Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko taloyhtiö kieltää pahanhajuisten pesu- ja huuhteluaineiden käytön taloyhtiön pesulassa?

Vierailija
06.05.2017 |

Onnistuuko tämä, jos yhtiökokouksessa esittäisi että äänestetään asiasta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalit yleensä tunkee koneeseen desitolkulla sitä pesuainepulveria. Inhottava pestä kun välillä vaatteet kutisee pesun jälkeen, kun sitä pesuainetta on vielä jäljellä viime pesuista.

Vierailija
22/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä taho sen pahanhajuisuuden määrittelisi? Ihmiset kun kokevat maailman ympärillään jokainen omalla tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Osta oma pesukone.

On asuntoja, joihin ei ole mahdollista asentaa pesukonetta (ei ole tilaa ja/tai liitäntää).

Tietenkin, mutta silti et voi pakottaa ihmisiä käyttämään vain tiettyä pesuainetta. Parempi ratkaisu on muuttaa asuntoon jonne voit ostaa oman koneen.

Vierailija
24/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino on että alat itse ostamaan heille mieleisiäsi pesuaineita? Harva sellaisesta kieltäytyy, eikä muutama kymppi vuodessa ole liikaa jos hommat menee haluamallasi tavalla.

Vierailija
25/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää hajustamattomista pesuaineista. Puhdas pyykki haisee pahalta, jotenkin palaneelta. Mutta on niitä taki karsean hajuisia kukkaistuoksuisiakin.

Haluan itse päättää, millä pesuaineella pesen omat pyykkini, enkä puutu muiden valintoihin myöskään.

Vierailija
26/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hajustamattomalla pesuaineella pesty pyykki haisee, se tarkoittaa yleensä sitä, että ainetta on annosteltu liian paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi