Yli kolmekymppinen nainen, käytätkö kesäisin lyhyitä hameita / shortseja?
Jos kroppa on kunnossa, niin eikös se ole ihan ok? t. 37v nainen
Kommentit (20)
Tietysti käytän! Mikä kysymys tämäkin nyt on... onko shortsit tai lyhyet hameet tarkoitettu 1-29 -vuotiaille?
Käytän. Ikä 45, farkkujen lahje 36 tuumaa ja kun sääriin ei läski tartu, niitä kärsii näyttää pitemmästikin.
Käyttäisin, jos olisi hyvät sääret. Jos ikä johonkin vaikuttaa niin siihen, ettei seuraa muotia vaan korostaa omia hyviä puolia. Mulla se on yläkroppa. N40.
Se on ihan ok, kropasta riippumatta. Ei tollaseen mitään lupia tarvita. Itse käytän lyhyitä shortseja, miniminihameita harvemmin.
N31
Kroppa ei ole kunnossa ja tottakai käytän, jos on kuuma. En pukeudu siksi, että jollain ventovieraalla olisi esteettisempi näkymä, vaan ihan siksi, että itselläni olisi mukava olo.
48v, käytän. Mulla on ihan ok pitkät kintut, vähän hämähäkinseittiä nilkoissa ja polvien takana, muttei häiritsevästi. Ihmiset eivät pyörtyile niiden takia sankoin joukoin kun kuljen ohi. (Mahdollisesti tosin siirtyvät pois näkyviltä pyörtyilemään ja traumatisoitumaan) :)
Käytän kotona. Ulkona auringonpaisteessa käytän mieluummin väljiä, peittäviä vaaleita vaatteita.
Mä käytän, vaikka kroppa ei ole kunnossa.
En käytä lyhyitä hameita tai sortseja siksi, että kuvittelisin näyttäväni hyvältä niissä, vaan siksi, että kesäkuumalla on kiva saada jaloille aurinkoa. Ihan vaan siksi ja f*ck the rest.
🇺🇦🇮🇱
Olen käyttänyt ja aion käyttää nyt kesälläkin.
T. pari kuukautta sitten 50v täyttänyt.
Minusta mun jalat on ihan nätit mutta en viihdy kovin lyhyissä hameissa koska olen kova rymyämään. Polvipituisia leveitä käytän kyllä paljon. Shortseista en tykkää yhtään. Sillä että olen yli 30-vuotias ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Olen 4-kymppinen ja todellakin käytän. Urheilen paljon ja minulla on lihaksikkaat, kauniit reidet ja sääret joita kelpaa näyttää.
So what jos käyttää? Onko tämä maailma tosiaanki vain nuorten? Onnea vaan kaikille jotka vanhenee niin käy jokaiselle.
En ole käyttänyt edes alle kolmikymppisenä ja nykyisin päälle nelikymppisenä ei tulisi mieleenkään. Minulla on paksut ja rumat sääret. Iho on rutikuiva, harmaa ja hilseilevä enkä koskaan rusketu, joten verhoan pölkkyjalkani pitkiin housuihin tai maksihameeseen.
Käytä kuule ihan mitä tahdot. Niin teen minäkin