Idea: voisiko näin tienata rahaa?
Ajattelin, että voisinkohan ansaita rahaa tuottamalla ihmisille seuraavanlaista viihdettä.
Kertoisin tuttavilleni, että jokin salaseura tai alienit tms. vainoavat minua. Pari viikkoa sen jälkeen tekisin katoamistempun. Perheenjäseneni tekisivät minusta katoamisilmoituksen. Oikeasti olisin jossain korpimökissä muutaman viikon piilossa. Lööpeissä seurattaisiin katoamistapaustani. Jossain vaiheessa tuttavani kertoisivat iltapäivälehdille, että olin puhellut heille, että alienit vainoavat minua.
Nettipalstoilla puhuttaisiin minusta ja oudoista puheistani ja spekuloitaisiin, onko niissä ehkä perää.
Muutaman viikon päästä "löytyisin" esim. jostain ohitustien varresta toiselta puolelta Suomea tai Venäjän puolelta disorientoituneena. En suostuisi antamaan haastatteluja, mutta vuoden kuluttua julkaisin kirjan, jossa kerron "kaiken", eli keksisin jonkin hurjan seikkailun johon minut vedettiin.
Miten olisi tällainen työllistyminen?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisilla kirjoilla saa rahaa, iltalehdet julkaisevat parhaat palat ihan ilmaiseksi.
Mutta ap:han sanoi, ettei antaisi lehdille haastatteluja. Lööppilehdet joutuisivat vain kertomaan katoamisen taustat, joitain faktoja kadonneesta ja uutisoimaan otsikolla "MYSTISESTI KADONNUT VAIKENEE YHÄ" tms. Eiköhän siinä kansalaisten mielenkiinto herää kirjaa ajatellen. Ehkä jopa käännöksiä vaadittaisiin ulkomaille.
Ei tuollaisilla kirjoilla saa rahaa, iltalehdet julkaisevat parhaat palat ihan ilmaiseksi.