Kyllä harmittaa jos tulee maailmanloppu
Kaikki av:lle kirjoittamani viestitkin varmaan katoavat silloin näkymästä. Kukaan ei lue niitä. :/
Kommentit (15)
Eihän silloin tule edes sähköä pistorasiasta, joten milläs näitä lukee?
Samalla kuitenkin katoaa myös likapyykit, tiskit, viemättömät roskat, tylsä työ ja vielä tylsemmät työkaverit, rahahuolet, parisuhdeongelmat jne jne jne
No joo, keltämättä, kyllähän se harmittaa. Monta keskenerästä juttua jää vajaaksi, sellainen pistää tosissaan vituttamaan.
Armageddon, come Armageddon!
Come, Armageddon! Come!
Minusta pelottavinta olisi, kun aurinko sammuu. Ei se maailmanloppu. Ei silloinkaan mikään toimisi vauvapalsta ainakaan.
Vielä enemmän harmittaa jos ei se tulekaan mun elinaikana. Silloin jää moni tapahtuma näkemättä kun heittää veivin ennen maailmanloppua. Esim. tokassa maailmansodassa ois ollu kypsää kuolla kun ei näkis miten sota päättyy.
Voishan tup pistää ketuttammaan. Minäkin just ostin uudet sisustustyynyt, lopetin tupakanpolton ja leikkautin kivan hiusmallin, niin hukkaan kaikki. Eikä ollut edes kananperse vaan pitkä tukka. Pitää vaan toivoa että lähtee henki kertarysäyksellä eikä hitaasti kitumalla.
Itse asiassa maailmanloppu olis oikein kiva nähdä ja mielummin mahdollisimman nopeasti. Olisi todella mielenkiintoista nähdä mitä kuoleman jälkeen todella on. Lisäksi olen erittäin tyytyväinen tähänastiseen elämääni, joten minua ei ollenkaan haittaisi jos se loppuisi jo.
Maailmanloppu ei huoleta vittuukaa, IDKFA
Ei harmita maailmanloppu yhtään, KUN aikanaan kuolen, niin se on minulle ihan sama kuin jos tulisi maailmanloppu.
Noh, kyllähän se väkisin laittaisi tärkeysjärjestyksen uusiksi. Sitä odotellessa...
Onhan se hirvee harmi, kun kukaan ei oo enää peukuttamassa.