Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko soittaa apua? Ambulanssin?

Vierailija
06.05.2017 |

Nyt puristaa rintaa ja vasen käsi puutuu. Älkää tuomitko, jos kirjoitan tänne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonvalinta siis toimii. Tyhmät kuolee ja viisaat selviytyy.

Vierailija
2/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin soitat vaikka ensin päivystykseen, sieltäkin he voivat lähettää ambulanssin sinulle. 

Jos sieltä ei vastata niin sitten häkeen jos sinusta tuntuu siltä että tarvitset apua ja tuo kipu ja puutuminen on sinulle epänormaalia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita, ehdottomasti

Vierailija
4/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita se ambulanssi, kyse voi olla vaikka sydänkohtauksesta! Ei se odottelemalla ainakaan parane...

Vierailija
5/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvalinta siis toimii. Tyhmät kuolee ja viisaat selviytyy.

Hienoa! Toivottavasti olet joskus samassa tilanteessa tyhmä!

Vierailija
6/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää soittaa HETI, tyyppioireita infarktista. Älä yhtään epäröi.

Vierailija
7/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihmeessä tarkistuttamassa. Jos pystyt kirjoittamaan tänne, niin varmaan voit kulkea päivystykseen ilman ambulanssiakin.

Mulla esim kännykän käyttö tekee vastaavia oireita, ns hartiajumi. Ei veri kierrä kädessä ja toisinaan jää rintalihaksen jumiin. Pidän luuria/tabia vasurilla kiinni ja jos kyynärpää ei ole tuettuna alkaa heti kiristää ja kihelmöimään. Plus tietty tämä palstailu ja duunit koneella yms.

Olin päivän tarkkailussa noiden oireiden takia 43 vuotiaana. Olin päivän EKGssä kiinni, keuhkot kuvattiin, myös varjoaineella, sydän ultrattiin ja myöhemmin kävin rasituskokeessa. Pientä verenpaineen nousua havaitsivat, muttei aiheuta noita oireita. Nyt syön lääkkeitä.

Sitten kävin fyssarilla ja tehtiin mulle jumppaohjelma. Hierojallakin ja on saatu lukkoja kummasti auki.

Tsemppistä sulle, käy ihmeessä näytillä. EKG on lyhyt juttu, siinä selviää paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme