattaa peilata omaa käytöstäsi niin että jos roolit olisi toisinpäin ja miehesi syyttää sinua pettämisestä etkä ole sitä tehnyt niin miltä se tuntuu?
Ottamatta kantaa siihen loppuuko suhteesi vai jatkuuko se, niin olet myös vastuussa mitä itse sanot ja teet. Nyt tässä ketjussa oleellista on se mitä kuvittelet miehen tehneen ja halustasi lopettaa suhde, kuin miettiä omaa roolia siinä teidän riidassa ja miksi ajattelet että mies pani eksää (ja tuli kotiin, haluaa olla yhdessä vaikka just sai vanhalta pesää). Mene itseesi. Miltä toi miehestä tuntuu?
En nalkuttanut yhtään mitään mistään. En koskaan nalkuta.
Meillä oli mukava ilta menossa. Mies puhui ensin yhteisestä tulevaisuudesta, kun kysyin tarkentavan kysymyksen, niin sitten hän sanoi ilkeästi josta minulle tuli paha mieli ja hän sanoi että meidän pitää erota ja lähdin sitten sydän murtuneena kotiini ja mies meni exälleen.
Olen miettinyt 100 x ja en todellakaan provosoinut tai sanonut mitään ikävää tai muuta semmosta.
Ja tilanne ei koskaan olisin päinvastainen että miehen tarvitsisi pohtia mitä olen tehnyt koska olen hyvä ja uskollinen nainen. En menisi kenenkää exän luo itkemään, vaan puhuisin ystävälleni.
En ole syyttänyt häntä mistään. Hän itse kertoi asiasta. Sinne menosta ja selitteli miksi meni.
En antaisi. Mutta riippuu toki tilanteesta, mikäli ovat kavereita muutenkin niin en osaa sanoa.