Voisiko taloyhtiö kieltää pahanhajuisten pesu- ja huuhteluaineiden käytön taloyhtiön pesulassa?
Onnistuuko tämä, jos yhtiökokouksessa esittäisi että äänestetään asiasta?
Kommentit (26)
Mikä taho sen pahanhajuisuuden määrittelisi? Ihmiset kun kokevat maailman ympärillään jokainen omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Osta oma pesukone.
On asuntoja, joihin ei ole mahdollista asentaa pesukonetta (ei ole tilaa ja/tai liitäntää).
Tietenkin, mutta silti et voi pakottaa ihmisiä käyttämään vain tiettyä pesuainetta. Parempi ratkaisu on muuttaa asuntoon jonne voit ostaa oman koneen.
Ainoa keino on että alat itse ostamaan heille mieleisiäsi pesuaineita? Harva sellaisesta kieltäytyy, eikä muutama kymppi vuodessa ole liikaa jos hommat menee haluamallasi tavalla.
Itse en tykkää hajustamattomista pesuaineista. Puhdas pyykki haisee pahalta, jotenkin palaneelta. Mutta on niitä taki karsean hajuisia kukkaistuoksuisiakin.
Haluan itse päättää, millä pesuaineella pesen omat pyykkini, enkä puutu muiden valintoihin myöskään.
Jos hajustamattomalla pesuaineella pesty pyykki haisee, se tarkoittaa yleensä sitä, että ainetta on annosteltu liian paljon.
Somalit yleensä tunkee koneeseen desitolkulla sitä pesuainepulveria. Inhottava pestä kun välillä vaatteet kutisee pesun jälkeen, kun sitä pesuainetta on vielä jäljellä viime pesuista.