Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihreiden yms. hörhöjen mielestä ihmisten lisääntyminen pitäisi jatkossa hoitaa, kun sukupuolia ei enää ole?

Vierailija
06.05.2017 |

???

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vihreä ja miehenikin on. Ollaan me tähän maailmaan kolme poikaa tuotu. Ehkä oma sukupuoli on sen verran selkeä, että olen valmis suvaitsemaan niitäkin, jotka haluavat laittaa rastin kolmanteen sarakkeeseen.

Kun se ei jää pelkästään siihen rastiin. Etenkin miehet pyrkivät entistä enemmän rajoittamaan naisten vapautta, esim. vaativat pääsyä naisten wc- ja pukuhuonetiloihin, koska ovat kuulemma "naisia".

Vierailija
22/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallit menee konkurssiin, jos jokaiselle sukupuolelle pitää olla omat suihkut ja pukuhuoneet ja saunat.

Tai sitten ongelma ratkaistaan ns unisex-vuoroilla. Onhan ainakin pk-seudulla ollut jo vuosia erilaisille ihmisryhmille omia uintivuoroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vihreä ja miehenikin on. Ollaan me tähän maailmaan kolme poikaa tuotu. Ehkä oma sukupuoli on sen verran selkeä, että olen valmis suvaitsemaan niitäkin, jotka haluavat laittaa rastin kolmanteen sarakkeeseen.

Kun se ei jää pelkästään siihen rastiin. Etenkin miehet pyrkivät entistä enemmän rajoittamaan naisten vapautta, esim. vaativat pääsyä naisten wc- ja pukuhuonetiloihin, koska ovat kuulemma "naisia".

Ne, jotka toivovat pääsevänsä naisten pukuhuoneisiin, ovat transnaisia. He eivät tule sinne tirkistelemään, vaan ihan oman intimiteettinsä ja turvallisuutensa vuoksi.

Kannattaa lukea vaikkapa siitä, millaista on transnaisena vankilassa miesten keskellä. Moni on kuollut.

Vierailija
24/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka toivovat pääsevänsä naisten pukuhuoneisiin, ovat transnaisia. He eivät tule sinne tirkistelemään, vaan ihan oman intimiteettinsä ja turvallisuutensa vuoksi.

Kannattaa lukea vaikkapa siitä, millaista on transnaisena vankilassa miesten keskellä. Moni on kuollut.

Minä en halua naisten tiloihin miehiä, joilla on siitin ja kivekset. Nämä yrittävät nyt kaikin voimin tunkea naisten tiloihin. Hyvin kuvaavaa, että mieheksi leikatut naiset eivät ole tunkemassa itseään miesten tiloihin. Kertoo hyvin siitä, että miehinen itsekkyys ei koskaan katoa, vaikka vetäisi koko kropan täyteen naishormonia ja laittaisi 5 dl silikonit. Se ei vain katoa.

Vierailija
25/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologisesti ihminen ei tietenkään lakkaa olemasta mies tai nainen vaikka väittäisi olevansa kahen kilon siika. 

Just tämmönen transfobia ja viha oksettaa ja järkyttää mua. En oikeesti jaksais lukee vihapuhetta ihan koko ajan. Melkein itken.

Vierailija
26/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologisesti ihminen ei tietenkään lakkaa olemasta mies tai nainen vaikka väittäisi olevansa kahen kilon siika. 

Just tämmönen transfobia ja viha oksettaa ja järkyttää mua. En oikeesti jaksais lukee vihapuhetta ihan koko ajan. Melkein itken.

Mikä siinä nyt itkettää on olemassa ihan tieteelliset määritelmät asioille, jokainen ihminen voidaan vaikka tutkia ja tehdä lajimääritelmä. Jos joku ihminen väittää olevansa vaikka kissa, niin kissalla on turkki, tassut, häntä jne. 

Vierailija
27/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolia ei olemassa paitsi silloin kun keskustellaan asevelvollisuudesta. Se nimittäin on miehen velvollisuus. 

Vierailija
28/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä nyt itkettää on olemassa ihan tieteelliset määritelmät asioille, jokainen ihminen voidaan vaikka tutkia ja tehdä lajimääritelmä. Jos joku ihminen väittää olevansa vaikka kissa, niin kissalla on turkki, tassut, häntä jne. 

Tää on siis niinku niin tyypillist transfobiaa oikeest

Vierailija
29/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolia ei olemassa paitsi silloin kun keskustellaan asevelvollisuudesta. Se nimittäin on miehen velvollisuus. 

Niin ja silloin, kun kaikki miehet ovat sikoja.

Vierailija
30/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon palstalaiden älykkyydestä tämäkin aloitus.

Oletko itse hyvinkin älykäs vai kuulutko myös tyhmiin palstalaisiin, kun täällä kirjoittelet. Se, että joku kysyy tuon kysymyksen ei suinkaan tee hänestä tyhmää. Sinun vastaus taas kertoo enemmänkin siitä miten kykenemättömiä tässä yhteiskunnassa ollaan keskustelemaan itsensä kanssa eri mieltä olevien kanssa.

Vierailija
31/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota lääkkeesi. Transseksuaalisuus on kuin anoreksia. Mielensairaus, joka heijastuu vartalonkuvaan. Ei anorektikoitakaan hoideta laihduttamalla heitä entisestään, vaan hoitamalla sairauden syytä, joka on korvien välissä.

Vierailija
32/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja silloin, kun kaikki miehet ovat sikoja.

Ja silloin kun naiset tienaa vähemmän kuin miehet koska lasikatto.

Vierailija
33/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ei tarvita, laivataan vaan paskaa afrikasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän