Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena (?-25 v.) lapsensa saaneet - millaista elämä on 40+?

Vierailija
06.05.2017 |

Lohduttakaa hieman ruuhkavuosia elävää nuorta äitiä, josta tuntuu juuri nyt, että missaa "kaiken kivan" elämässään lasten takia...

Kysymys otsikossa :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, penskat isoja ja itse hyvässä kunnossa, aikaa nauttia miehen kanssa. Suosittelen.

Mukavaa myös, kun voi keskittyä työhönsä. Pikkulasten kanssa jaksaa parhaiten nuorena.

Vierailija
2/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäiset lapset oli 40-vuotiaana ja heidän kanssaan omat mukavat ja hankalat kuviot. Pienet lapset on ihania ja se aika kestää vain hetken, nauti siitä. Hyväksy se, että hankkimalla lapset nuorena olet tehnyt sen valinnan, ettet voi elää yhtä vapaata nuoruutta kuin lapsettomat sinkut. Opettele iloitsemaan perheestä ,jonka olet saanut ja halunnut. Et halua nelikymppisenä enää samoja asioita kuin kaksikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38, lapsi 16. Hänen maailmalle lähtönsä jälkeen (menee noin siihen neljäänkymppiin) vaihdetaan asunto ja kaupunki pienempään ja hankitaan välirahalla sijoitusasunto uudelta paikkakunnalta ja kauan haaveiltu matkailuauto. Puoliso jäi tk-eläkkeelle jokunen vuosi sitten, ja tarkoitukseni on jäädä itse keikkatyöläiseksi, jotta ehditään reissata. Velattomia ollaan, tein töitä 15 v ja viimeiset 4 opiskelin samalla. Nyt teen virkavapaalla gradua ja suunnittelen jatko-opintoja, tällainen stressivapaa odotteluvaihe menossa, suuria siirtoja suunnitteilla :) - lapsen murkkuikäkin tuli ja meni, järki palasi päähän 15. ikävuoden lopulla. Parasta aikaa elämässäni tähän mennessä.

Vierailija
4/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 vuotias, lapset aikuisia, yksi lapsenlapsi. Asuntolaina on maksettu pois ja aikaa jää parisuhteelle, matkailulle ja harrastuksille.

En haluaisi palata ajassa taaksepäin, elän nyt elämäni parasta aikaa.

Vierailija
5/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on wt

Vierailija
6/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset aikuisia, itse täytin 40.

Käyn töissä, on aikaa harrastaa ja saa nyhjätä miehen kainalossa ja palvottavana ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan