Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen haluaa hankkia tatuointeja ja pilata mahdollisuutensa miesmarkkinoilla lopullisesti?

Vierailija
06.05.2017 |

Ihmettelen. Kukaan nainen ei ole pystynyt parantamaan asemaansa miesten keskuudessa tatskoilla.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, eipä ole mitenkään estänyt miehiä saamasta! :D

Vierailija
2/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tatuoiduilla kavereillani on paljon enemmän menekkiä kuin minulla tatuoimattomalla, ja olen jopa ollut ikäni sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on kuin silmälasit. Ei estä miehiä kiinnostumasta mutta kun on ilman paremmannäköiset kiinnostuu.

Vierailija
4/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillakin on mielikuva, että naiset haluavat menestyä "miesmarkkinoilla" ja naisten ainoa agenda elämässä on saavuttaa miehen läsnäolo ja täten hän elämässään pilaa saumoja siihen (mm. yh-äitiys, tatuoinnit yms.)?

Aika surullinen nainen olisi sellainen :D

Vierailija
5/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämässäni on muutakin sisältöä kuin miesmarkkinoilla menestyminen.

Vierailija
6/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ihailen tatskojani kuin katselen jotain ukkoa.

Täytyykin kesällä pukeutua niin, että tatskat näkyy niin tietävät miehet sitten olla lähestymättä :D

Vierailija
7/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pilaa milläkin. Joku voi pilata mahdollisuudet hyviin ihmissuhteisiin ihan omalla negatiivisuudellaan ja ilkeydellään.

Vierailija
8/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tykkää enemmän niistä tatuoinneista kun miehistä. Tuottavat hänelle vaikka enemmän mielihyvää ja ovat kivempia katsella.

Vierailija
9/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä ap 1700-luvulta? Tai kristillisderomkraatti? Nolo anyway.

Vierailija
10/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, aloittaja, käynyt hyvin selväksi, että sinä et pidä tatuoinneista naisilla. Olet todennäköisesti sama kirjoittaja, joka muka vertasi tyttöystävänsä tatuointia graffitiin. Ja joka oksentaa tatuointi-inhoaan tällä palstalla säännöllisesti.

Kukaan ei pakota sinua seurustelemaan tatuoidun naisen kanssa. Yksikään nainen ei liioin jätä tämän pakkomielteesi takia tatuointia ottamatta. Siispä relax. Et pysty muuttamaan maailmaa, rentoudu ja elä omaa elämääsi.

Vierailija
11/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yks tatuoitu jonka tiiän on lesbo. Olisko sitten niin ettei tarvitse mahdollisuuksia miesmarkkinoille?

Vierailija
12/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta ikinä en ole vielä tavannut miestä joka haluaa tatuoidun naisen. AP

Vierailija
13/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tatuoituja miehiähän ei ole olemassa. Tai muuten vain tatuoinneista naisilla tykkääviä. Tai sellaisia joita ei kiinnosta onko tatuointeja, jos sattuu ihastumaan naiseen.

Parasta että kaikki tekevät ensin mitä itse haluavat elämällään ja vasta sen jälkeen miettivät menestystään karjamarkkinoilla.

14/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on kuin silmälasit. Ei estä miehiä kiinnostumasta mutta kun on ilman paremmannäköiset kiinnostuu.

Tämä! 😂 No toki, jos on nainen, jolle ulkoinen olemus on se tärkein kriteeri, niin kannattaa sitten jättää ne tatuoinnit hankkimatta.😂

Ja muutenkin tuo, että naisen pitäisi ajatella vain tuota miesmarkkinoilla menestymistä, no voi lol 👌 Onneksi olen lyöttäytynyt yksiin miehen kanssa, jolla on enemmän tatuointeja kuin minulla, joten olen turvassa miesmarkkinoiden raadolliselta todellisuudelta.

Vierailija
15/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillakin on mielikuva, että naiset haluavat menestyä "miesmarkkinoilla" ja naisten ainoa agenda elämässä on saavuttaa miehen läsnäolo ja täten hän elämässään pilaa saumoja siihen (mm. yh-äitiys, tatuoinnit yms.)?

Aika surullinen nainen olisi sellainen :D

Koska niin moni nainen haluaa, lesboja on kuitenkin melko vähän. Ja harvemmin näet lesboa laihduttamassa missinmittoihin ja hankkimassa silareita.

Vierailija
16/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka laaja ystäväpiiri sinulla ylipäänsä on? Kuinka monelta mieheltä olet kysynyt? Minä tunnen miehiä, jotka jopa ostavat tyttöystävilleen tatuointeja lahjaksi.

Vierailija
17/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinäinen taidat olla. Ei mitään kokemusta naisista ja miestuttaviakin vain muutama. Mutta älä huoli, ei ne tatuoidut tai tatuoimattomat naiset sinua halua.

Vierailija
18/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska sinulla luultavasti on samanmielisiä tuttuja. Luuletko oikeasti ettei ole piirejä, joissa tatuoinnit ovat kuumaa kamaa?

Vierailija
19/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka laaja ystäväpiiri sinulla ylipäänsä on? Kuinka monelta mieheltä olet kysynyt? Minä tunnen miehiä, jotka jopa ostavat tyttöystävilleen tatuointeja lahjaksi.

Tiedän miehiä jotka syöttää tahalleen naisestaan lihavaa.

Vierailija
20/63 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tatuoitu nainen on wt se olis sitä ilman tatuointiakin eikä ne tasokkaat miehet kiinnostuisi niistä muutenkaan.