Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei raxissa ja muissa "syö niin paljon kuon haluat" -paikoissa maksuteta painon mukaan?!?!

Vierailija
06.05.2017 |

Se olisi reilua kaikille!!!! Lihavat syövät enemmän > maksavatkin enemmän!!

http://www.vauva.fi/comment/29651799#comment-29651799

^Tämä kommentti oli täydellisyyden ilmestymä 😍

Sama koskee lentokoneissa matkustamista! Lentolippu painon mukaan!!!! Yksilön tuoma paino kun vaikuttaa koneen päästöihin ja polttoainekulutukseen!

T. Colette

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissähän on paikkoja joissa ensin otetaan ruoka lautaselle ja sitten maksetaan lautasen painon mukaan. Kassalla on vaaka johon laitat lautasen ja siitä maksat sitten kilohinnan mukaan. Mielestäni näin pieniruokaiselle tämä on ollut mukavampi tapa syödä seisovastapöydästä kun ei ole tarvinnut maksaa tyhjästä.

Vierailija
22/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap saa bannia? Kuka suojelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko tosissas et se ois hyvä bisnes? Puntari pelottais asiakkaat pois.

Vierailija
24/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko tosissas et se ois hyvä bisnes? Puntari pelottais asiakkaat pois.

Miksei olisi??? Vaa'asta pitöisi tehdä NEUTRAALIASIA!!!!!!

Vierailija
25/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ylipainoinen ja läski, mutta voin syödä vain pieniä annoksia kerrallaan. Mieheni, joka on pitkä ja hoikka, syö huomattavasti enemmän kuin minä. Tämä diili olisi kyllä hänelle hyvä, mutta itse maksaisin turhaa salaatista ja parista pizzaviipaleesta

Sama. Meidän viisihenkisestä perheestä minä syön vähiten noissa paikoissa lukuunottamatta eskarilaista, joka tuskin syö koskaan mitään. T:150kg

Vierailija
26/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, jolla on tarve tarkkailla ja kommentoida muiden syömisiä, painoja ja painoindeksejä, rasvaprosenttia jne. kärsii jonkinlaisesta syömishäiriöstä.

Terveellä ihmisellä ei ole tarvetta ajatella ruokaa lihomista tai laihtumista koko ajan. Terve ihminen syö normaalisti eikä ajattele sitä sen enempää. Ja antaa muiden hoitaa syömisensä, on se sitten minkälaista tahansa.

Toinen asia on sitten juuri esim. tuo lentokone. On kyllä totta että lihavan ihmisen tulisi maksaa matkastaan enemmän. Jo polttoainekustannuksiin vaikuttaa koneen paino. Joutuuhan ylipainoisesta matkatavarastakin maksamaan lisämaksun!

Lisäksi on erittäin tuskallista istua muutenkin epämukavassa istuimessa tunti kausia kun vierustoveri vielä vie puolet sinunkin istuimestasi! Kokemusta tästäkin on. Lihava maksakoot kaksi paikkaa, jotka kuitenkin käyttää.

Itse en endes missään raxissa ole koskaan käynyt enkä käy mutta ei painon mukaan voi arvioida paljonko ihminen syö.

Joo todellakin tuolle viimeiselle kappaleelle.

ja niille idiooteille jotka iskee puoli pulloa hajuvettä niskaansa ennen lentokoneeseen menoa, niin triplahinta tai vastaavaa.

Kerran lensin Rovaniemeltä Hellsinkiin ja kone teki välilaskun Kemissä ja eikö sieltä mun viereen tullut joku primadonna jolla oli koko v*n hajuvesipurkki niskassa.

Itsellä ei ole astmaa tai muutakaan mutta silloin tuli mieleen, että pääseekö Hellsinkiin asti hengissä..

Tiukkaa teki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi