Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka yrittävät samaan aikaan montaa eri naista?

Vierailija
06.05.2017 |

Olen tässä hieman huvittuneena, ja toisaalta jokseenkin yllättyneenä seurannut eräänlaista ilmiötä. Tutustuin eräässä tapahtumassa isoon porukkaan ihmisiä, suurin osa toisilleen ennestään tuntemattomia (tapahtumat toimivat erään Appin kautta). Lopulta, kun kaikilla oli kivaa, kokosimme reiin 20 hengen whatsapp-ryhmän, jonne laitoimme kuvia tapahtumasta. Näin sitten moni sai toisensa numerot. Eräs tapahtumaan osallistunut oli nainen, jonka kanssa synkkasi heti (siis ystävämielessä, olen itsekin nainen).

MItäs tapahtuikaan sitten tämän ryhmän perustamisen jälkeen. Kolme ryhmän miehistä on lähetelleet sekä minulle että tälle naiselle viestejä, joissa haluavat tavata ja ehdottelevat aktiviteetteja. Ilmeisesti heillä ei ole hajuakaan, että ystävystyin tämän naisen kanssa. Olemme lähinnä nauraneet näille viesteille, miten niistä on yritetty tehdä uniikkeja, mutta samanlaiset viestisisällöt kummallekin. Eikä siinä mitään, yrittäköön, mutta jos olisin tosissani kiinnostunut jostakusta, niin olisin kyllä todella pettynyt siihen, etten ollutkaan miehen mielestä erityisen kiinnostava, kun pitää yrittää seuraavaa naista, ja ties kuinka montaa muuta samaan aikaan.

Miehet, teettekö usein tällaista? Itse tapaan äärimmäisen harvoin kiinnostavia miehiä, ja jos itse laittaisin viestin jollekulle että haluan tavata, niin voi olla ihan varma, ettei hänen kaveri saa samaa viestiä. Enkä usko että näistä nyt ainakaan jokaisella oli pelkkä pimpero mielessä. Onko tämä siis yleistä että miehet yrittävät useampaa samaan aikaan? Vai olenko itse vain todella vanhanaikainen ja jäänyt kehityksessä jälkeen...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sillä miehenä on noin pakko toimia ellei ole super komea että olisi yhtä paljon varaa olla nirso kun naisilla yleensä. Flaksi on niin huonoa että pakkohan se on mahdollisimman paljon yrittää

Et ole sitten vielä päätellyt, että se ns. nuono flaksi johtuu juuri tästä ns. hajottamistekniikasta? Mahdollismman monta ja pinnallisesti (kun hajota ja halliste ei koskaan voi olla syvällistä)?

Montakohan naista näistäkin on keskenään ystäviä, kuten AP kommentoi?

Vierailija
42/50 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "ihankivaeivaanriitä"-tyyppejä on turhautuneina yksinäisinä pilvin pimein. Epärealistiset odotukset kumppanin ja parisuhteesuhteen osalta ovat johtaneet vastentahtoisen yksinäisyyden lisääntymiseen ja syntyvyyden romahtamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille on sama kenen kanssa ovat, kunhan joku tarttuu haaviin. Naisen persoonalla ja että se on juuri hän ei ole miehelle mitään merkitystä. Täällä on ollut hyviä ketjuja aiheesta viime päivinä.

Ei se ole ihan sama. Pirttihirmua en ottaisi, mutta en myöskään haaveile "siitä oikeasta". Pitää olla realistinen tai saa jäädä yksin. Hassua miten naiset valittavat ensin miesten olevan liian nirsoja ja sitten valittavat, että miehille kelpaa "kuka tahansa"

Ja hassua miten miehet valittavat että naiset ovat liian nirsoja, mutta sitten jos eivät saa seksiä naiselta, niin alkaa narina. Nainen on tällöin nainut todennäköisesti miehen, joka on "ihan kiva".. Naisella pitää "kolahtaa" ja tuntea kemiaa,  muuten naisen seksihalut hiipuvat nopeasti. 

Joo, tuossa viestissä tosiaan taas näkyy miesten kaksoisstandardiajattelu erittäin selkeästi. YH:t ei kelpaa (tässä ketjussa tullut myö esille). Toisessa ketjussa yksi mies suri, kun oli jättänyt 2 vuotta vanhemman naisen tämä iän vuoksi, ja nyt yhä haikaili kuitenkin perään: ruoho ei ollutkaan vihreämpää aidan takana.

Mutta ei: miehethän ei ole nirsoja.

(Ja Embuske oikeassa: tällä palstalla kirjoittavat vain naiset. heko heko.)

Vierailija
44/50 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuntuu, että ihmiset on koko ajan entistä enemmän hukassa itsensä kanssa. Ei se, että on olemassa tinderit ja kaikki hilavitkuttimet, tarkoita sitä että sitä seuraa PITÄISI etsiä joka tuutista, ettei vaan vahingossakaan jää yksin. Apua.

Mitä jos sitä opettelisi rakastamaan aidosti elämänsä tärkeintä ihmistä, eli itseään? Arvosta itseäsi niin paljon, että salli itsellesi vain aitoja ihmissuhteita. Nämä "ihan kivat" parisuhteet eivät kuulosta minulle aidoilta, vaan epätoivoisilta hätähuudoilta. 

Vierailija
45/50 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ok deittailla useita, ja valita sopivin, mutta ei ole ok johdattaa ketään harhaan.

Vierailija
46/50 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteellinen tilanne: Ap olet asentanut puhelimeen tinderin ja sitten vaan pyyhkimään oikealle ja vasemmalla. Saat parissa päivässä noin 20 matchia toinen toistaan komeamman miehen kanssa. Siinäkö sitten jäät miettimään ja aprikoimaan kenen kanssa viestittelet kun vain yhden saat valita? :D Kyllä tilaisuus tekee varkaan ja piaan viestittelet useamman kanssa ja sovit treffejä ;)

Tässähän on ihan eri lähtötilanne. Tinderissä olet ihmisestä nähnyt vain kuvan, parhammillaan myös esittelytekstin, jonka perusteella alat kirjoittelemaan. 20 hengen tapaamisessa olet jutellut kaikkien kanssa, joten olet saanut ihmisestä jotain irti jo oikeassa elämässä. Ja silti yhä kiinnostaa useampi. 

Olen käynyt joskus Tinder-treffeilläkin, mutta totesin pian ettei se ole minua varten, kun ei toisen eleitä näe yms. 

Minua kiinnostaa hyvin harva mies, oli kyseessä Tinder tai tosielämä. Ajattelen sen olevan myös aikuisuutta, ei kaikki voikaan kiinnostaa. 

ap

No sepä se on kun näet asian vain omasta vinkkelistäsi. Toiset ei ota deittailua yhtä haudanvakavasti. Itse voin naisena ihastua palavasti yhteen, mennä sänkyyn, harrastaa mahtavaa seksiä, haaveilla loppuelämästä kyseisen henkilön kanssa ja seuraavana aamuna todeta, että ei sittenkään, emmä haluakaan. Se on vain jotain hetken huumaa ja harhaa, mitä lie kemiallista. Miehille tämä on kai normaalia, tosin ilman räiskyviä tunteita.

Vierailija
47/50 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä "ihankivaeivaanriitä"-tyyppejä on turhautuneina yksinäisinä pilvin pimein. Epärealistiset odotukset kumppanin ja parisuhteesuhteen osalta ovat johtaneet vastentahtoisen yksinäisyyden lisääntymiseen ja syntyvyyden romahtamiseen.

Tästäkin vastauksesta huomaa, ettei olla koskaan tunnettu sitä aitoa kemiaa ketään kohtaan. SIinä kemian tuntemisessa ei ole kysymys nirsoudesta tai epärealistisista odotuksista; se kemia joko on tai ei ole, sitä ei voi mennä valitsemaan kenen kanssa se syntyy. ja usein se syntyy aivan erilaisen tyypin kanssa kuin oli itse ajatellut. Väitän että nirsoimpia ovat juurikin ne ihmiset, jotka rationaalisesti valitsevat kumppanin ulkoisten asioiden perusteella (status, ulkonäkö jne). Tätä tekevät niin miehet kuin naiset.

Yksinäisyyden lisääntymiseen on johtaneet mielestäni ennemminkin nykyinen digiaika, joka kannustaa ihmisiä olemaan kohtaamatta itseään, miettimätä kuka on ja mitä haluaa. On helppo kadottaa itsensä netin ihmeelliseen maailmaan tai muuhun tekemiseen. 

-ap

Vierailija
48/50 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintani saattaa näyttää siltä ja ehkä jossain määrin ollakin sitä. En minä tarkoituksella monia naisia pyöritä, vaan haluan tavata naisia myös muutenkin kuin seksin tai parisuhteen tavoittelun merkeissä. Minulla ei ole paljon kavereita uudella paikkakunnalla ja naisista saa Tinderin kautta seuraa helpommin kuin ihmisistä mitään muuta kautta. En viitsi lähteä johonkin harrastusporukkaan pelkästään siksi, että saisin kavereita.

Eli yksinkertaisesti pidän hauskaa/vietän aikaa naisten kanssa. Mukavaa jos joistain näistä tulisi minulle oikeita ystäviä, vaikka en varsinaisesti kumppania etsi. Ikävä kyllä naiset tuntuvat haluavan kaiken tai ei mitään. 

Vierailija
49/50 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on pakko yrittää monia naisia samaan aikaan koska muuten käteen ei jäisi mitään.

Ihannemaailmassa tietenkin yrittäisin saada vain sen itseäni eniten viehättävän naisen ja tuntisimme molemminpuolista kemiaa, mutta kylmä fakta on että en ole koskaan saanut vastakaikua niiltä naisilta joista olen eniten kiinnostunut. Kuka tahansa ei tietenkään kelpaa mutta jos odottelisin täydellisiä kemioita niin olisin loppuelämäni ajan yksin.

Vierailija
50/50 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän