Mihin huoneeseen tämä tapetti mielestäsi sopii?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yhdistetty kodinhoito- ja pukeutumishuone, ajattelin tuota sinne. Minusta toi on aivan ihana :) Ap
Khh tuli mulle ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Koko huone tuota olisi ahdistavan levoton mielestäni, vaikea sisustaa huonetta, jos kaikissa seinissä on noin paljon tapahtumaa. Sopisi lapsen huoneeseen rajattuna esim. Huoneen yläosa tapettia ja alaosa valkoista paneelia, jos teillä on romanttinen puutalo. Tai ompelu/askarteluhuoneeseen yksi seinä tapetoituna.
Mulla on kai sitten poikkeava maku, itse haluan nimenomaan kaikkien seinien olevan tapetoituja, mitä näyttävämpi sitä parempi. En koe sellaista ollenkaan ahdistavaksi, vaan päin vastoin ihanan kodikkaaksi. Tehosteseinät näyttävät mun silmissä siltä, että homma on jäänyt kesken. Tykkään yleensä hyvin tummista tapeteista, sikäli tapetti tuo on vähän yllättävä ihastus kun on noin vaalea. Pyrin kotonani sellaiseen viktoriaaniseen yltäkylläiseen sisustukseen. Rakastan täyspitkiä samettiverhoja, tummia plyyssipäällysteisiä laiskanlinnoja ja sohvia, itämaisia mattoja yms. Ap
Minusta tuo ensimmäinen tapetti sopii ihan mihin huoneeseen vaan! Todella kaunis.
Itse voisin laittaa tuota juurikin johonkin pukeutumishuoneeseen tms. jos sellainen ylellisyys siis olisi...
Ai kauhee! Ei mihinkään! Liian koristeellinen ja yksityiskotainen. Tuollainen vaikka lastenhuoneessa tekee huoneesta tosi levottoman, jokainen perheellinen tietää, että lastenhuoneessa on värien sekamelska ja tavaratkaan ei ole aina paikoillaan, tuollaisen tapetin kanssa vaikutelma on vielä kaoottisempi!
Lastenhuoneeseen, mutta ei kokonaan tota. Puupaneelit ja tota voi olla jees :)
En pidä tuosta, olen enemmän pelkistetyn tyylin kannattaja.
Mutta jos sisustus on romanttishenkinen, niin tuollaista voisi ehkä laittaa huomiopisteeksi yhdelle seinälle. Ei kaikille, se tekisi aika ahtaan ja ahdistavan vaikutelman.