Ruokia joiden suurta suosiota et ymmärrä
Ei tehdä tästä taas kerran listaa tyyliin "yäk sinihomejuusto ja maksa ja kaali". Mitä semmoista suuresti suosittua syötävää et ymmärrä lainkaan, joka löytyy 99% ostoskärryistä siellä Prisman jonossa.
Aloitan:
Oivariini
Ruispalat
Kevytmaito
Juhla Mokka / Saludo / Kulta Katriina
Leikkeleet
Oltermanni
Kanasuikaleet
Peruna-sipulipakaste
Jauheliha
Mehukeitto
Broadway- ja Manhattan-sipsit
Kommentit (122)
Marinoitu ja sössöksi pilkottu (tyyliin "suikaleet") liha
Vierailija kirjoitti:
Keinotekoinen ruoka
Sellaista ei ole olemassakaan, kulta pieni.
Sour cream -sipsit. Mielestäni kamalin makuvaihtoehto mitä sipseissä löytyy, kuitenkin lähes aina kun joku tarjoaa sipsejä ne on juuri tätä makua.
Sushi
Korianterin hehkutus
Tuorepuurot
Risotot kuten sienirisotto
Mädit
Merelliset ruoat kuten simpukat ja ravut
Mifu
Ei varsinaisesti ruoka mutta sanonpa kuitenkin: kalja. Olen kohta 20 vuotta yrittänyt ihan oikeasti oppia pitämään siitä mutta en vaan pysty. Pari jonkun pienpanimon tuotosta olen pystynyt juomaan kokonaan mutta ei ne silti mitään herkkua ole olleet. Muuten olen tosi kaikkiruokainen, en tajua miten en vaan opi olutta juomaan.
Kotipizzan kotzone.
Ylihintainen pizza jossa välissä soosia ja jäävuorisalaattia.
Kaikki Valion jugurtit niissä pienissä muovipurkeissa. Kevyt tuotteet.
Läskisoossi, lipeäkala ja mykykeitto.
Sokerittomat ja rasvattomat tuotteet.
Silli :X
Silakka
Muikut joita myydään käristettynä joissain toreilla.
Proteiinirahkat ja -vanukkaat. Ja protskupatukat.
Sosekeitot. Paitsi pinaattikeitto.
Ihmeellisen käsittämätöntä porukkaa.
Seuraavaksi ei käsitetä miksi joku juo vettä tai hengittää ilmaa.
Raakakakku. Olen saanut kahden eri tekijän kakkua eli voi olla etten vaan ole saanut hyvää raakakakkua. Mutta nuo kaksi olivat niin pahoja että kiinnostus hävisi kyllä.
Mikähän siinä on, että tykkään niin paljon näistä ruoka-aiheisista keskusteluista? Heh. Itse en ymmärrä proteiinipatukoiden suosiota.
Valkosipuli ja kaikki valkosipulilla maustetut ruoat, Hyi. Samoin sipuli, kaikki käristetyt ruoat. Puuroa en syönyt edes lapsena, hernekeitto kuvottavaa kaasuruokaa. Ruisleipä. Paahtoleipä on jotain, joku kertoi ettei täytä vatsaa, HALOO leivällä ei täytetä vatsaa.
Oho, menikö vähän tunteisiin? Koska en tykkää mitenkään erityisen paljon sushista, olen varmasti yli 50 vuotias juntti :D hieno analyysi Sherlock!