Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon käytät meikkiä silmiin ja kulmiin?

Vierailija
06.05.2017 |

Nypitkö kulmat ja tummennatko niitä?
Käytätkö ripsiväriä, luomivärejä, kestoripsiä yms?

Mitä kaikkea kuuluu sinun silmämeikkirutiineihisi?

Mä itse en tee kulmille muuta kuin nypin aina välillä ylimääräsiä karvoja pois. Silmiin laitan vain yhtä luomiväriä ja pari kerrosta ripsaria. Eli en kauhean isoa vaivaa nää silmämeikin eteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena silmiin pelkkä ripsari ja kulmat siistin sekä laitan kulmakynää.

Juhlassa silmiin laitan ripsarin lisäksi rajauksen ja luomiväriä.

Vierailija
2/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsari + nyppiminen, niin joo ja väritöntä kulmakarvageeliä laitan. Luomiväriä ja rajausta juhliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suomalaiselle aika epätyypillisesti mustat kulmat, yritän vaan pitää ne kurissa nyppimällä etteivät kasva malliin Frida Kahlo. Kulmakynä on aika turha. Ripsiväriä ja rajauskynää laitan enemmän, että silmäni matchaisivat kulmakarvoihin.

4/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin kulmia ja käytän kulmakynää, mulla on ripsissä kestovärjäys, ja joskus rajaan silmät tai laitan luomiväriä mutta useimmiten en.

Vierailija
5/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään. Hassua, miten meikkaamisen lopettamisen jälkeen meikkaavien meikit ovat alkaneet hyppiä silmään.

Vierailija
6/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko tummat kulmat, nypin vain ns. "ohi menevät" kulmakarvat jotka kasvavat yksittäisinä kulmaluun päällä hassusti. Meikatessa laitan kulmiin siveltimellä kulmaväriä, enimmäkseen teiniajan nyppimisestä jääneiden "aukkojen" täyttämiseksi. Lisäksi laitan luomiväriä, useimmiten arkena pohjalle vaalea beige ja varjostan vaaleanruskealla, saa vähän ulottuvuutta olematta liian näyttävä. Lisäksi laitan ripsiväriä ja vetäisen pienet "flickit" silmien ulkonurkkiin ohuella mustalla kajaalitussilla. Jos on juhlat niin saatan laittaa enemmän nestemäistä rajausta ja käyttää tummempaa ja/tai hieman kimaltavaa luomiväriä, useimmiten väreinä kylmä pehmeä vaaleanpunainen/lila, tai joku muu oranssin, kuparin tai ruskean sävyinen, koska ne korostavat silmieni väriä. Minulla on ollut paha akne 12 vuotiaasta saakka jonka vuoksi olen meikannut kauan ja meikatessani meikkaan koko naaman. Sitten kun on laittanut ihomeikin niin näyttää hoopolta jos ei laita silmiin ja kulmiin mitään, usein myös huulet menee puuteriin. Siksi olen opetellut muunkin meikin. Siitä on tullut myös tapa ilmaista itseäni ja saan aina kehuja taidoistani, mistä tulee hyvä mieli. Pääsääntönäni on kuitenkin näyttävämmässä meikissä valis joko huulet tai silmät; joko tekee näyttävän silmämeikin tummilla sävyillä ja jättää huulet huulirasvan varaan tai sitten vetäisee vaikka punaiset huulet ja pitää silmät mahdollisimman naturaaleina. Pitkä viesti mutta siinä nyt on! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän