Miksi nainen haluaa hankkia tatuointeja ja pilata mahdollisuutensa miesmarkkinoilla lopullisesti?
Ihmettelen. Kukaan nainen ei ole pystynyt parantamaan asemaansa miesten keskuudessa tatskoilla.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Koska tatuoituja miehiähän ei ole olemassa. Tai muuten vain tatuoinneista naisilla tykkääviä. Tai sellaisia joita ei kiinnosta onko tatuointeja, jos sattuu ihastumaan naiseen.
Parasta että kaikki tekevät ensin mitä itse haluavat elämällään ja vasta sen jälkeen miettivät menestystään karjamarkkinoilla.
Tässä nainen harhautuu luulemaan että kun itse tykkää tatuoidusta miehestä, tatuoitu mies tykkäisi samasta naisessa. Miehekäs mies tykkää naisellisesta naisesta ja tatuoinnit tekee miehekkäämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska toivon, että miehet jättäisivät minut viimeinkin trauhaan. Samasta syystä minulla on lyhyet hiuksetkin kun olen kuullut että miehet tykkäävät pitkistä. Olisikohan vielä muita keinoja tällaiselle miesvihaajalle? Nuo kun eivät ole toimineet kovin hyvin.
Ikääntyminen ja lihominen/ylipaino ovat ainakin palstan mukaan näppäriä mies karkottimia.
Mä rakastuin tatuoituun vaikken tatuoinneista pidäkään.
Katuhavaintojen mukaan tatuoidut naiset ja tatuoidut miehet löytävät toisensa.
Eipä tatuoiduilla naisilla näytä olevan mitään vaikeuksia saada parisuhdetta.
Tatuointi vasta suunnitelmissa, mutta elämässäni on paljon muutakin sisältöä, kuin miesten miellyttäminen tai jossain helvatan parisuhdeMARKKINOILLA pärjääminen. Yöks, kamala sana tuo "parisuhdemarkkinat". Tulee mieleen orjakauppa, tai "osta 2 maksa 3" ,tyyliset helppoheikit.
Tatuoinnit ja räikeäksi värjätty tukka naisella kertovat, että hän on valmis anaaliseksiin ensimmäisillä treffeillä. Tavallaan hyvä juttu niin pystyy poimimaan joukosta ne naiset kenen kanssa on kiva harrastaa villiä seksiä mutta ei välttämättä perustaa perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi vasta suunnitelmissa, mutta elämässäni on paljon muutakin sisältöä, kuin miesten miellyttäminen tai jossain helvatan parisuhdeMARKKINOILLA pärjääminen. Yöks, kamala sana tuo "parisuhdemarkkinat". Tulee mieleen orjakauppa, tai "osta 2 maksa 3" ,tyyliset helppoheikit.
Hupsistakeikkaa, se olikin "miesmarkkinoilla"... No enivei, sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin on mielikuva, että naiset haluavat menestyä "miesmarkkinoilla" ja naisten ainoa agenda elämässä on saavuttaa miehen läsnäolo ja täten hän elämässään pilaa saumoja siihen (mm. yh-äitiys, tatuoinnit yms.)?
Aika surullinen nainen olisi sellainen :D
Koska niin moni nainen haluaa, lesboja on kuitenkin melko vähän. Ja harvemmin näet lesboa laihduttamassa missinmittoihin ja hankkimassa silareita.
Jos nainen haluaa missinmitat tai silarit, hän haluaa ne itsensä vuoksi. Tottakai tuo viehättää joitain miehiä, mutta yksikään nainen ei tee tuota vain miesten vuoksi. Sinulla on kyllä kummallinen käsitys naisista.
Itsensä vuoksi, jotta näyttää kavereidensa silmissä siltä, että pääsee valitsemaan tasokkaan miehen. Kumma, että lesbot eivät koskaan tee näitä asioita itsensä vuoksi. Samalla tavalla heteromiehet bodaavat ja haluavat menestyä ja päästä johtajiksi, sillä tavalla pääsee valitsemaan tasokkaimman naisen ja parhaat geenit lapselle.
Tavallaan ymmärrän ap:ta. Tatuoinnit kuitenkin tekee nimenomaan naisesta jotenkin halvan ja helpon näköisen ja viittaavat matalaan koulutukseen ja päihdetaustaan. Mutta jos se on totta niin miksei. Ja jos ei rahkeet riitä tasokkaaseen mieheen muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen. Kukaan nainen ei ole pystynyt parantamaan asemaansa miesten keskuudessa tatskoilla.
Ehkä siksi että kaikille naisille ei ole elämän keskiönä sen miettiminen, miten sijoittuu jossain väkinäisessä markkina-arvoasteikossa. Ehkä siksi, että pitää tatuoinneista. Ehkä myös siksi, että tatuoinnit tarjoavat helpon tavan karkoittaa umpimieliset urpot jo kättelyssä.
Ei, minulla ei ole tatuointeja, mutta saatan joku päivä vielä ottaakin ja syynä paljolti mainitut asiat.
Eikä pelkästään miesmarkkinoilla, vaan myös työmarkkinoilla. Tiedän ainakin pari firmaa, jotka ei koskaan palkkaa tatuoituja työntekijöitä. Jo haastattelussa kysyvät onko näkyviä tatuointeja, koska firman politiikka vaatii siistiä olemusta. Virkapukufirmoissa on ihan laitettu, että tatuoinnit ja ylimääräiset lävistykset yksiä korvalävistyksiä lukuunottamatta naisilla ei ole sallittu, miehillä ei ollenkaan.
Tatuoinnit ei sinänsä ole minusta nounou juttu. Joskus olen nähnyt tyylikkäitä hienoja tatuointeja paikoissa, jossa se ei ole liian näkyvä. Olen jopa harkinnut itsellenikin, mutta jäänyt ottamatta erinäisistä syistä. Nyt lähempänä 40v. en enää haaveile niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin on mielikuva, että naiset haluavat menestyä "miesmarkkinoilla" ja naisten ainoa agenda elämässä on saavuttaa miehen läsnäolo ja täten hän elämässään pilaa saumoja siihen (mm. yh-äitiys, tatuoinnit yms.)?
Koska niin moni nainen haluaa, lesboja on kuitenkin melko vähän. Ja harvemmin näet lesboa laihduttamassa missinmittoihin ja hankkimassa silareita.
Jos nainen haluaa missinmitat tai silarit, hän haluaa ne itsensä vuoksi. Tottakai tuo viehättää joitain miehiä, mutta yksikään nainen ei tee tuota vain miesten vuoksi. Sinulla on kyllä kummallinen käsitys naisista.
Itsensä vuoksi, jotta näyttää kavereidensa silmissä siltä, että pääsee valitsemaan tasokkaan miehen. Kumma, että lesbot eivät koskaan tee näitä asioita itsensä vuoksi. Samalla tavalla heteromiehet bodaavat ja haluavat menestyä ja päästä johtajiksi, sillä tavalla pääsee valitsemaan tasokkaimman naisen ja parhaat geenit lapselle.
Ja homot viihtyvät punttisalilla tekemässä itsestään miehen silmää miellyttävää ja samalla katselevat toisia lihaskimppuja.
Eipä tää parisuhde ole mikään tavoittelemisen arvoinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät. Sen verran suuri osa homoista ja lesboista elää kulissielämää että voivathan nuo asiat olla lesboilla yleisempiä kuin heteronaisilla.
Voihan vaikka lesboja olla enemmän kuin heteroita yhteensä jos kulissielämä on niin yleistä. Suurta paljastusta odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä ap 1700-luvulta? Tai kristillisderomkraatti? Nolo anyway.
En mutta ikinä en ole vielä tavannut miestä joka haluaa tatuoidun naisen. AP
Niin koska sinulla luultavasti on samanmielisiä tuttuja. Luuletko oikeasti ettei ole piirejä, joissa tatuoinnit ovat kuumaa kamaa?
Ai kuten wannabe rockareiden, nistien, kriminaalien ja prätkäkerholaisten?
Pahin on tatuoitu läski nainen. Kun ne kuvat näyttävät läskeissä pahalta jo nyt, niin en halua kuvitellakaan, miltä ne näyttävät muutaman kymmenen vuoden päästä.
Mutta tasa-arvoa kai sekin, että naiset voivat näyttää merimiehiltä halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun tatuoiduilla kavereillani on paljon enemmän menekkiä kuin minulla tatuoimattomalla, ja olen jopa ollut ikäni sinkkuna.
Sama täällä, ja lisäisin vielä, että minun tatuoidut ja ylipainoiset ja yh tuttavani saavat miehiä. Kaikki av-miesten pahimmat painajaiset siis.
-hoikka, lapseton ja tatuoimaton sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Minun tatuoiduilla kavereillani on paljon enemmän menekkiä kuin minulla tatuoimattomalla, ja olen jopa ollut ikäni sinkkuna.
Syy taitaa olla käytöksessä, eikä tatuoinneissa. Helppo seksi kiinnostaa miehiä. Tatuoinnit kertoo helposta seksistä, mutta toisaalta myös siitä, että kyseisen naisen kanssa ei kannata perhettä perustaa. Tai no jos mies on itsekin tatuointipelle, niin silloin asia voi olla eri.