Inhokkivärisi?
Kommentit (36)
Konjakinruskean laadukkaan nahkalaukun ottaisin heti! Ja vyön...Ja kengät...Ja lompakon...
Vierailija kirjoitti:
Konjakinruskean laadukkaan nahkalaukun ottaisin heti! Ja vyön...Ja kengät...Ja lompakon...
Niin minäkin. :)
Mut likaiset konjakinväriset vaatteet mm akryylineuleet mitä hm myy, on kaameita! Näitä lähinnä muistelin...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki 70 -luvun alun muotivärit: paskanruskea, murrettu vihreä, likainen oranssi, sinapinkeltainen..... Hrrrrrrrrrr. Muistan edelleen kauhulla ala-asteen ikivanhat oranssinruskeat verhot, kuinka ne riitelivät lattian likavesimäisen vihreyden kanssa.
Samaa mieltä, meillä oli mökillä tuo värimaailma, mutta ihan erikseen täytyy mainita vauvanpaskan keltainen, on mun mielestä ehkä kaikkein järkyttävin.
Vierailija kirjoitti:
Työhaalarin sininen
Tää ei kyllä sano mulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työhaalarin sininen
Tää ei kyllä sano mulle mitään.
Oletko riistäjäporvari, kun et ole koskaan duunaria nähnyt (edes televisiosta)..??
Kirkkaanpunainen sisustuksessa (myös seinämaaleissa, erilaisissa laatoissa jne) ja pinkki - niin baby kuin hot ja kaikki siltä väliltä - ihan missä vaan. Valkoinen yleisesti ottaen sisustuksessa. Ja nykytyyli uusissa kiviomakotitaloissa: valkoista yhdistettynä mustaan, harmaaseen tai ruskeaan niin yhteisissä tiloissa, makuuhuoneissa kuin kylpytiloissakin. Voiko tylsempää ja mielikuvituksettomampaa olla? Ei.
Musta. Sitä näkee liikaa. Usein toivon, että Suomessa osattaisiin pukeutua väreihin. Musta on todella hyvä tehosteväri harkittuihin yksityiskohtiin, mutta kun se on se kaikkein yleisin... Se menettää dramaattisuuden ja tehonsa, kun sitä käytetään arjessa ja muutenkin koko ajan, esim. sisustuksessa.
Tummansininen. Voiko ankeampaa väriä olla.
Just joku hernekeiton vihreä mullekin ekana tuli mieleen.
Mutta sanotaan, että tietyt ruskeat, keltaiset ja vihreät ylipäätään, vaikka jokainen noista väreistä voi olla myös miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki 70 -luvun alun muotivärit: paskanruskea, murrettu vihreä, likainen oranssi, sinapinkeltainen..... Hrrrrrrrrrr. Muistan edelleen kauhulla ala-asteen ikivanhat oranssinruskeat verhot, kuinka ne riitelivät lattian likavesimäisen vihreyden kanssa.
Totta kyllä. Tunkkaiset ja murretut värit on aika kamalia.
Myrkynvihreä, keltainen, keltainen jossa aavistus ruskeaa, esim. Datsun 100A, sinapinkeltainen. Oliivinvihreä, poltetun saven värinen, terracotta.
Oikeasti ruma on sinapinkeltainen.
en itse tykkää mistään vihreästä, paitsi mintunvihreästä.
Tässäkin ketjussa nähdään, että ei ole yhtä totuutta. Kuten ei siinäkään pitääkö naisen/miehen olla pitkä tai lyhyt yms.
Mulle kyllä sopii. Saan aina kehuja kun mulla on kirkkaanpunaista päällä. Myös Anna Puulle sopii mun mielestä.