Miehet, jotka yrittävät samaan aikaan montaa eri naista?
Olen tässä hieman huvittuneena, ja toisaalta jokseenkin yllättyneenä seurannut eräänlaista ilmiötä. Tutustuin eräässä tapahtumassa isoon porukkaan ihmisiä, suurin osa toisilleen ennestään tuntemattomia (tapahtumat toimivat erään Appin kautta). Lopulta, kun kaikilla oli kivaa, kokosimme reiin 20 hengen whatsapp-ryhmän, jonne laitoimme kuvia tapahtumasta. Näin sitten moni sai toisensa numerot. Eräs tapahtumaan osallistunut oli nainen, jonka kanssa synkkasi heti (siis ystävämielessä, olen itsekin nainen).
MItäs tapahtuikaan sitten tämän ryhmän perustamisen jälkeen. Kolme ryhmän miehistä on lähetelleet sekä minulle että tälle naiselle viestejä, joissa haluavat tavata ja ehdottelevat aktiviteetteja. Ilmeisesti heillä ei ole hajuakaan, että ystävystyin tämän naisen kanssa. Olemme lähinnä nauraneet näille viesteille, miten niistä on yritetty tehdä uniikkeja, mutta samanlaiset viestisisällöt kummallekin. Eikä siinä mitään, yrittäköön, mutta jos olisin tosissani kiinnostunut jostakusta, niin olisin kyllä todella pettynyt siihen, etten ollutkaan miehen mielestä erityisen kiinnostava, kun pitää yrittää seuraavaa naista, ja ties kuinka montaa muuta samaan aikaan.
Miehet, teettekö usein tällaista? Itse tapaan äärimmäisen harvoin kiinnostavia miehiä, ja jos itse laittaisin viestin jollekulle että haluan tavata, niin voi olla ihan varma, ettei hänen kaveri saa samaa viestiä. Enkä usko että näistä nyt ainakaan jokaisella oli pelkkä pimpero mielessä. Onko tämä siis yleistä että miehet yrittävät useampaa samaan aikaan? Vai olenko itse vain todella vanhanaikainen ja jäänyt kehityksessä jälkeen...
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin paha turn off, kuin että miehellä on haku päällä. Olen naimisissa, mutta en olisi aikanaan lähtenyt treffeille, ellei olisi ollut selvää, että mies on juuri minuun ihastunut. Tutustua voi kavereinakin.
No näinpä. Minä en ole ihminen jolla on aina pakko olla joku ja kun ei ole, on sellainen haku päällä että kaikille viestitellään ja treffaillaan hulluna. En siis ole myöskään kiinnostunut sellaisista miehistä. Jos jotain kemiaa syntyy niin sitten syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Ap, minä ainakin olen samanlainen kuin sinä. :-D
En ole ikinä lähestynyt yhtäkään miestä siksi, että pitäisi nyt vaan joku mies olla. En ole kaivannut sellaista. Yhden yön juttuja minulla on ollut tasan 1, sen verran että tiedän mitä se on ja ei kiitos toista kertaa. Siitä on aikaa melkein 20 vuotta. Ei ole ollut mitään ongelmaa olla välillä vuosia ilman parisuhdetta.Mieheni kanssa tapahtui sellainen myyttinen "rakkautta (tai jotain) ensi silmäyksellä" -juttu, kummallekin siis ja ihan samantien kun ekan kerran silmiin katsottiin. Eipä ole tarvinnut sen koommin muita vilkuilla.
Kaikki eivät tietysti ole parisuhdeihmisiä ja se heille suotakoon. Silloin ei kai niin väliä, monenko kanssa yhtä aikaa on viritystä. :-)
Kuulostaapa ihanalta! Minulla ei tosiaan ole tarvetta löytää väkisin ketään. Nautin uusien ihmisten tapaamisista, mutta ei ole kyllä mielenkiintoa lähteä istumaan kahville "ihan kivan" kanssa, kun voin sen ajan tehdä joitain muutakin. Hyvää jatkoa teille :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on sama kenen kanssa ovat, kunhan joku tarttuu haaviin. Naisen persoonalla ja että se on juuri hän ei ole miehelle mitään merkitystä. Täällä on ollut hyviä ketjuja aiheesta viime päivinä.
Ei se ole ihan sama. Pirttihirmua en ottaisi, mutta en myöskään haaveile "siitä oikeasta". Pitää olla realistinen tai saa jäädä yksin. Hassua miten naiset valittavat ensin miesten olevan liian nirsoja ja sitten valittavat, että miehille kelpaa "kuka tahansa"
Ja hassua miten miehet valittavat että naiset ovat liian nirsoja, mutta sitten jos eivät saa seksiä naiselta, niin alkaa narina. Nainen on tällöin nainut todennäköisesti miehen, joka on "ihan kiva".. Naisella pitää "kolahtaa" ja tuntea kemiaa, muuten naisen seksihalut hiipuvat nopeasti.
Parisuhteen etsiminen on aika samanlaista kuin työpaikan etsiminenkin. Ennen käytiin yrityksissä kysymässä töitä ja kun jostain sellaisen sai, ei menty enää seuraavaan kysymään, saisiko sieltä vielä paremman työpaikan. Samalla tavalla tavattiin ihmisiä ja kun löytyi se, jonka kanssa parisuhde oli mahdollinen, ei enää jatkettu etsimistä. Ajat ovat muuttuneet ja nyt pitää lähettää useisiin työpaikkoihin hakemuksia. Käydä kaikissa haastatteluissa, joihin vaan pääsee. Ja jos on niin onnekas, että tulisi valituksi useampaankin paikkaan, valitaan niistä itselle paras. Sama pätee parisuhteen etsintään: laitetaan Tinderiin ja deittipalstoille vastauksia mahdollisimman monelle vähänkään kiinnostavalle. Mennään treffeille niiden kanssa, jotka treffeille lähtevät. Jos löytyy useampia, joiden kanssa voisi parisuhteen muodostaa, valitaan niistä itselle paras.
Jos tavalliselle miehelle tärppää yksi viidestäkymmenestä, niin vanhanapoikana kuolee jos yhtä kerrallaan yrittää.
M30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen sitten se nirso, en vain näe syytä viettää aikaani miehen kanssa, joka ei kiinnosta minua. Puuttuuko miehiltä tämä osa sitten, jos nainen on "ihan kiva", se riittää? Eikö se ala vituttamaan itseä jossain vaiheessa, jos et olekaan alkanut hengailemaan naisen kanssa joka kiinnostaa oikeasti?
-ap
Nainen voi aluksi olla ihan kiva ja se riittää tutustumaan enemmän jolloin kiinnostus kasvaa. En ole koskaan tuntenut ensitreffeille kipinää tai kemiaa. Siinä tunnin kahvittelun aikana ei välttämättä saa ihmisen todellista luonnetta esiin. Voi olla ujoutta ja kun ihmiseen tutustuu paremmin niin yhdessäolo on luontevaa ja huomaakin, että on enemmän yhteistä kuin aluksi kuvitteli! :)
Eihän sitä kipinä tai kemiaa tunnetakaan lähes jokaisen kanssa. Itse olen 34v, ja näin on tapahtunut vain kerran elämässäni, olin 20v. Juttu ei monesta syystä johtanut parisuhteeseen, mutta tuon kokemuksen jälkeen en voisi koskaan kuvitellakaan olevani "ihan kivan" kanssa, kun tietää mitä se kemia voi olla.
Kivaa voi olla hyvän kaverinkin kanssa.
Lisäänpä vielä, että toki jotkut yrittää vain yhtä kerrallaan, mutta sekin on väärin kun kiinnostus lopahtaa miehellä jos ei kitkaa ole välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksesta ei selviä paljonko miehiä oli ryhmässä. 2 naista ja loput miehiä? Mutta tuosta käy hyvin ilmi se miten se pieni osa miehistä pyörittää aktiivisesti naiskarusellia whatsupissa, tinderissä, baareissa,... ne on niitä kertapanoja hakevia jotka eivät jälkeenpäin ota yhteyttä.
Loput noistakin ryhmän miehistä lienevät niitä taviksia jotka vaativat henkilökohtaisempaa tuttavuutta naiseen tutustuakseen.
Porukasta oli naisia n. 6 ja miehiä 14. Osa näistä yhteyttä ottaneista varmaan onkin pelkän seksin perässä, osa hieman vakavamman.
ap
Minkä ikäinen ap olet? Kiinnostaa tietää kun nykypäivän deittailukulttuuri on niin vierasta? :)
Minä ainakin flirttasin kerran yhden naisporukan kolmen naisen kanssa ihan avoimesti. Jokainen heistä halusi harrastaa seksiä kanssani. Päädyin harrastamaan kuitenkin vain yhden kanssa ja harmittaa jälkikäteen, että en pannut myös muita. Yhden kanssa olen jossain määrin tekemisissä vieläkin, mutta hänellä on jo lapsi, joten nainen on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen sitten se nirso, en vain näe syytä viettää aikaani miehen kanssa, joka ei kiinnosta minua. Puuttuuko miehiltä tämä osa sitten, jos nainen on "ihan kiva", se riittää? Eikö se ala vituttamaan itseä jossain vaiheessa, jos et olekaan alkanut hengailemaan naisen kanssa joka kiinnostaa oikeasti?
-ap
Joo, mä oon sellanen ihan kiva -mies. Mulla on ihan kiva asunto, ihan kiva työpaikka, ihan kiva auto, ihan kivat kaverit ja harrastukset ja oon tyytyväinen. Tähän vielä ihan kiva nainen niin olisin vielä tyytyväisempi
Se alkaisi vaikuttamaan jo ihan kivalta.
Musta toi monen yrittäminen on outoa, ellei mielessä ole vain seksisuhde tai kevyt tapailu. Itse ihastun ensin ja ei siinä muut käy silloin mielessäkään. Toki voi olla ihastunut moneen yhtä aikaa, mutta harvemmin se ihastus on silloin erityisen vahvaa. Tollasista ihmisistä tulee mieleen vain, että joko he haluavat seksiä tai sitten parisuhdetta, johon kelpaa kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
M30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Nainen voi aluksi olla ihan kiva ja se riittää tutustumaan enemmän jolloin kiinnostus kasvaa. En ole koskaan tuntenut ensitreffeille kipinää tai kemiaa. Siinä tunnin kahvittelun aikana ei välttämättä saa ihmisen todellista luonnetta esiin. Voi olla ujoutta ja kun ihmiseen tutustuu paremmin niin yhdessäolo on luontevaa ja huomaakin, että on enemmän yhteistä kuin aluksi kuvitteli! :)
Eihän sitä kipinä tai kemiaa tunnetakaan lähes jokaisen kanssa. Itse olen 34v, ja näin on tapahtunut vain kerran elämässäni, olin 20v. Juttu ei monesta syystä johtanut parisuhteeseen, mutta tuon kokemuksen jälkeen en voisi koskaan kuvitellakaan olevani "ihan kivan" kanssa, kun tietää mitä se kemia voi olla.
Olet siis 14 vuotta ollut sinkkuna ja odotat sitä uutta kemiaa? Mitäs jos sinulla on kemiaa mutta miehellä ei, taas odotellaan?
Kaverin kanssa voi olla kivaa mutta harvemmin niiltä seksiä saa! Itse ainakin olen seksuaalinen mies ;)
M28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Olet siis 14 vuotta ollut sinkkuna ja odotat sitä uutta kemiaa? Mitäs jos sinulla on kemiaa mutta miehellä ei, taas odotellaan?
Kaverin kanssa voi olla kivaa mutta harvemmin niiltä seksiä saa! Itse ainakin olen seksuaalinen mies ;)
Siksipä juuri ei kannata mennä parisuhteeseen sellaisen kanssa, jota kohtaan on vain kaverillisia tunteita ja "kemia" puuttuu. Silloin puuttuu seksikin.
M28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Missä sanoin että olen ollut sinkkuna 14v? Toki itsekin halusin uskoa, että ei sitä kemiaa tarvita parisuhteeseen.. Halusin uskoa, kun kaikki toitottavat "älä ole liian nirso", ja "kyllä ne himot tulevat". Pidän itseäni melko seksuaalisena naisena, mutta niin ne himot hiipuivat aika pian, koska huomasin jo vuoden kohdalla olevani kaveri miehien kanssa. Ei syy suhteiden poikkimenoon ollut pelkästään seksi, mutta näen sen kipinän olevan sekä seksuaalista halua SEKÄ rakkautta yhdistettynä, ja kun se toimii moottorina niin suhdekin voi kestää hieman pidempään. En jaksa nyt avata pidemmin tätä.
Mutta joo, näiden suhteiden jälkeen uskoin todellakin sen, etten voi alkaa kenenkään kanssa parisuhteeseen ennen kuin kolahtaa ihan kunnolla. Olen aika sinut sen kanssa, ettei tätä kemioiden kohtaamista tapahdu enää koskaan. Ja ei, sitä onko kemiaa vai ei, ei voi feikata. Kyllä sen tietää milloin mieskin sen tuntee, ja milloin sanoo tuntevansa.
-ap
Kuvitteellinen tilanne: Ap olet asentanut puhelimeen tinderin ja sitten vaan pyyhkimään oikealle ja vasemmalla. Saat parissa päivässä noin 20 matchia toinen toistaan komeamman miehen kanssa. Siinäkö sitten jäät miettimään ja aprikoimaan kenen kanssa viestittelet kun vain yhden saat valita? :D Kyllä tilaisuus tekee varkaan ja piaan viestittelet useamman kanssa ja sovit treffejä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteellinen tilanne: Ap olet asentanut puhelimeen tinderin ja sitten vaan pyyhkimään oikealle ja vasemmalla. Saat parissa päivässä noin 20 matchia toinen toistaan komeamman miehen kanssa. Siinäkö sitten jäät miettimään ja aprikoimaan kenen kanssa viestittelet kun vain yhden saat valita? :D Kyllä tilaisuus tekee varkaan ja piaan viestittelet useamman kanssa ja sovit treffejä ;)
Tässähän on ihan eri lähtötilanne. Tinderissä olet ihmisestä nähnyt vain kuvan, parhammillaan myös esittelytekstin, jonka perusteella alat kirjoittelemaan. 20 hengen tapaamisessa olet jutellut kaikkien kanssa, joten olet saanut ihmisestä jotain irti jo oikeassa elämässä. Ja silti yhä kiinnostaa useampi.
Olen käynyt joskus Tinder-treffeilläkin, mutta totesin pian ettei se ole minua varten, kun ei toisen eleitä näe yms.
Minua kiinnostaa hyvin harva mies, oli kyseessä Tinder tai tosielämä. Ajattelen sen olevan myös aikuisuutta, ei kaikki voikaan kiinnostaa.
ap
Nykypäivän deittikulttuuria niin miehillä kuin naisilla. Jos räiskii, joka suuntaan voi välillä osuaki :D Tuo piiri oli niin pieni ja miehet typerästi otti riskin ettet tuntisi tätä toista naista.
Kirjoituksesta ei selviä paljonko miehiä oli ryhmässä. 2 naista ja loput miehiä? Mutta tuosta käy hyvin ilmi se miten se pieni osa miehistä pyörittää aktiivisesti naiskarusellia whatsupissa, tinderissä, baareissa,... ne on niitä kertapanoja hakevia jotka eivät jälkeenpäin ota yhteyttä.
Loput noistakin ryhmän miehistä lienevät niitä taviksia jotka vaativat henkilökohtaisempaa tuttavuutta naiseen tutustuakseen.