Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummon luona haisee voimakas pissa, ja sitten se loukkaantuu kun kukaan ei tule käymään

Vierailija
06.05.2017 |

Sillä on kestokatetri ja se tyhjentää sen kusen aina ensin ämpäriin ja sitten pönttöön -> kämpässä kusen haju jota mummo ei itse huomaa

Mikä avuksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko hirveä ihminen kun tämän vuoksi en käy siellä?

Ap

Vierailija
2/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tarjota siivousapua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siivousapua? Siellä käy siivooja ja kotihoitokin.

Vierailija
4/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nyt on tainut käydä vahinko täällä haisee pissa" ja eikun kuuraamaan kämppää.

Näin toimittais meillä.

Vierailija
5/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siivousapua? Siellä käy siivooja ja kotihoitokin.

Oletko keskustellut ongelmasta kotihoidon kanssa? Voisiko he tyhjätä katetrin vai haluaako mummo hoitaa sen itse?

Vierailija
6/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuksi nyt alkuun oma asennemuutos. Maailmassa on hajuja ja niitä vain pitää joskus sietää. Pissan haju ei vahingoita sinua ja siihen "tottuu"  kyllä hetkessä. Mummosi ilahtuu ja itsekin olet tyytyväinen siviilirohkeudestasi. Älä anna pikkujuttujen määrittää tekemisiäsi. Ole onnellinen, että itse et vielä haise eikä sinun korkea-arvoisuutesi tarvitse edes siivota. Molemmat voivat vielä olla edessä.

Vierailija
7/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avuksi nyt alkuun oma asennemuutos. Maailmassa on hajuja ja niitä vain pitää joskus sietää. Pissan haju ei vahingoita sinua ja siihen "tottuu"  kyllä hetkessä. Mummosi ilahtuu ja itsekin olet tyytyväinen siviilirohkeudestasi. Älä anna pikkujuttujen määrittää tekemisiäsi. Ole onnellinen, että itse et vielä haise eikä sinun korkea-arvoisuutesi tarvitse edes siivota. Molemmat voivat vielä olla edessä.

Et selvästikään ymmärrä mitä tarkoittaa kusenkatkuinen asunto.

Vierailija
8/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään ymmärrä mitä tarkoittaa kusenkatkuinen asunto.

Kyllä ymmärrän. On jo näitä tilanteita tullut ja mennyt. Kaikki kusenhajuiset mummat ja papatkin kuolevat aikanaan ja joutuvat sinne missä kusi ei enää haise eikä häiritse kenenkään visiittejä.

Vierailija
9/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ratkaisu pitää löytää. Ei ole ihmisarvon mukaista asua kusenhajuisessa asunnossa tajuamatta sitä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi